Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"In mijn omgeving heb ik iemand meegemaakt die cocaine gebruikte. Overdag sliep hij altijd.. kan dit komen omdat hij s nachts dan veel gebruikte? Word je ontzettend moe van cocaine gebruiken? Ook heeft hij s nachts veel zweetaanvallen gehad, waarom is dit? Alvast bedankt voor jullie reacties!"
"LIeve jennie, Hoe jij je nu voelt en hoe jij nu denkt.. zo heb ik me ook gevoelt. Geloof me hij haalt geen drugs voor collega's dit is echt voor hem zelf. Ik heb dit soort leugens ook constant gehoord. Het neus ophalen..... ik ben dr nu nog allergies voor! wat irritant is dat zeg.. ook door de cocaine. En mijn ex sliep ook hele dagen. Echt vertrouw je gevoel, ik heb dat niet altijd gedaan en zit nu nog met zijn gezeik! Het ergste gedrag dat je mee kan maken is junkengedrag, liegen, bedriegen en stelen! Bespaar jezelf een hoop ellende en ga weg. Ik heb geprobeerd om mijn ex te helpen.. hij zei dat hij dit wilde maar vervolgens werkte hij niet mee terwijl hij zei van wel. Het frustreerd mij nog steeds vaak dat ik niet alles heb geweten... dat ik niet PRECIES weet wat er allemaal wel niet gebeurd is. Vertrouw op je gevoel dat liegt niet!"
"Oh en als hij niet gebruikt en van je houdt, gaat hij mee naar de dokter en laat hij daar een test doen.... geloof me daar heeft hij vast smoesjes voor om niet mee te gaan! Ik heb dit namelijk ook meegemaakt... overal smoesjes van maken!"
"Zelf ben ik geen gebruiker, ook nooit geweest. Wel heb ik iemand in mijn nabije omgeving gehad die cocaine gebruikte of nog gebruikt. Voor mij is dit een hel geweest en ik ben ervan overtuigd dat die persoon zeker verslaafd was. Mensen in zijn omgeving zeggen dat hij er weer goed uit ziet en dat hij waarschijnlijk van de coke af is. Maar ik weet beter.. ik weet namelijk hoe erg zijn gebruik was. Deze persoon was compleet iemand anders en constant bezig om te "scoren en gebruiken" Aangezien hij nu in een wat rustiger vaarwater zit in zijn leven denk ik dat zijn gebruik wat minder is. Ik denk zodra zijn leven weer wat moeilijkere periodes schenkt hij wel degelijk weer flink gaat gebruiken. Kortom ik denk dat je je leven lang verslaafd kan blijven als je niet de kracht kan vinden om uit moeilijke situaties te komen. Ik denk dat de verslaving wat minder kan zijn en zich weer veel erger kan uitten in bepaalde situaties of levensfasen."
"Als ik de reacties van Holden zo lees kan ik wel met zekerheid zeggen dat mijn ex verslaafd is geweest.... ongelofelijk wat die klote drug met mensen kan doen, en zeker met mensen om een verslaafde heen. Slapjanussen!"
"Ik heb het met iemand in mijn nabije omgeving meegemaakt. Hij was een flinke cocainegebruiker zeker een jaar lang iedere dag.. een aantal keren. Ik heb wel eens snot en andere troep in de wasbak gevonden.. dat kwam uit zijn neus. Ik ben me kapot geschrokken en ik vroeg me toen en nu nog steeds af what the hell?!! LIjtk me niet gezond... voor mijn gevoel had ie zn halve hersens naar buiten gesnoten!"
"Ondanks dat je weet dat je neus eraan gaat en misschien je omgeving door dat je misschien teveel cocaine gebruikt... waarom ga je hier dan mee door? Waarom kan je geen leven hebben zonder cocaine? Wat mankeert er dan aan je? ben je dan zo onzeker over je jezelf? Leg mij dit eens uit?"
"Is basecoke duurder dan gewone coke of stel ik nu een hele domme vraag?"
"Ik las net het stukje van Yeti en verliefde waterman over de leugens van een cocainegebruiker... Ik zelf heb het meegemaakt met een ex van me, ongelofelijk hoe er gelogen en gestolen werd. Feiten werden bijna zo gedraaid dat het leek alsof ik de gebruiker, leugenaar en dief was.. ongelofelijk. Met zo;n persoon kan je niet omgaan. Vaak heb ik mij afgevraagd hoe erg iemand dan wel niet verslaafd is als de leugens zo erg worden, als iemand daar een antwoord op weet of mij kan uitleggen hoe het gedrag van deze cocainegebruiker werkt hoor ik dat graag! Het is namelijk erg moeilijk voor een "buitenstaander" (iemand die nooit gebruikt heeft) om dit te begrijpen. Dit gedrag veroorzaakt veel pijn voor de "buitenstaanders" Want wat je ook doet of probeert om iemand te helpen... niks werkt... logisch ook. Mijn ex gebruikte omdat hij in een moeilijke fase van zijn leven zat, nu dat wat rustiger is zal hij ook minder gebruiken maa rik weet zodra er weer iets moeilijks in zijn leven komt... zal hij weer flink gaan gebruiken om de waarheid niet onder ogen te hoeven zien."
"Tja sorry Jason maar wat had je verwacht? dat ze je een zak coke gingen geven om af te kicken?? Cocaine is lichamelijk niet verslavend het zzit dus tussen je oren. Ik hoop dat je van die rotzooi afkomt.."