Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEen fijn tijdje met WW Lemon...

Een fijn tijdje met WW Lemon...

22 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
I
InhaleLid
01-01-2024, 00:00
#1
Leuk report om te lezen, zo zouden er meer moeten zijn. :stoned:
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#2
*
**

Hey , eerst en vooral wil ik jullie vertellen dat ik nu nog niets geblowed heb...

Vanwaar dit topic?
Ik open dit topic omdat ik onlangs WW Lemon kocht , voor mij was dit een nieuwe soort die ik niet kende en had er dus ook heel veel nieuwsgeirigheid bij.. Staat WW voor white widow ? Zou het echt een lemon smaak hebben? etc.

Hoeveel /hoeveel?
Het was 7 euro voor 0.97gr WW lemon
Dadelijk ga ik hiervan 0.5g Blowen

Tijdstip?
ongeveer 22.45h

Waar?
Men eigen slaapkamer

Factoren die invloed kunnen hebben
-Tv vlak voor mijn neus
-pc naast me
-Een ronde moodlight
-Weten dat ik om half 7 weer vrolijk moet op staan
- ...

De wiet zelf...
De canabis ziet er mooi licht uit van kleur. Tijdens het verkruimelen was het meteen duidelijk dat het om een zeer droog soortje ging.
Ik vergruisde de wiet met een grinder (met thc filter) en naderhand nog oven met m'n vingers voor hij in de joint ging. De WW lemon liet redelijk veel THC poeder achter in het reservoir.
Ook aan de toppen van m'n vingers was te merken dat deze zeer plakkerig waren.

Verwachtingen?
Ik verwacht een aangename maar stevige high , aangezien het een WW soortje is.
Verde geloof ik er wel in dat de cannabis een lemon touch heeft... We"ll see


START van het blowen:

Smaak van de joint...
De smaak van de joint was zeer aangenaam , een zacht wegglijdende dampwolk verspreidde zich over mijn longen. Hij valt je dus niet hard aan in de keel. De lemon smaak kon ik er niet meteen uit halen , maar vanaf de eerste trek kon ik wel zeggen dat dit geen regular WW was.


Gevoel bij de joint en 'random'

[22.56]De joint slaat wel zwaar in , ik kan nu wel zeggen dat ik stoned ben! of mss eerder high? :grin: dit is voor mij nu al minder duidelijk. Ik besef nu ook dat het moeilijk word om dit reportje duidelijk te typen. De toetsen van het toetsenbord vind ik wel wat verwarrend , aangezien ik azerty typ op een querty toetsenbord.

[23.08] Net dacht ik in mezelf , 'hey kerel kijk nog eens naar je pc scherm.." , Ik keek en dacht " ow ja ik schrijf een tripreport op het moment , even denken wat ik kan typen'' en toen stond deze tekst er ! DIT IS TOCH ULTIEM :tongueout: omg! relaxx..

[23.10] 2min later dus.. Ik kijk nu naar MTV Boiling points... lollig programma! ik stel me nu wel de vraag , 'wat zou ik er van vinden als ze dit bij mij doen :tongueout: of hoe zou ik reageren in deze toestand ? :rolleyes:

[23.20] nu ik helemaal relax ben heb ik zin in het peukje van de joint. Ik heb het wel eens vaker gehad dat het laatste deeltje van de joint me het beste smaakte!; laten we hopen dat dit ditmaal zo ook is. "Start smoking , part 2"
...
Na het laatste eindje van de joint...
Het peukje sloeg meteen in ! Het leek alsof dit deeltje van de WW lemon joint veel sterker en zwaarder insloeg. Hierbij bedoel ik dat de rook zwaarder binnen kwam, wat logisch is omdat het asje dichter bij het tipje is ( dit zorgt dus voor minder afkoeling van de rook).
Het mentale gevoel hierbij is zeer 'paralized' (een term die ik ooit gaf aan dit onbeschrijfelijke 'i love cannabis' gevoel) P3ace Ondertussen is het [23.32]

[23.33] FUR TV!! op mtv ! ik nu wss even niets typen :tongueout: tot zo...

[23.55] fur tv is al even gedaan... Maar ik lag gefacineerd te kijken naar de moodlight die naast me staat ... de kleuren geven me per kleur een gevoel. Vreemd maar interesant, ik ga nu even testen wat het zou geven als ik men moodlight bekijk samen met wat realxe muziek! Mischien beïnvloeden deze zich wel. De kans dat ik zo vredig in slaap val is groot maar niet slecht!
Daarom ga ik dit reportje hierbij sluiten.
Morgen zal ik tijd nemen om het report aan te vullen!

Tot morgen en ..sweet dreams..

:wave: :smoke:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

update:

[07.38] Ik ben nu een half uurtje wakker. Ik ben dus later op gestaan dan ik eigenlijk gepland had. Mijn ogen plakje daarnet nog lekker dicht , maar nu ben ik weer 'helemaal' wakker. Ik weet dat ik aangenaam gedroomd heb vannacht , maar over wat kan ik al niet meer zeggen.
Hier zit ik nu met m'n banaantje en een koffietje! meteen naar de cafiëne dan maar :tongueout: ...
Zo ik ga dadelijk naar school vertrekken! (vanavond maak ik mss nog ene korte samenvatting!)

Groeten!

Update 2:

[17.16] Zo zo , na een zware dag school en hard opletten ga ik nu even een samenvatting proberen te maken...

