Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste drugsgeïnteresseerden Een tijdje geleden was ik met een paar vrienden aan het chillen. We waren wat aan het drinken en het was heel gezellig. Toen wilden we is iets anders proberen en hebben we mdma gepakt. Ik heb het al vaker gedaan maar mijn vrienden nog nooit. We beginnen allemaal met 3 dip'kes en mijn vriendin 4 (ze had er stiekem eentje meer gedaan). Alles ging goed, we waren aan het wachten tot het inkickte. 20 minuutjes na dat we het gedaan hadden zegt mijn vriendin dat ze zich niet goed voelt. Ze gaat zitten en is plots bewusteloos. Wij allemaal in paniek natuurlijk en probeerden haar wakker te maken maar het lukte niet. Na 10 minuten roepen, duwen, slaan, water in het gezicht gooien, wordt ze wakker. Ze gaat op de zetel liggen maar begint precies een soort epilepsie aanval te krijgen. Haar mond trok helemaal scheef en kon niet meer praten en haar handen en voeten waren helemaal in kramp, ze kon ze niet sturen. Haar lichaam schokte ook de hele tijd en ze krabte de zetel bijna kapot. Haar hele lichaam was in kramp. (ze heeft ook de rug van mijn vriend helemaal open gekrabd tot bloeden). Dit heeft de heel nacht geduurd (we hebben rond 1u de dipkes gedaan). We probeerde haar iets van fruit te geven maar ze kon niks eten omdat haar mond zo verkrampt was. rond 5u is ze in bed gekropen maar was nog steeds aan het schokken en nog steeds helemaal verkrampt. De volgende ochtend om 10u is ze nog steeds wakker van de pijn, ze kon niet slapen en haar handen en voeten waren nog steeds in kramp. Haar mond was ook nog steeds scheef maar het was al een pak minder dan tijdens de nacht. Rond 17u in de avond was het ongeveer voorbij, het heeft dus zo'n 16 uur geduurd. Mijn vraag is nu; hoe komt dit? Ze had maar 4 dip'kes gedaan dus het lijkt niet echt op een overdosis. Zou dit een allergische reactie kunnen zijn? (ik weet het echt niet) Heeft iemand it ooit meegemaakt? Ik moet er wel bij zeggen dat ze best zat was toen ze het pakte dus misschien heeft het daar iets mee te maken (hoewel ik zelf ook al vaak xtc heb gepakt toen ik redelijk zat was) Ik hoor graag jullie antwoorden of bedenkingen. Groetjes Kingkrule"
"HardstyleGabber zei: Misschien een idee om hiermee naar de huisarts te gaan? Klinkt niet goed wat je vertelt. Zeg niet dat het waar is!: maar het enigste waar ik een scheve mond aan kan koppelen is een hersen bloeding. Veel sterkte! Klik om te vergroten... Het is nu al even geleden en ze is helemaal terug in orde maar even dachten we dat ze voor altijd een handicap ging hebben. Het was heel eng. Maar omdat ze nu terug perfect in orde is, vind ik naar de huisarts gaan wat overbodig maar ik wil wel graag weten wat de ooraak was van dit want dit had ik nog nooit gezien. :/"
"Dunnetjess33 zei: Even een tip: als iemand zo out gaat en epileptische aanval krijgt, bel je 112 . Verder is alcohol en mdma ook een slechte combi. Klik om te vergroten... Toen ze bewusteloos was, was ik aan het bellen met 112. Maar op het moment dat ze terug wakker werd heb ik direct opgehangen omdat het ook gebeurde bij iemand thuis en hij wilde echt niet dat er een ziekenwagen kwam. (Ik wilde echt bellen maar het mocht ook niet van mijn vriendin)"
"Dunnetjess33 zei: Volgende keer zou je daar 'schijt' aan moeten hebben en gewoon bellen. Het is aan jou maar ik snap het niet hoor. Klik om te vergroten... Ja ik weet het maar je moet weten dat we nog maar 18 zijn en dus bij onze ouders wonen. En op onze leeftijd doe je er alles aan zodat je ouders niet te weten komen dat je aan de drugs zit. Maar ik had misschien inderdaad beter 112 gebeld.."
