Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerst keer paddo's, zeer bijzonder en intens

Eerst keer paddo's, zeer bijzonder en intens

3 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
M
Magic of mushLid
01-01-2024, 00:00
#1
Waar: Eerst thuis, toen naar buiten
Wanneer: 22 oktober 2008
Dosis: Half portie hawaaiiaanse paddo's
Hoe: Gewoon gegeten :wink:

Ik en een vriend, die ik maar B noem werden wakker in het huis van B. We wilden al een tijdje paddo's proberen omdat we wel geïnterreseerd waren in tripmiddelen, Dit was echter ons eerste tripmiddel dat we ooit hadden geprobeerd.

We waren s'ochtends rond 11 uur naar de smartshop gegaan, we hadden express niks gegeten omdat dat het effect van de paddestoelen verbeterd. Eenmaan in de tram terug naar huis begonnen we al aardig zenuwachtig te worden omdat het we meteen een sterke soort hadden en op een lege maag. We kwamen aan bij het huis van B, en begonnen op de paddo's te kauwen (de smaak vond ik trouwens wel meevallen!). Het eerste halfuur voelde ik nog niks en B zei dat hij de muur al een beetje rustig zag golven. Opgegeven moment zag ik de muur ook een beetje vervormen, B ging naar de wc en tripte hem al aardig. Hij had het verhaal dat op de wc de muren naar hem toe kwamen en de kleuren erg snel veranderden. Hierna begon ik me erg onrustig te voelen en we besloten naar buiten te gaan. Buiten zette ik rustige muziek op en ik kwam een beetje tot rust, We liepen een stuk en ik zag alles golven, alle kleuren waren zo intens en mijn muziek was zo mooi geworden, niks klopte meer. We liepen rustig door en mijn wereld veranderde met een klap, mijn hele wereld was een soort getekend en het leek wel of het een toekomstige wereld was. Alle planten en bomen waren bijzonder mooi, we gingen verder en we kwamen onder een tunnel door, het stukje dat we onder de tunnel waren kan ik niet beschrijven, er gingen diepe en hele warme gevoelens door me heen en de muren veranderden met elkaar.. daarna kwamen we op een grasveldje waar we even gingen liggen. Ik deed me ogen dicht en kwam in een andere dimensie, ik raasde door vele gangen en tunnels met mooie kleuren waarna ik rustig zweefde over de mooiste kleuren die ik ooit heb gezien, de warme gevoelens had ik nog steeds en ik voelde mijzelf heel relaxed. Hierna deed ik mijn ogen weer open en zag ik een sprookjeswereld, het leek wel op een droom. We liepen verder door de sprookjeswereld en ik dacht na over diepe dingen in mijzelf. Je hoort sommige mensen wel eens zeggen dat ze kabouters zagen als ze paddo's hadden gegeten, Gek genoeg zag ik geen kabouters maar voelde ik me er zelf één. Ik vond het heerlijk en ik wilde dat dit gevoel nooit meer over ging. We gingen naar een supermarkt en op de flessenafdeling zag ik dat B in een grote fles veranderde, wat een super-lachkick veroorzaakte. In de supermarkt zelf vond ik het erg gezellig met alle mensen die er waren, Ik voelde me helemaal thuis. Uit de supermarkt liepen we nog een stukje en gingen we even op een bankje zitten. Na weer een tijdje met onze ogen dicht te hebben gespaced, voelden we dat het een beetje uit ging werken. We liepen het hele stuk terug en ik had een heel warm en chill gevoel in mezelf, ik was lang niet zo ontspannen geweest. Ik zag alles nog een beetje golven, en eenmaal thuis aangekomen gingen we avondeten en was het helemaal over.

Ik heb me lange tijd niet zo ontspannen als nu gevoeld, wat zijn paddo's relaxed! Het is echt anders dan je verwacht, maar echt honderd keer zo leuk! Zeker over een maandje of twee weer doen! Ook ga ik binnenkort misschien wel andere tripmiddelen proberen, reports post ik meteen!

Iedereen die het gaat doen: Doe het alleen met een ontspannen sfeer en doe gewoon waar je zin in heb! Het is echt geweldig!
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#2
klinkt als een hele leuke (eerste) paddo-ervaring. het lijkt alleen wat kort...
J
JoesLid
01-01-2024, 00:00
#3
welkom en heel mooi het gevoel verwoord! Mijn eerste keer was wat onrustiger maar fijn dat het bij jou meteen een heerlijke ervaring is geweest...

trip on :wink:
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat een supervette eerste ervaring met paddo's!
Een half bakje hawaiiaanse is ook een mooie hoeveelheid.

Zou je misschien kunnen schrijven hoelang het duurde?


En een tip van mij, een persoonlijke tip, moet je zelf weten :wink: : als je nu 2 maanden wacht zodat de tolerantie helemaal verdwenen is, neem dan nog eens precies dezelfde portie. Schroef het niet met de keer op, geniet van de dingen die je nu hebt :).

Mvg,
Kigh.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."