Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"PinkHippo zei: Sorry dat ik ontspoor maar heb je het gevoel dat als je een regelmatig slaapschema aanhoudt dat de psychotische klachten afnemen? Klik om te vergroten... Hoi, geen probleem hoor. Ja, de klachten nemen af met meer routine. Maar weg gaan.. dat niet. Soms is routine lastig omdat er bijvoorbeeld ongewild tegen me gepraat wordt. Dit verstoort dan weer mijn slaap.. en ritme."
"Beste mensen, Van de psychiater krijg ik maar geen adhd medicatie. Dit is erg vervelend. Ik vraag gewoon om 60mg dexamfetamine per dag. Is dat nou teveel gevraagd? Uiteraard heb ik last van mijn ad(h)d-pi (heb een anamnese), dus ben ik gaan zoeken naar een oplossing. Voorheen dagelijks doseringen pep in vloeitjes ingeslikt, lange termijn deed dat niet goed. Toen stuitte ik op 2FMA, dat deed het op zich wel maar ik miste toch dat stukje empathie, kortom; ik werd er heel serieus van. Ook leek het wat brandend. 3-FA heb ik geprobeerd, dit is eigenlijk super, maar gezien het net iets fijner aanvoelt dan reguliere dexamfetamine misbruikte ik dit wel eens en dat was onhandig. Ook is dit best wel wat duurder. Allen dagelijks gebruik; maar nu stuitte ik op 4-MPD. Eerst dacht ik dat het een soort 3MMC vervanger was (aangezien veel mensen dat zoeken die op drugsforum zitten), maar dat is het zeker niet. Het is ongeveer de helft zwakker dan NEP, een groot voordeel is dat het een concentratie en mood boost met zich mee brengt, zonder dat tolerantie het verpest. Dit neem ik dagelijks 5 keer oraal. Heel af en toe nasaal, maar oraal werkt net wat beter en is wat meer op medicatie gericht; want ik zie 4MPD dus echt als medicatie. Het lost mijn adhd voor 70% op en is een natuurlijke antidepressiva. Ik doe dit nu al een half jaar, eigenlijk zonder problemen. Per week gebruik ik ongeveer 2.5 gram. Helemaal geweldig zouden tabletten van 50mg zijn; het werkt zoān twee en half uur per dosering. Het maakt me een beter persoon, iets liever en het huis blijft schoner. De rusteloosheid van mijn adhd is bij deze dan dus verdwenen, wat een fijn gevoel geeft. Ook doet het mijn droge ogen verminderen, gezien ik blepharitis heb. Kortom: ik zie het als medicijn, wat indien juist gedoseerd geen tot weinig lichamelijke problemen oplevert. Bloeddruk is stabiel. De eerste keren gebruik is er uiteraard een honeymoon fase, wat betekend dat iemand high kan worden van een hoge dosering. Door bijwerkingen is dit echter niet heel prettig, wat het dus ook een geschikt medicijn maakt. Dit voorkomt namelijk misbruik. Na de honeymoon fase blijft de mood boost en verhoogd concentratie vermogen bestaan. Wat vinden jullie hiervan? Ik kan niet anders, want ik krijg geen adhd dexamfetamine voorschrift en dit is een uitkomst. Ik vind het jammer dat de stof binnenkort mogelijk verboden wordt, ik zou er levenslang goed op kunnen functioneren. Extra informatie door een vraag over de werking op de receptoren binnen ons brein: ''Het is een NDRI met lichte SSRI eigenschappen. Dat wil zeggen dat het niet zozeer een releaser van neurotransmitters is, maar eerder zorgt het ervoor dat de dopamine en noradrenaline (en dus een beetje serotonine) de synapsen niet kunnen verlaten. De neurotransmitters lijken rond de receptoren heen te zweven, in plaats van dat ze teruggaan naar hun eigenlijke 'thuishaven'. Vergelijk het met methylfenidaat en dexamfetamine; methylfenidaat blokkeert de heropname van dopamine en dexamfetamine stimuleert juist afgifte van dopamine. Dit is metaforisch geschreven, maar goed; de kern van waarheid is er.'' Het bestaat echter sinds 1960; en hiermee wil ik mijn onderzoek afsluiten en hoop ik dat je wat hebt aan de gegeven informatie. Groeten, Tony"
"Soms denk ik dat ze willen dat ik onderzoeksmedicatie gebruik voor wetenschappelijke gebruikstesten, onderzoeksdoeleinden. Er zit heus potentie in het middel voor de toekomstige behandelingen tegen adhd en depressieve stoornissen. De doseringen dienen wel evenredig te zijn. Het zou toch jammer zijn als het straks van de wereld verdwenen is, terwijl het het karakter van mensen kan beteren, in het bijzonder met combinatie gedragstherapie. Persoonlijk is het enige nadeel dat ik ervoor moet betalen, inplaats van dat de zorgverzekering dat doet. Maar goed, het zijn āresearch chemicalsā. Stoffen om te onderzoeken dus, niet altijd perse ādesignerdrugsā. Neem maar is een hele strip methylfenidaat in 1 keer. Dan zit je in de shit met vaatvernauwing. De bijwerkingen, niet te vergeten. Dat maakt het dan weer eerste keus bij de apotheekā¦. Niet bij PsyQ of adhd centraal hoorde ik. Methylfenidaat is bewezen slechter voor het cardiovasculaire systeem dan dex amfetamine. De levo in straat amfetamine is belastend en vaat vernauwend vanwege de verhoogde werking op adrenaline en epinephrine. Clozapine aansmeren, geen adhd behandelen en me het zelf laten doen, zo word ik behandeld door mijn psychiater. Psychonautrie zou geweldig zijn. Waarom geven ze in de GGZ stoffen die mensen bewezen ongelukkig maken. Psychiatrie is het center van de matrix. Dit middel heeft wel wat. Maar waar en hoe begint de implementatie van verandering binnen zoān complex methodisch systeem? Nogmaals groeten, Tony"
"ljuv zei: š«¶š» nee schat dat doe je echt zelf En als je daar echt juridische gronden voor hebt kun je dat ook gewoon doen⦠Waarom? Klik om te vergroten... 1. Tuurlijk gebruik ik dan geen vervangende stof om mijn adhd mee te behandelen. Dan heb ik toch gewoon de farmaceutische variant. 2. Dat is waar. Kende iemand die overleed aan een overdosering clozapine (600mg). Uiteraard de fout van de psychiater. 3. Verder: Elvanse is prima, het duurt enkel 45min-1u voordat het werkt, en dan werkt het zo'n 6 uur bij mij. Ik heb liever instant release, want dan voelt het elke keer weer fris, inplaats van een comedown gevoel na die 6 uur."
