Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goedenavond allen op die forum, ik ben nieuw op dit forum en zie al gauw veel interessanten onderwerpen waar ik ook zeker mee zou willen praten dus voel me wel op me plaats hier! Echter heb ik een vraag over 6-APB op dit moment in verband met de purity van dit product, ik weet dat je HCL en Succinaat hebt, een aantal jaren terug was HCL vrij wel het bekendst dit ging voornamelijk onder de naam van SL. nu zit het dus zo dat we al een paar jaar verder zijn en de kwaliteit niet altijd het beste is en veel vendors houden nog is van opscheppen en oplichten doormiddel van het gesjoemel met de verhoudingen. Tijd terug bij een vendor die beweert 91% HCL 6-apb te verkopen, ik had dit besteld en en ja het was benzo maar viel toch wel tegen kon het niet echt plaatsen omdat al een hele lange tijd terug is geweest ik dit gebruikt had. laatst kwam ik bij een vendor die heel veel reputatie heeft, en hij verkoopt het volgende; 75% 6-APB, 11,5% 4-APB, 13,5% barnsteenzuur deze vendor klinkt al veel geloviger en duidelijk met zijn zuiverheid dit is echter wel succinate. Ik ga deze bestellen want ben wel benieuwd. ik geloof dat winkel 1 ook gewoon succinate heeft maar de boel in de zeik neemt. Naar mijn idee is HCL vrij moeilijk te verkrijgen sinds het SL gebeuren dus vind het dan toch wel knap die het verkocht. wat is nu overgins de echte 6-apb kleur? Is het nu bruin/beige of echt bruin? Mvg Ketaboer"
"Dirkjan zei: De synthese van 6-apb is relatief moeilijk, omdat je ook met veel restproducten zoals 5-apb en 4-apb komt te zitten. Qua kleur kun je niks zeggen over de puurheid. Ik heb 6-APB gehad die kristalwit was, maar ook bruin/beige achtig. Na wat onderzoek in mijn omgeving kwam ik erachter dat de meest voorkomende kleur lichtbruin was. Als jou vendor 91% procent beloofd vind ik dit al een stuk geloofwaardiger omdat de meeste vendors die ik spreek nog steeds kakelen over een 99% zuiverheid. Dan denk ik wees eerlijk, als je product goed is bestel ik heus nog wel een Klik om te vergroten... Oke, dat is vrij duidelijk dan. Ik vond het al vrij bijzonder waarom er zoveel %4-apb doorheen zat, maar nu klinkt dat inderdaad vrij logisch. Heb inmiddels van deze verkoper de 6-apb ontvangen moet zeggen dat dit zeer netjes was verpakt, het zat in een vacuüm gezogen zak, Met vervolgens een geseald zakje met de 6-apb erin zat zelfs een labeltje op het zakje met de benaming etc. Ook kreeg ik een factuur, informatie, voorwaarden etc heb ik nog nooit meegemaakt in iedergeval. Volgend weekend ga ik het even uitproberen. De kleur was overgins licht bruinig/wittig kort gezegd een beetje salmiak achtig. dus ben benieuwd. In tegendeel van de andere verkoper waar ik voorheen kocht en wellicht voor vergelijking weer zal bestelen kwam het in een envelop met daarin een lucifer doosje met de 6-apb erin. Maar over die 99% van jouw vendors dat lijkt mij eerlijk gezecht ook vrij sterk dat is dan wel extreem zuiver, daarom vond ik het van de huidige vendor die ook netjes verpakt was enzo eerlijk over zijn verhouding. En die 91% kan van die andere vendor van mij ook wel een Kwakel verhaal zijn hoor, juist omdat als ze bijv 95 - 99% zouden zeggen het veel ongeloofwaardiger overkomt. In het geval van mijn andere vendor zou je nog kunnen denken over die 91% 6-apb dat de rest bindmiddel zou kunnen zijn wat iets geloofwaardiger overkomt. Want wat ik al zei in mijn bericht, de 6-APB was wel degelijk 6-APB maar lang niet zo als ik het gewend ben. Het is heel jammer dat de 6-apb niet meer hetzelfde is als dat het een paar jaar terug was toen was het vrijwel overal HCL. (SL) bleek de fabrikant te zijn ofzo maar die zijn opgepakt of dergelijke wat ik ervan begrijp. De RC markt met al die verschillende vendors is een grote gok geworden wat nu wel of niet goed is."
