Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"verschilt echt per persoon. als ik mindst. 2 uur van tevoren geen grote maaltijd heb gegeten voel ik hem ook circa na 15 - 20 minuten.. ik neem het trouwens als voordeel ^^"
"Beste tuiniers, Deze zomer waren ik en een paar vrienden eigenlijk van plan een paar wietplanten op een openbaar stuk grond (bos), te kweken, maar het is er niet van gekomen. Aangezien wij allemaal bij onze ouders wonen, die niet zo van tuinieren op onze manier houden, kan het dus ook niet binnen. Is het mogelijk om planten succesvol buiten te kweken met dit weer, en hebben jullie tips / ervaringen waar je in koude tijden zo'n plant kunt laten groeien? Groetjes,"
"ervaringen mee?, in de struiken of in een bos :P?!"
"Maakt niet uit of het een pillenkater of cokekater of weet ik het is, als het tijdschema het toestaat, maak ik van die '' verotte '' dag altijd een blowdag om die kater op te vangen. Werkt tot nu toe prima!"
"ik zou werkelijk geen flauw idee hebben waar ik 2c-b vandaan moet halen.. volgens mij ken ik niemand die dat gebruikt"
"bij klachten zoals : - Hoofdpijn - Duizeligheid - Lichtheid in je hoofd geldt : meer pauzes tussen je hijsjes laten -> zuurstoftekort."
"Beste DF'ers, zo'n 5 maanden geleden heb ik voor het eerst XTC uitgeprobeerd. Dit beviel erg(!) goed, en heb het daarna nog een keer gedaan. Vanavond ga ik echter bij een vriendin van mij weer aan de pillen, en heb voor mijzelf nu 5 pillen van elk 130-150 mg. De eerste keer had ik 3 van ~100mg en de tweede keer 5 van 130-150mg. Dit ongeveer verspreid over +/- 10 - 12 uur tijd. Wat mij echter opvalt is, dat de mensen op dit forum ( wat ik zo lees in tripverslagen etc. ), max. 1 á 2 ( heel soms 3 ) pillen nemen. Mijn vraag : Waarom? Echt alleen om de schade zo beperkt mogelijk te houden, of nog om andere redenen? Ik zie namelijk de space van de pillen in 2 delen. Het eerste deel van de space duurt tot de 3e pil, het love gevoel, de energie, lekker dansen etc. Maar na de 3e pil en een paar blows, ga je zo kei en keihard en begin je ook te hallicuneren. Dat laatste deel vind ik mindstens even vet als het eerste deel van de space. Dus is het niet onwijs zonde om "maar" 1 á 2 pillen per avond te slikken? /discuss KaterXXL"
"Dat ligt eraan hoe je het bekijkt toch? Als de MDMA in je lichaam tot MDA wordt omgezet, ga je hallucineren. Maar wat nou als ik deze "bijwerking" nou enorm vet vind?"