Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik heb wat hulp nodig van een andere hoek. Helaas ben ik voor de tweede keer terug gevallen in een ghb verslaving. De eerste keer ben ik in kliniek geweest en dit ging goed. De tijd hierna ook. Helaas kan dit niet voor een tweede keer. Deze keer ben ik zo'n 2 a 3 weken bezig. Bij mijn eerste keer gebruikte ik ruim 8 ml om de 2uur. Dit keer was weer om de 2 uur feest met zo'n 4 a 4,5 ml Nu is t me al gelukt om om af te bouwen. Naar 2/3uur 2/2,5 ml te nemen. Voor de nacht neem ik me laatste dosis rond half 11 en daarbij 10 mg diazepam. Hier kan ik ongeveer 6 uur op ' slapen'. Hierna word ik wakker en heb ik veel spierpijn. Wat hoort bij de afkick. Het is nu bijna op en ik ben er ook echt zo klaar mee. Wil weer terug maar die tijd dat ik me gewoon goed voelde. Heeft iemand een goed afbouw schema voor me? Of goede ervaringen? Ik beschik over een flinke hoeveelheid baclofen en inmiddels ook over diazepam. Kan iemand me goede tips of een schema geven die je goed heeft geholpen met de afbouw? Ik hoor heel erg graag van jullie!"
"Bedankt voor je reactie. Ik snap je hele punt. Het ergste is dat ik 'gewoon' nog therapie krijg voor het omgaan met stress. En moeilijke momenten. Krijg echt super veel goede handvaten. Maar door dit kortstondige gebruik kan ik ze niet toepassen. Vandaag wel weer minder gebruikt voor mij een klein succesje... Maar goed je blijft een punt houden! Thanks voor je reactie"
"Bedankt voor jullie reacties. De nachten gaan nu redelijk en de afbouw heeft even 2 dagen stil gestaan... Maar goed vandaag weer opgepakt dit wel icm met de baclofen. Ik heb 5 pakjes à 30 stuks dus dat moet wel goed komen denk ik. Word wel suffig van die baclofen maar dat had ik toen ik het net begon te gebruiken ook. .Ik lees op sommige forums of berichten dat mensen soms wel 200 gram (!)gebruiken. Dit lijkt mij echt bizar hoog. Ik heb nu maar 15 mg op en dit wil ik 4'x daags doen maar val bijna in slaap! Herkent iemand dit? En is de afbouw met baclofen ( en ghb) beter te doen als alleen ghb? Iemand ervaring? Ik hoor het graag"
"Wat een goede berichten van jullie. Ik ben net nieuw hier en ik ben ook goed verslaafd. Ik gebruik om de 3 uur 6/7 ml. Het is me de afgelopen 2 dagen gelukt om me 6uur achtereen te slapen na me laatste inname van me dosis. Sommige dagen heb ik t zwaar en lukt t me niet om te minderen. Andere dagen weer wel. Ik voel me dan ontzettend trots maar de dagen waarop ik meer gebruik voel ik me echt een 0. Niks waard. Heb al zoveel verhalen gelezen over en thuis detox en en weet ik veel. Ik heb inmiddels wat diazepam kunnen bemachtigen. Dit schijnt je beter Door de dag te helpen. Hebben jullie hier ervaring mee? Ik wou nog even zeggen dat ik het super knap vind dat jullie clean zijn! Echt heel erg blij voor jullie! Ik verlang er gewoon naar. Als ik nu me dosis neem kan ik bijna wel janken."
"Bedankt voor je reactie. Dmv van halve diazepammen ben ik aan t rekken naar 6 ml om de 4uur. Soms wat pittig maar als ik maar bezig ben dan gaat t redelijk. Donderdag ben ik een hele dag vrij en wil ik proberen om zo min mogelijk in te nemen en dan meer diazepam om te kijken hoe dit voor me werkt. Na het 3 uur / 3.5 krijg ik last van het wel bekende zweten en wat trillen. Maar nogmaals als ik bezig ben dan valt het wel mee. In mijn omgeving heb ik mijn vriend. Die heb ik laatst alles verteld. Die houd ook al alles in beheer"
"Thanks voor asking.. Ja blijft een moeilijk verhaal. Ineens een sterfgeval in de familie. Waardoor het gebruik lastiger word. Vandaag toevallig een bbq gehad.. alles gaan gewoon Door. Een wijntje gedronken en toen bedacht ik me ineens huh het is al ruim 4.5 uur geleden. Positief dat wel. Maar icm met werk is het ook lastig. Om dan je over te geven aan je afkick verschijnselen.."
"Dag Allen, Ik zit op het moment gigantisch met me handen in t haar. Een paar maanden geleden zijn me vriend en ik wel eens begonnen met een gtje. Toen wat vaker overdag etc. Nu paar maanden verder is het gewoon uit de hand gelopen. Ik gebruik s nachts en de gehele dag overdag. Over 20 dagen ga ik op vakantie en ik moet er vanaf. Ik heb alleen geen idee hoe. Na 3,5 uur dan beginnen de afkick verschijnselen zich aan te dienen. Elke keer als er weer dingen gebeuren dan ( heftig jaar achter de rug, overlijden van verschillende familie leden, stress op het werk, 2x ongeluk met de auto, niet mijn schuld overgens, etc) zo blijven er maar dingen bij komen die me elke keer zo triggeren om weer te gaan gebruiken. Ik heb al eens geprobeerd een dag te rekken maar goed dan word ik ineens weer gebeld met een overlijden en dan schiet ok gelijk weer in de spanning en stress. Ik heb nu Diazepam gekregen om misschien s.nachts beter te slapen ipv op de g. Nu heb ik gisteren weer een kwart flesje gehaald maar het moet nu eens voorbij zijn. Ik ben er zelf ook zo klaar mee. Ik verlang echt naar een normaal leven. Zonder die troep. Een kliniek is gewoon geen optie. Ik weet wel wat t beter is. Maar goed ik weet dat het ook thuis kan en aangezien me emmertje vol is wil ik gewoon stoppen. Wat raden jullie aan? Of wat voor ervaring hebben jullie hiermee. Ik hoor het graag van jullie"