Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Spyro zei: Ohhhh, wat super goed!!! Ben trots op je. Wat geweldig om te lezen. Heel nice 😌😍 Klik om te vergroten... Hallo iedereen, Ik reageer even (voor het eerst- en als citaat op Spyro omdat ik zie dat hij weet hoe de vork in de steel zit omtrent dit onderwerp). Mijn situatie is als volgt; Ik snuif al 9 jaar lang ketamine, de eerste 4 jaar was dit op feestjes en hield ik het nog in het weekend alleen. Het is vrijwel altijd geweest volgens dezelfde formule; zakje op? genoeg geweest. Lees; 1 gram per dag, of meer als er nog restjes over waren van het vorige zakjes. Maar nooit meerdere grammen en lijnen etc.) Ik slik al 5 jaar Cranberry pillen 3 maal daags, en ben er heilig van overtuigd dat dit de reden is dat ik nog een blaas heb en geen of minimale plasproblemen ervaar. De laatste 5 jaar is het gebruik echter dagelijks geworden, en ik kom er maar niet van af. Ik heb alles al geprobeerd, ik kan jullie de gekste dingen vertellen omtrent acties die ik heb uitgevoerd om er af te komen- en er aan te komen. En als dit forum- en of Spyro nog actief blijkt te zijn en er mensen in dezelfde shit zitten ga ik dit zeker allemaal uittypen. Ik kan vele ketaminegebruikers erg veel leren om schade te voorkomen en of perspectieven te bieden, Wat ik helaas nog niet kan leren, is hoe je er van af kan komen. Nummers blokkeren, mensen inlichten, GGZ en pleisters plakken met theetjes en cranberrypillen hebben allemaal een einddatum. Je moet uit de loop komen van het halen --> gebruiken --> spijt hebben dat je hebt gehaald en gebruikt --> daardoor weer meer gebruiken. Daar ben ik me zeer bewust van, maar nu zet ik het online. Als je uit deze loop komt, dan ben je precies waar je wil zijn. Ik wacht voor nu even een of meerdere reacties af, als er iemand vragen heeft omtrent Ketamine zelf, de psychologie erachter en hoe je schade kan voorkomen (of hoe de fuck ik 9 jaar lang ketamine kan gebruiken, waarvan 5 jaar dagelijks en ik nog steeds geen grote klachten heb behalve af en toe een brandende rug) stel de vraag hier. Ik heb in al die tijd het hele internet meermaals gezien, meermaals kwam ik toch echt terecht bij Spyro die het meest eloquent en uitgebreid mensen heeft geholpen. Ik zou daar graag aan bij willen dragen."
"Ketalicious zei: Heb ook jaren lang gebruikt uiteindelijk 3 gram per dag. Had maar niet de kracht mentaal om er vanaf te blijven. Uiteindelijk een half jaar afgekickt in de gevangenis. Heeft wel geholpen al denk ik er soms nog wel aan in het weekend maar lang niet zon intensive drang om te gebruiken. Denk dat één keer weer vaker word dus denk dat ik er maar af moet blijven. Gevangenis wens ik je niet toe maar een kliniek voor langere tijd zou wel goed zijn als het je zelf niet lukt. Klik om te vergroten... Ben je een half jaar de gevangenis ingegaan uit zelfbescherming? Ik heb daar ook wel eens over nagedacht. Online staat veel beschreven dat de gewoonte gewoon even uit je systeem moet komen en dit gemiddeld tussen de 42 en 90 dagen duurt."