Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspupillen 'verdwenen'

pupillen 'verdwenen'

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
J
Junk4lifeLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik rookte pas base met iemand en zat op de bank, normaal als het goede sterke base is doe ik mn ogen dicht om beter te genieten, dus ik doe dat zoals gewoonlijk weer en opeens is hij paniekerig omdat mn pupillen verdwenen waren ofzo, voor mn gevoel had ik mn ogen gwn dicht. maar hij vertelde dat ze gwn open waren zonder pupillen.
hoe kan dat?
G
GonzoGrasshopperLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik denk dat die maat van jou aan het trippen was want het is onmogelijk dat je pupillen verdwijnen.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#3
Junk4life zei:
ik rookte pas base met iemand en zat op de bank, normaal als het goede sterke base is doe ik mn ogen dicht om beter te genieten, dus ik doe dat zoals gewoonlijk weer en opeens is hij paniekerig omdat mn pupillen verdwenen waren ofzo, voor mn gevoel had ik mn ogen gwn dicht. maar hij vertelde dat ze gwn open waren zonder pupillen.
hoe kan dat?
Klik om te vergroten...
zo iets noemen ze trippen
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Das pech! Pupillen weg!
T
Twirley BirdLid
01-01-2024, 00:00
#5
Geen normale reactie, dat hebt men met nassaal ook niet. Vermoedelijk een schadelijk versnijdingsmiddel wat een extra boost geeft als ik het zo lees.


Al eens laten testen......? Ik raad je dat zeker aan
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je pupillen kunnen niet verdwijnen nee. Waar zouden ze heen moeten gaan dan lol?

Er zijn hier twee mogelijkheden volgens mij. Ofwel hij zag zelf de boel niet helemaal helder meer door een iets te goeie hijs base coke zoals hierboven gesuggereerd. :wink: Ofwel je pupillen waren op dat moment zo groot, dat de buitenrand van je iris bijna niet meer te zien was. Die zie je wel vaker, ook bij hoge dosissen andere stims en psychedelica wil het wel eens gebeuren dat je moeilijk meer kunt zien waar de pupil ophoudt. Ziet er lekker weird uit maar je pupil is dan niet ineens spontaan opgelost in het luchtledige in ieder geval.
H
Huis89Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Junk4life zei:
ik rookte pas base met iemand en zat op de bank, normaal als het goede sterke base is doe ik mn ogen dicht om beter te genieten, dus ik doe dat zoals gewoonlijk weer en opeens is hij paniekerig omdat mn pupillen verdwenen waren ofzo, voor mn gevoel had ik mn ogen gwn dicht. maar hij vertelde dat ze gwn open waren zonder pupillen.
hoe kan dat?
Klik om te vergroten...

Je vriend was gewoon de weg kwijt denk ik:grimacing:
J
Junk4lifeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Beertjhu zei:
Je vriend was gewoon de weg kwijt denk ik:grimacing:
Klik om te vergroten...

dat is ie wel vaker, weet nu gewoon dat het een mongool is, want heb het verder dus ook nooit van iemand gehoord. maar vond het gewoon raar dat ie dat zei, snapte het niet. nu wel dus. ligt echt aan hem
E
EmpathywithdrugsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je had je vriend een foto moeten laten maken, dan kon je het zelf zien en dan kan je het later aan hem laten zien.

Zou wat zijn wanneer je terug kijkt naar de foto en je pupillen inderdaad weg waren :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."