Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshet gasfornuis

het gasfornuis

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
J
Junk4lifeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wie gebruikt na het roken van de basepijp het gasfornuis om verder te basen? En hebben jullie nog tips daarbij.


Of maken jullie na een tijdje de basepijp te hebben gebruikt, hem schoon en roken dan die restjes op, zo ja hoe doen je dat? Welk gereedschap gebruik je daarbij?

Ik zelf heb borsteltjes in verschillende uitvoeringen en formaten, maar werkt niet lekkerder dan het gasfornuis
BTW geen aluminium pijpjes voor het fornuis gebruiken, die smelten weg
J
Junk4lifeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Echt niemand die dit doet? of maken jullie de pijpjes dan goed schoon en roken dan de eruit gekomen restjes op?
ik heb dit geleerd van iemand die vanaf het begin van de Nederlandse crack tijd het gebruikt, en verder overal en iedereen die ik hier zie gebruiken (en er is een gasfornuis in de buurt), nadat alles op is of het pijpje begint verstopt te raken, het gasfornuis en roken de aangeslagen binnenkant van de pijp helemaal op, wat nog een sterker effect geeft en vele hits achter elkaar, meestal rond de 10, soms meer

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."