Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Sheavy - Velvet"
"Amaranth zei: En nu nog een keer in het Nederlands? Klik om te vergroten... Ik vond het toch vrij duidelijk? Goed, interpunctie en hoofdletters niet echt, maar het is vrij duidelijk wat hij bedoelt."
"Echte plannen zijn het nog niet, maar ik weet iig dat ik de komende dagen mijn ouders zal benaderen om het er met hun eens over te hebben. Sinds ze weten dat min of meer, al m'n geld in rook opgaat (om het zo maar te zeggen), is dat waarschijnlijk een goede aanknopingspunt voor hun om het mij te gedogen. Verder ben ik onderhand ook 18. Ook vaak alles behalve achter de computer zitten valt in hun ogen positief op. Ik ben al op wietforum.nl aangemeld en zal daar komende dagen weer wat rond kijken om informatie over goede planten en plannen te krijgen. Over het algemeen schat ik je informatie wel als waardevol gtje en ook ik ben een voorstander van sannie's praktijken en manieren."
"Hey mayan, dankjewel voor je tips! Die met die fles is zeker een goed idee en zal ik ook gebruiken waarschijnlijk. Ik denk dat ik zowieso voor de Double Fun ga, van wat ik heb gelezen is het gewoon een super buitenwiet die erg bestendig is, ook voor beginners. Volle grond is ook mijn doel sinds ik daar het meeste van hou, als ze toch buitenstaan, moeten ze ook echt buiten staan en in de buitengrond groeien. Over die maand voorgroeien, ik wilde ze iig al binnen laten kiemen enzo, ivm checken welke vrouwtjes/mannetjes zijn. Een vriend vanmij had ze gewoon in de tuin gegooid, bij wijze van spreken, en had later een mannetje overzien, fatale gevolgen dus. Wat voor lamp heb ik nodig om voor te groeien, tl, rode broedlampjes of iets waar ik niet aan denk? Dankjewel voor je antwoorden al in ieder geval! Mvg, Kigh."
"@Gtje, ik denk dat ik dan voor de Mata Hari ga, had op wietforum veel goeds gelezen over de opbrengst van Double Fun. Maar een zoete smaak bevalt me wel bij wiet en sinds de MH dat heeft past die iig beter dan de Ierdbei F3. Op Sanniesshop.nl staat dat hij het beste op 1-15 Oktober geoogst moet worden, omdat hij daarna een couchlock type wordt, opzich ook wel chille, maar ik ga voor de high. Rond welke tijd moet ik dan beginnen met voorgroeien/buitenzetten? @Mayan, momenteel ben ik nog een weekendblower en ik ben van plan dat zo te houden. Maar komende zomer (planten blijven dan gewoon in deze tuin staan), zal ik op mezelf gaan wonen en ik denk dat ik dan wel wat meer ga smoken, maar dat zie ik dan wel. Ik ga 10 zaden halen, dan kijken hoeveel vrouwtjes erbij zitten en waarschijnlijk zal ik die dan allemaal planten. (over dat dieven moet ik nog wat meer opzoeken, maar dat komt wel goed ) Nogmaals bedankt voor jullie tijd en informatie. mvg, Kigh."
"Pafkuh zei: De kruising White Widow/Lowrider moet komende week of de week erop laten zien welke eigenschappen ze heeft van welke soort, de bladeren zien eruit als van lowrider maar de kleur van het blad als WW. Dit is de WW nu. Keep you posted. Pafkuh Klik om te vergroten... Ok, nu weet ik zeker dat ik je kweek op wietforum gezien heb. Die plaatjes herken ik."
"Welhallodaar zei: gtje zei: hmmm ja als gratis zaden ..... kan ook wezen dat dat er normaal niet bij hoort hoor ... 75 euro voor een complete voedingslijn voor 5 planten ( eigenlijk wel meer ) plus zaad van minstens 30 euro is natuurlijk al goedkoop denk dat ik dan gematst ben .... waren der overigens maar 5 toen ( ben daar inmiddels ook al een beste tijd lid heah ) greetzzz gtje Klik om te vergroten... Laat je niet gek maken door de prijzen..... Geld hoeft geen duiding te zijn van kwaliteit. En normaal zaad is altijd gemiddeld 50% vrouwelijk. Als je alleen vrouwelijk wil moet je gefeminiseerd zaad nemen, en dat kost meer. Klik om te vergroten... Gefeminiseerd zaad is echtwel niet al-tijd vrouwelijk. Het heeft een grotere kans, maar 100% kun je het never ever weten jongeman."
"Melanie1 zei: bij ons wordt het waterfietsen genoemd en bij jullie? (hoe vreemd is het trouwens om op je 15e te 'waterfietsen'?) Klik om te vergroten... Schnatzen wordt het hier genoemd. En op je 15e snuiven vind ik eigenlijk niet vreemd, maar dom. Je moet nog opgroeien man."
"Als je oma op bezoek komt na een 'ouderloze' week, tussen de kussens van de bank een tipje vind en vraagt: Is dat nu de nieuwe rage, kartonnetjes rollen? Of als je voor de 3e keer in een week nieuwe tips+lange vloei gaat halen, terwijl je alleen in het weekend blowt. Ik kan er wel mee leven."
"Net: Kyuss - Green Machine Nu: Kalmah - Bitter Metallic Side"