Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hiii allemaal, Koningsdag komt steeds dichterbij en ik vroeg me af of jullie leuke plannen hebben ervoor? Ik ga zelf 2 dagen naar Kingdance, zin innn. Benieuwd wat jullie gaan doen!"
"Perenijsje zei: Wij gaan naar Supersized Kingsday in Eindhoven 🔥 Klik om te vergroten... Leuk!! Veel plezier !"
"annihilation zei: Ingeschreven voor een hardloopwedstrijd. 👌 Klik om te vergroten... Goed bezig!"
"Wat zijn jullie plannen aankomende Koningsdag? Waar gaan jullie heen en hebben jullie nog aanraders wat te gebruiken op een festival?"
"alles kan, maar als je echt verslaafd bent geweest is het de vraag of je dat überhaupt moet willen. Je zegt zelf al “regelmatig” dat klinkt al als best veel. Als je het af en toe zou doen zou het natuurlijk kunnen maar zou wel veel wilskracht vergen"
"Het lijkt mij dat als jij goed herstelt bent van je verkoudenheid en een lang genoegen pauze tussen je drugsgebruik in hebt gelaten dat je de xtc gewoon kan innemen. Echter als je te veel twijfelt zou ik het niet doen want dan kan je de ervaring misschien voor jezelf verpesten"
"Neo-Shulginist zei: Als je van MDMA gaat hallucineren dan gaat het vaak om 'levensechte' hallucinaties, in de zin van dat je echt dingen ziet die er niet zijn. Vaak lossen dat soort objecten ineens in het niks op als je er meer op gaat focussen. Hallucinaties komen vooral voor in hogere doseringen en als je langer wakker blijft. Klik om te vergroten... Dit ken ik inderdaad ook van mdma, je gaat soms dingen zien die er niet zijn. Of rare dingen zien wat bijvoorbeeld helemaal niet kan. Ik heb echter nog nooit gehoord dat mensen surrealistische hallucinaties kregen van mdma. Zag je deze dingen ook met je ogen open ?"
"Als je al een grotere hoeveelheid hebt gebruikt kan het ook zo zijn dat je niet meer echt door hebt dat je moe word en je daarom (onbewust) een beetje afsluit. Ik zou lekker naar huis gaan als het niet gezellig meer is!"
"Hoi allemaal, Ff snel een vraagje voor jullie Mijn vriend en ik gebruiken regelmatig samen drugs, altijd research chemicals, altijd nasaal. Op het moment zijn we groot fan van 3CMC, we vinden dit vooral leuk om te gebruiken als we lekker samen zijn in een parkje in de zon ofzo. Maar dan nu mijn vraag, is het legaal om research chemicals te gebruiken in het openbaar en stel je word aangehouden en ze vinden het in je tas, is dat illegaal ? alvast bedankt voor de hulp!!"
"Hoi allemaal, Ik was erg benieuwd wat jullie mening is over 3cmc. Ik heb al veel gelezen op de site maar ben toch iets meer specifiek opzoek naar mensen die echt “goede” ervaring hebben met 3cmc en het dus ook vaker hebben gebruikt. alvast bedankt!"