Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"excuses..."
"lucifer in the sky zei: ja of gwn naar de coffeeshop of smartshop rijden en mannenzaadjes kopen. Klik om te vergroten... Ga maar lekker naar de smartshop voor mannelijke zaadjes vragen... niemand kan aan geen enkel wietzaadje zien of het een mannetje of een vrouwtje is...of ik moet de grootste ontdekking van de eeuw gemist hebben :P gewoon hennepzaad in de dierenwinkel kopen...5 kilo voor 3 euro daar komt een berg van 10 verdiepingen hoog wietblaadjes die jij zo graag wilt hebben....zelf zou ik me plantjes buiten tussen de struiken zetten heb je tenminste een lekker rokertje op het eind van het jaar(wel zaad van skunk soorten natuurlijk) succes"
"Beste manier om zaad te ontkiemen is nieuwe watten pakken, drijfnat maken en dan weer al het water eruit knijpen HELEMAAL!!! zo hard als je kan knijpen..... dan een paar zaadjes in de vochtige watten doen en dan luchtdicht in plastic wikkelen(cellofaan bijv) kijk na een dag maar eens en anders moet je ze even de tijd gunnen je hebt zaad dat pas na een paar dagen ontkiemt of het is wat ouder zaad.... succes"
"JA, na ongeveer 5-8 jaar zijn ze onbruikbaar als je ze niet goed bewaard...kwaliteit kan wel afgenomen zijn zaden kan je honderden jaren bewaren in de goede omstandigheden... en BTW wat voor soort zaad is het?"
"lysergine25 zei: Pompelmoentjes nederwiet .... 4400 eu per kg. Klik om te vergroten... Tenminste nog iemand op de hoogte..."
"Rydax zei: Hoeveel vraag je voor 1kilo buitenteelt dan? Crystal Klik om te vergroten... Mooie buitenwiet op het moment 3000 pleuri voor een kg'tje"
"Nee pipo, de wiet word niet duurder omdat er kwekerijen opgerold worden dat veranderd niks aan de wietprijs... Het komt omdat er gewoon steeds meer blowers bijkomen en de wietprijs gaat NOOITS zakken...en gaat alleen maar OMHOOG!!"
"Goeie wiet....."
"nee pieter pipo de 2de, die informatie heb je uit een krant ofzo.. wat je zegt klopt maar voor een deel (wat de krant zegt, ook altijd) maar bijna alle wiet die naar het buitenland gaat is verzwaard of puinwiet. dat komt omdat ze in t buitenland gedroogde stront roken en verzwaarde lampewiet gaat voor een dikke prijs naar de oostbloklanden. en coffeeshopeigenaars kunnen een wiet tekort hebben omdat ze niet de juiste contacten hebben, die niet voldoende kunnen leveren. Niet omdat er wat kwekerijtjes worden opgerold. De prijs gaat ook inderdaad omhoog omdat het grootste deel van de wiet ( 60% ) verzwaard naar het buitenland gaat maar waarom gaat die wiet naar het buitenland? OMDAT MENSEN HET ROKEN! jaja niet alleen nederlanders blowen de prijs gaat omhoog omdat er steeds meer vraag naar wiet is over heel europa, want de wereld word steeds meer blowers rijker"
"Mayan zei: Thx! Ja, maar ik heb al buitenwiet gezien bij gasten zenne. En ja lys heeft zeker een punt, heb ik nooit ontkent We shall see wat moeder natuur ons dit jaar brengt En wat de binnenkweek zal voorstelen. I'll keep you updated, no worries! Klik om te vergroten... BUITENWIET GEZIEN?.....kan niet of je moet bijlichten...."