#1
De detox is heftig.. Maar te doen.
Gelukkig een goede groep met lieve mensen.
Gelukkig een goede groep met lieve mensen.
. Ik voel me hartstikke goed. Vanavond laat ik de 5mg diazepam ook voor wat het is, en ga ik over op de melatonine mocht het nodig zijn. De pammetjes heb ik niet vaak of veel gebruikt ik hoop dat ik niet al teveel last heb van de uitwerking. Ik heb mijn doel bereikt. De ghb is niet meer aan mij besteed, ook niet recreatief. Ik bleeft er telkens weer aan vast hangen. De euforische momentjes zijn mij de nadelen achteraf niet waard. "AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."