Samenvatting

Ww lemon is een zeer mooi wietje dat een frisse geur heeft , hij is ook droog wat zorgt dat het verkruimelen makkelijk en 'smooth' gaat. Vanaf de eerste hit wist ik al dat het toch wel een hevig soortje was. Het stoned/high gevoel kwam me dan ook meteen te gemoed. Bij mij persoonlijk had ik het gevoel dat hij sterker mentaal dan fysiek werkte. Mijn gedachte dwarrelde dan ook van het ene naar het andere. Hiermee wil ik niet zeggen dat ik geen fysieke high had. Telkens als ik recht moest staan uit m'n bed deed ik dit natuurlijk liever niet...
Kortom : Ik raad iedereen dit soortje aan, en wie weet misschien slaat hij wel anders in bij jou ?

Zo dit was de samenvatting , ik hoop dat jullie wat hebben aan het reportje!

Groeten Stevenkeuh
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#3
Cool, het eerste echt geslaagde live tripreport en tevens een wiet reportje waarvan er niet veel zijn ^^
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hey ik lees niet vaak wiet reports omdat wiet en ik altijd ruzie hebben. Ik word altijd ziek van wiet maar je report heb ik met intresse gelezen. Goed gedaan!
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#5
update:

[07.38] Ik ben nu een half uurtje wakker. Ik ben dus later op gestaan dan ik eigenlijk gepland had. Mijn ogen plakje daarnet nog lekker dicht , maar nu ben ik weer 'helemaal' wakker. Ik weet dat ik aangenaam gedroomd heb vannacht , maar over wat kan ik al niet meer zeggen.
Hier zit ik nu met m'n banaantje en een koffietje! meteen naar de cafiëne dan maar :tongueout: ...
Zo ik ga dadelijk naar school vertrekken! (vanavond maak ik mss nog ene korte samenvatting!)

Groeten!

@pikachu: Bedankt!
N
NakkersLid
01-01-2024, 00:00
#6
leuk reportje!
alleen mtv is slecht voor je :P
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nakkers zei:
leuk reportje!
alleen mtv is slecht voor je :P
Klik om te vergroten...

Waarom is mtv slecht voor me :grin:
Nogmaals dank je ! (voor allen natuurlijk)
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Leuk reportje! Heel wat beter dan het gewoonlijke 'ik ging blowen en ik was stoned' wiet report :)

..en azerty op qwerty typen terwijl je stoned ben lijkt me idd knap lastig :grin:
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#9
Radeon915 zei:
..en azerty op qwerty typen terwijl je stoned ben lijkt me idd knap lastig :grin:
Klik om te vergroten...

ZEKER WETEN!
d
donaldduckLid
01-01-2024, 00:00
#10
Leuk report, de wiet klinkt ook als een leuke soort.
Bij welke shop heb je hem gekocht?
:stoned:
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#11
In hightimes (eindhoven) (of kan ik dit hier niet vermelden ? :tongueout:)
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Nice report, ik dacht eerst, een WIET report?

Maar ik heb het met plezier gelezen, smokese!

peacee
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hé cool, een wietreport! Die zie je niet vaak =).
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#14
:tongueout: Waarom zou je geen wiet report mogen schrijven he ? ik had er wel een goed gevoel bij :wink:
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#15
Je mag het zeker schrijven,
alleen komt het op dit forum gewoon niet zo vaak voor. Op wietforum zijn er wel meer van dit soort verslagen, is ook niet zo gek, wietforum he :grin:.
Waarschijnlijk omdat niet veel mensen hun ervaring zo kunnen opschrijven als jij, of omdat wiet niet echt 'spectaculair' is tegenover middelen zoals paddo's/lsd/enzovoorts.

Erg mooi verslag, heb dat soort nog nooit gerookt en kom jammergenoeg komende tijd niet in eindhoven, maar ik zal het in mijn achterhoofdje houden :wink:.

MvG,
Kigh.
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#16
wietforum heb ik ooit ook gebruikt , maar nu bezoek ik het niet meer zo vaak. Hier is het veel gezelliger! en ik probeer hier wat te zoeken wat men volgende drug word! Natuurlijk hou ik het graag bij "natuurlijke drugs". Nu vroeg ik me af of dmt helemaal natuurlijk is ? :grin: .

peace...
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja DMT wordt via een chemish proces uit natuurlijke materialen onttrokken. Meestal wordt er Mimosa Hostilis gebruikt, een bast van een wortel, met een zuur om de DMT van het materiaal op te lossen waarna er een base van wordt gemaakt om de DMT en het zuur te scheiden. Meestal gebeurt dit met zoutzuur en natriumhydroxyde (gootsteen ontstopper :grin: ) Deze chemicaliën zijn niet meer in de DMT terug te vinden aangezien ze vervliegen met het drogen dus is de DMT puur natuur.
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#18
zeer mooi ! enkel ... Hoe ga ik hier in godnaam aangeraken :tongueout:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
stevenkeuh zei:
zeer mooi ! enkel ... Hoe ga ik hier in godnaam aangeraken :tongueout:
Klik om te vergroten...
Verstevig je banden en netwerk
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#20
Drientje zei:
stevenkeuh zei:
zeer mooi ! enkel ... Hoe ga ik hier in godnaam aangeraken :tongueout:
Klik om te vergroten...
Verstevig je banden en netwerk
Klik om te vergroten...

dankje schoonheid :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."