"UPDATE: De vasoconstrictie is bij mij zo goed als verdwenen, het lichaam went fysiek ook aan de 4-MPD, dus dat is fijn. Ik gebruik nog steeds vijf capsules van 50mg per dag. Werking nog steeds naar behoren. Schrijven doe ik er goed op, met mijn hoofd ben ik erbij. Concentratie is goed. Libido hetzelfde. Zou het niet erg vinden om dit voor de rest van mijn leven te gebruiken, ik denk namelijk dat tolerantie amper op treedt. Word er ook iets liever van, inplaats van dat mensen wat betweterig kunnen worden als ze dexamfetamine gebruiken. MR_CHIP zei: Ben benieuwd of je tzt je ervaring wilt blijven delen Klik om te vergroten..."
"LeoFla zei: Fuck 4mpd en fuck NEP trouwens ook, ik heb daarstraks mijn hele voorraad van deze kutchemicals vernietigd en doorgespoeld. Als je ADHD perse zelf wil behandelen, ga dan voor phenidaten (mph, 4fmph, ipph, weet ik veel), of misschien functionele amfetaminen Klik om te vergroten... NEP is keiharde drugs. Na 3 doseringen is het ook afwachten of het nog werkt. 4-MPD ga ik goed op, zich dient zich enkel aan de dosering te houden; en het niet te gaan snuiven ofzo om een soort 'high' te krijgen. Concentratie is goed, vasoconstrictie verdwenen. Maar ik snap dat als je een hoge dosering ervan op hebt de eerste keer, dat je het door de wc wilt spoelen vanwege de bijwerkingen die het met zich mee brengt. Maar juist dat maakt het geschikt voor de farmaceutische industrie. Dit is trouwens mijn meest succesvolle ADHD medicatie experiment tot nu toe."
"Raver zei: Dat is gebaseerd op jouw mening. Je wilt niet weten hoeveel studies er gedaan zijn over anti psychotica joh. Waanzin wat je nu uitspreekt echt ongelofelijk. Klik om te vergroten... Ik ga hier niet op in. Ik heb velen gebruikt en in veel klinieken gezeten, je wilt niet weten wat Nederlandse doseringen antipsychotica met mensen doen. *modknip* Verbeteringen zijn toepasbaar en hoognodig. Dit is niet enkel mijn mening. Je wilt niet weten wat ik heb gevoeld en geobserveerd. Psychiatrie is onstaan na WW1."
"Raver zei: Toch ga je er op in. Ik wil er niet mee zeggen dat antipsychotica niet slecht voor iemand is. Alles behalve. Ik werk nota bene in de psychiatrie. Alleen weten we wel van antipsychotica wat ze doen met mensen. En dat hele zelf experiment van jou, mwah nee daar weten we nog niet van wat het doet. Hoop niet voor je dat je iemand voor de statistieken zal worden. Eens moet de eerste keer zijn. Gevoel staat niet gelijk aan of iets goed of slecht voor je is. Ik ging ook goed op GHB. Me sociale angsten waren verdwenen. Tja. Klik om te vergroten... Niet te vergelijken met GHB, ten eerste is dat een downer en werkt het voornamelijk op GABA. Ja, ik ging er toch op in. š Neehoor, ik ga niet dood. Ik draai op prinsentoeren en hou me aan me afspraken. Heb gewoon focus en ik ben dagelijks content met mijn leven."
"OtherShore zei: Heb je officieel de diagnose ADHD? Een anamnese is geen diagnose. Klik om te vergroten... Liefst magistraal regenboog apotheek 3 tot 4 keer daags 20mg dexamfetamine (adhd behandeling vermindert gebruik drastisch.) onderzoek aangevraagd door psychiater en onderzocht door klinisch psycholoog. 6/9 criteria maakt de diagnose gesteld. Namen vervaagd voor anonimiteit. Hier loop ik nog tegen aan. ā®ļø Tot die tijd: complete zelfmedicatie. niet voorbeeldig, persoonlijk meer plus dan min. Weet wat ik doe."
"Vergelijkbaar meegemaakt. Goed geschreven. Ik heb de stemmen echter nog steeds, ook met antipsychotica. Niet meer dat ik gezellig kan kletsen met niemand behalve de stemmen, maar wel zo ver dat ze me wakker kunnen houden en inderdaad mijn naam roepen en bijvoorbeeld meningen geven over mijn gedrag. Ik ben dan ook schizoaffectief. Dit ook als ik genoeg slaap. Maar inderdaad: slaap is mega belangrijk."