Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmijn eerste keer XTC

mijn eerste keer XTC

3 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
K
KingkruleLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo iedereen

Ik ben helemaal nieuw op het DrugsForum dus neem het me niet kwalijk als ik iets fout doe.
Maar ik zit met een vraag en denk dat iemand me hier wel kan helpen.
Het gaat namelijk over mijn eerste keer (en eigenlijk ook 2de keer) dat ik drugs gebruikte.
Het was op een feestje en ik wilde een keer bollen pakken dus heb een kwartje gepakt (paarse tomorrowlands). Het duurde zeker een uur voor het begon te werken en had wel een beetje stress. Na een uur begon het eindelijk te werken en ik voelde me erg raar, ik ging met mijn vriendin naar het toilet en begon hevig door mijn haar te gaan met mijn handen en al zittend naar voor en naar achter te bewegen, ik vond het niet zo leuk, ik voelde met gewoon super raar. Toen ging ik even in de gang zitten en bleef door mijn haar wrijven. Ik zat gewoon op de grond en voelde me niet op mijn gemak. Toen kreeg ik een praatkick en na 5 minuten wilde ik met niemand meer praten en dan terug na 5 minuten kwam die praatkick en zo heel de tijd. Ik zat er ondertussen al 3 kwartier en toen uit het niks moest ik plots overgeven. Het overgeven was echt het beste ooit haha, het voelde echt zalig en toen ging ik terug naar binnen heb een half uur super hard gedanst en voelde me echt zalig maar na dat half uur voelde ik me moe en heb tot het einde van het feestje aan de kant gezeten wachtend op mijn vriend waar ik bij bleef slapen om naar huis te gaan. Het was niet zo'n super ervaring en voelde me de dag erna alsof ik door een tractor overreden was. Hoe komt het dat ik niet dat effect voelde zoals het eigenlijk zou moeten? Kwam het doordat ik stress had? Heeft nog iemand deze ervaring gehad? Want ik wil het nog een keer proberen maar ben bang dat het terug zo gaat lopen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Waren je pillen getest? Had je er alcohol of iets anders bij genuttigd? Was je erg zenuwachtig of oververmoeid voor je het nam? Het kan allerlei oorzaken hebben. Wel jammer hoor!
K
KingkruleLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dunnetjess33 zei:
Waren je pillen getest? Had je er alcohol of iets anders bij genuttigd? Was je erg zenuwachtig of oververmoeid voor je het nam? Het kan allerlei oorzaken hebben. Wel jammer hoor!
Klik om te vergroten...

Ik had een beetje gedronken maar niet erg veel en nee de pillen waren denk ik niet getest. Was inderdaad jammer want ik wil het graag nog eens proberen maar heb een soort angst omdat het de 2de keer dat ik het pakte bijna hetzelfde verhaal was.
s
stomme eendLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het eerste dat in mij opkomt, is dat het een controle-dingetje is. Zoals je het beschrijft lijkt het of je er moeite mee hebt de controle los te laten. De eerste tekenen dat de mdma in slaat en je je raar gaat voelen, vind je naar ( terwijl je het niet beschrijft als nare effecten). Is dat dat je niet durft los te laten? Je moet ook een beetje durven in die golf van mdma mee te duiken. Als je daar weerstand tegen hebt, kan ik me voorstellen dat een avond loopt zoals jij beschrijft.
Herken je daar iets in?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."