"Dirkjan zei: Hier heb ik nog nooit van gehoord. Klik om te vergroten... Nee ik ook niet man"
"Beste leden van het forum, Ik zit met een vraag over een bepaalde āmedicatieā die veel voorschreven word in Amerika genaamd Aderall dit word voor velen gebruikt voor ADD, na wat onderzoek kwam ik erachter dat dit in feite gelijk staat aan amfetamine, nu ben ik met amfetamine vrijwel bekend dat ik heel goed reageer en voor mensen met ADD zoals ik er juist veel meer zin in het leven door krijg, gefocust ben, geconcentreerd, energiek, wil dingen ondernemen, creatief en word er heel rustig van zonder chaotisch gedoe in me hoofd. Ook raak ik veel meer in contact met mezelf die ik al een vrij lange poos kwijt ben (3 jaar). het zit hier namelijk zo, tuurlijk ik weet dat amfetamine een drug is die dit van zichzelf al heeft maar het is voor mij meer een ADD medicatie dan een drug, tuurlijk ik wil niet aan de amfetamine voor dagelijks gebruik via de locale dealer. Hoe graag ik dat zou willen omdat ik altijd moe ben last heb van me ADD klachten ik kom nergens aan toe elke dag is een drama slaap het liefst de hele dag het is dag in dag uit hetzelfde routine heb de afgelopen 3 jaar vrij weinig met leven kunnen doen of te wel gewoon kwijt, het komt ook door me depressie wat ik begrepen heb gepaard is door de ADD hierdoor ben ik op latere leeftijd dus ook achtergekomen ADD te hebben Ik heb 300x me bloed geprikt diverse onderzoeken en medicaties gehad ook 2 slaaponderzoeken, de eerste slaap onderzoek kwam uit dat ik een lichte form van apnea had toen een beugel gehad maar dit helpte mij niet en had al een vermoeden er wat anders was, sinds dit jaar een ander slaap onderzoek in een slaap centrum gehad en die vertelde me dus dat ik het nooit heb gehad en het mentaal legt. Heb diverse psychologen gehad maar dit hiep mij niet omdat ik niet zou weten wat mijn problemen moeten zijn en waar ze vandaan zou moeten komen en cgt therapie was ik al heel snel klaar mee. heb toen ook psychiaters voor antidepressivas gehad dit werkte echter nooit toen kwam de psychiater met het idee dat ik add zou kunnen hebben, mijn dokter schreef me voorheen ook al Ritalin voor maar did deed ook niks omdat hij ook ze vermoedens had, de psychiater heeft mij nog Dex-amfetamine gegeven, welbutrin XR en elervanse. Dit allemaal heeft voor mij net niet het effect dat ik nodig heb, ik kan de doseringen wel blijven verhogen zoals met Ritalin en Dex maar om nu continue 4x daags 4 pillen te slikken heb ik ook geen zin in. Ik struikelde dus op Aderall via een Amerikaanse gebruikers ervaringen, en wauw al die mensen die hun verhalen deden sluiten echt aan op mijn leven als ik die verhalen zo lees is dat precies wat ik nodig heb hun leven is zo extreem verbeterd dankzij dat spul, hierdoor begreep ik dus waarom speed zān wondermiddel voor mij is. nu zag ik dat Nederland dit illegaal bestempeld heeft en dat vind ik echt heel jammer.. om dit nu via online sites te bestellen kost me bakken met geld en dat heb ik niet. Maar wauw wat zou ik dat graag willen proberen zeg het leven van die mensen is dankzij dat middel eindelijk normaal en gelukkig iets waar ik al jaren naar uit kijk, psychise hulp is gewoon niet wat mij gaat helpen ben ik bang dan tot dat een fatsoenlijk werkent ADD medicatie heb. nu zag ik ook dat modafinil blijkt te helpen en in de buurt komt van Aderall, modafinil hebben wij hier dus wel, enkelt word dit verstrekt aan mensen met narcolepsie, ik wil toch vragen of mij dokter het eventueel misschien voor me zou kunnen proberen heb al genoeg geprobeerd op dit moment, en deze middelen zien er op dit moment veel belovender uit dan de rommel die ik nu heb gehad. Tis echt heel teleurstellend dat Aderall niet in Nederland te krijgen is, want het blijkt het ADD medicijn te zijn voor mensen in Amerika⦠ik hoor graag wat informatie of wellicht informatie van jullie die ook add hebben en dit misschien wel een hebben gebruikt. Mvg,"
"Dopemonster zei: Wij hebben hier in Nederland ook gewoon add/adhd medicatie hoor en die zijn dan toch ook zeker het proberen waard! (Wel via een arts) Dexamfetamine en methylfenidaat zijn de 2 werkende stoffen. Verkrijgbaar onder verschillende merknamen. Zou dit met je huisarts/psycholoog/psychiater verder bespreken en even onderzoek doen over deze stoffen ik hoop dat je hier wat aan hebt!! Klik om te vergroten... Dexamfetamine heb ik al gebruikt van het merk tentin, dmb en amfexa. Nu zag ik dat de tegenbook apotheek een betere blijft te zijn maar ik heb er niet zo zeer vertrouwen in om dat nog ook is nog te gaan gokken nu. Buiten dat vind ik het vet kut dat je met Methylfenidaat ook zoveel moet doseren per dag methylfenidaat toen al ruim 4x daags 60mg geprobeerd enkelt bijwerkingen maar wel een 1 uurtje dat ik dacht hey het werkt. Dex daarin tegen idemdito Dex blijkt mij niet echt veel te doen dan ook bijwerkingen en wissel vallend effect of het nu wel of niet iets doet. Dosering hiervan was 3x30mg-40mg per dag. ik vind dat gestuntel vrij kut ook elke dag in tegen met los lysDexamfetamine(elervanse) 1 maal daags is, enkelt is dit te slap voor mij"
"Zoraa zei: Ik krijg modafinil voorgeschreven voor het chronische vermoeidheid syndroom. Ook heeft de psychiater van mijn dochter die adhd heeft het ook met haar over modafinil gehad. Ik zou het eens voorleggen. Misschien mag je het wel proberen. Mijn dochter heeft echter niet voor dit middel gekozen. Kan je dus niet vertellen hoe dit werkt bij adhd. Klik om te vergroten... Ja ik ga dit zeker even aankaarten, zolang de vermoeidheid maar te doen is vind ik het prima. Hoe werkt het overgins kwa concentratie etc?"