"stomme eend zei: Wat een heftige ervaring moet dat voor jullie allemaal zijn geweest Ik snap de angst dat ouders er achter komen dat jullie met drugs experimenteren, maar oh oh, jullie hadden echt 112 moeten bellen. Tien minuten buiten bewustzijn, uren lang schokken en verkrampt, dat klinkt gewoon echt niet ok. Gevaarlijk niet ok. Dan mag je de gezondheid van een van jullie toch echt niet op het spel zetten uit angst dat je problemen krijgt met niet tolerante ouders... Over wat het geweest is: je hebt het over dipkes? Hoeveel is een dipke? was je m getest? Bij je eerste x mdma het nemen terwijl je al goed dronken bent is natuurlijk verre van ideaal... Maar dit is ook dan wel een heftige reactie... Klik om te vergroten... 1 dip'ke is gewoon de helft van het topje van je vinger vol poeder ongeveer (of helemaal zelfs)"
"We praten er eigenlijk nooit meer over maar ik denk niet dat zij er nu nog 'mee zit'. Ik ben wel zeker dat ze nooit meer iets van drug gaat proberen."
"Hallo allemaal Ìk heb een praktische vraag om mezelf nuttig te maken op het moment dat het nodig is. Hebben jullie tips over wat ik moet doen als mijn vriend of vriendin (of gewoon iemand random) aan het scheef koeken is op een feestje? Ik vraag dit omdat de ene zegt dat een glas water met zout geven goed is terwijl ik dan online lees dat je dat niet mag doen enz. Dus wie heeft er nuttige tips? Let me know"
"Hallo iedereen Ik ben helemaal nieuw op het DrugsForum dus neem het me niet kwalijk als ik iets fout doe. Maar ik zit met een vraag en denk dat iemand me hier wel kan helpen. Het gaat namelijk over mijn eerste keer (en eigenlijk ook 2de keer) dat ik drugs gebruikte. Het was op een feestje en ik wilde een keer bollen pakken dus heb een kwartje gepakt (paarse tomorrowlands). Het duurde zeker een uur voor het begon te werken en had wel een beetje stress. Na een uur begon het eindelijk te werken en ik voelde me erg raar, ik ging met mijn vriendin naar het toilet en begon hevig door mijn haar te gaan met mijn handen en al zittend naar voor en naar achter te bewegen, ik vond het niet zo leuk, ik voelde met gewoon super raar. Toen ging ik even in de gang zitten en bleef door mijn haar wrijven. Ik zat gewoon op de grond en voelde me niet op mijn gemak. Toen kreeg ik een praatkick en na 5 minuten wilde ik met niemand meer praten en dan terug na 5 minuten kwam die praatkick en zo heel de tijd. Ik zat er ondertussen al 3 kwartier en toen uit het niks moest ik plots overgeven. Het overgeven was echt het beste ooit haha, het voelde echt zalig en toen ging ik terug naar binnen heb een half uur super hard gedanst en voelde me echt zalig maar na dat half uur voelde ik me moe en heb tot het einde van het feestje aan de kant gezeten wachtend op mijn vriend waar ik bij bleef slapen om naar huis te gaan. Het was niet zo'n super ervaring en voelde me de dag erna alsof ik door een tractor overreden was. Hoe komt het dat ik niet dat effect voelde zoals het eigenlijk zou moeten? Kwam het doordat ik stress had? Heeft nog iemand deze ervaring gehad? Want ik wil het nog een keer proberen maar ben bang dat het terug zo gaat lopen."
"Psychedelibee zei: Je bent er vrij laconiek onder, ik krijg het idee dat de ernst van de situatie niet echt tot je door dringt. Klik om te vergroten... Tuurlijk wel maar het is nu al 2 maand geleden en er is niks gebeurd dus waarom zou mij druk gaan maken over iets dat er niet is gebeurd. Ik heb gewoon veel interesse in hoe het komt dat dit gebeurde, en of er mensen zijn die hetzelfde hebben meegemaakt en niet om te horen van mensen wat ik die avond had moeten doen."
"Dunnetjess33 zei: Waren je pillen getest? Had je er alcohol of iets anders bij genuttigd? Was je erg zenuwachtig of oververmoeid voor je het nam? Het kan allerlei oorzaken hebben. Wel jammer hoor! Klik om te vergroten... Ik had een beetje gedronken maar niet erg veel en nee de pillen waren denk ik niet getest. Was inderdaad jammer want ik wil het graag nog eens proberen maar heb een soort angst omdat het de 2de keer dat ik het pakte bijna hetzelfde verhaal was."