"johndeertrekker zei: Ik gebruik dexamfetamine voor mij ADD. Dat is bijna exact hetzelfde als āAderallā het werkt heel goed voor mij! Klik om te vergroten... Aderall is langerna nog niet zo in de buurt van de dexamfetamine die wij hier in Nederland hebben, welke Dex gebruik jij? Want ik heb tentin, dmb, en amfexa gehad."
"Zoraa zei: Ik denk dat ik met mijn post niet duidelijk genoeg was. Sorry daarvoor. Ik lijd aan het chronische vermoeidheid syndroom en krijg modafinil voor schreven zodat ik dit afentoe kan nemen als ik iets belangrijks zodat ik NIET moe ben. Over de werking bij iemand die niet aan het vermoeidheid syndroom lijdt kan ik daarom niet zeggen omdat ik dat niet weet. Klik om te vergroten... Heb het voor geschreven gehad, zit er nu een week aan, begint naar mijn idee nu wel wat te doen. Denk me dosis iets moet verhogen na volgende week en dan werkt het wel. moeheid is minder, en de aandacht is er opzich ook wel. (Of dit komt nog door oudjaarš¤Ŗ) Ik ben overgins 3-4 jaar vermoeid, slaaponderzoeken aan toe, eerst apnea toen weer niet toen bleek het āmentaalā te zijn zo gezegd ik ben alsnog bezig, vandaar de ADD dankzij depressie achter gekomen."
"johndeertrekker zei: het enige verschil is toch dat de verhouding dex en lis amfetamine anders is bij adderall? zou qua effect niet super ver uit elkaar moeten liggen dacht ik. ik heb tentin. Klik om te vergroten... De Amerikaanse Aderall is vrijwel grof gezecht 80% onderbouwd aan amfetamine, het is ook voor junkies daar een togo drug. maar voor mensen met add/adhd werkt het juist ontzettend goed, ik merk het namelijk ook als ik speed gebruik dat ik mezelf weer ben en zin in alles heb. (Nu is pep natuurlijk standard zo in die zin, maar tis lastig uit te leggen, ik zou er niet verslaafd aanraken omdat het speed is maar meer mezelf zie met een muur er tussen) Lis net als dex bracht me daar niet tis meer bindmiddel naar mijn idee dan werking, en dat gesjoemel met 3 maal daags 4 van die dingen slikken geen zin in, had toen gehoopt dat lis dat zou oplossen, maar helaas. Nu modafinil gehad zover opzich redelijk hopen het uitkomst bied, volgende week verhogen denk ik. En tentin is echt de grootste ellende die ik ooit heb gehad en dat blijkt ook als je recensies leest over het internet de zorgverzekeraars doen er moeilijk om, hoop dat het voor jou wel werkt."
"Ja impreciepe moet dat kunnen, heb zelf ook bupropion (welbutrin xr) gehad voor depressie en wellicht adhd voordat ik me diagnose ooit kreeg, maar na aantal maanden werkte het alsnog niet, zelfs nu zoek ik nog naar steeds naar nieuwe medicijnen heb van alles gekregen antidepressiva tot antipsychotica, Olanzipine werkte ontzettend goed maar werd er heel dik van. Tijdens all deze medicatie gebruik door gebruikte ik her en der in het weekend op feestjes of thuis met vrienden ook van alles en nog wat ook drugs combineert, zelfde ochtend wel medicatie blijven gebruiken of savonds hoe je psychiater of doc je verteld. Als je een dosis over kan slaan kun je dat ook doen als je die avond drugs gaat gebruiken en je dat lekkerder ligt bij mij werkte medicatie vaak savonds uit. Al en om kan het? Ja naar mijn idee wel zolang je het her en der doet moet het kunnen, enigste wat ik zo nu en dan heb is dat je afentoe iets meer deprimerend bent dan normaal voor de rest nooit ergens last van. Ik ben geen expert in dit gebied het zal vast niet verstandig zijn, maar goed gaat zover al jaren goed in elk geval"