Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ok. http://img216.imageshack.us/img216/5192 ... sday12.jpg http://img20.imageshack.us/img20/1029/shroomsday122.jpg"
"Goeiedag beste mensen. Heb eff lopen zoeken hierzo maar niks dergelijks gevonden, excuses mocht het toch al gevraagd zijn. Toen ik de kweekset kocht heb ik eff moeten wachten wegens verhuis, onlangs heb ik gelezen dat je niet lang mag wachten en toen ben ik direct beginnen growen. Men vraag is, zal het de muschroom beinvloeden dat ik een maand+ gewacht heb? Na de flush, 5 dagen later had ik al de eerste pins, hier lees ik dat het meestal langer duurd, ik denk niet dat het een probleem is maar ik dacht ik vraag het toch maar. Ondertussen (10 dagen na flush) zijn er al een stuk of 20+ shroomies uitgekomen, hopelijk komt het goed Dank u voor enige antwoorden."
"Geen probleem, enkel voorzichtig/curieus/paniekerig. Ik zit zo te denken dat ze minder sterk zullen zijn hoelang je wacht met growen maar dat zal in men hoofd zitten. Ik zal wat plaatjes posten later."
"In een kast. Dank u LSDmathXtc."
"http://img196.imageshack.us/img196/2130 ... sday14.jpg Iets te lang gewacht denk ik, ma bon, maakt niks uit als ik het goed versta. Liggen nu allemaal te drogen op de tv en de box is aan het soaken in de koelkast voor een paar uurtjes. 1 of 2 sporen zijn gevallen op de box, ik neem aan dat dat niks uitmaakt? En eenmaal ze gedroogd zijn is het beter om de doos te sluiten of gewoon zo laten?"
"Dat is goed om te weten, dank u. Het is men eerste self grow dus nogwat onzeker, en op die manual staat echt bijna niks van informatie. Thank god there is the internet, en dit forum. Wat fotos probere nemen: http://img30.imageshack.us/img30/8202/shroomsday10.jpg http://img39.imageshack.us/img39/3052/shroomsday102.jpg Het is deze kit btw: http://www.wapwinkel.nl/paddo-kweek/pad ... ensis.html Opmerkingen? Dankt u."
"Ze zijn al deftig droog, vooral de kleinere, ben ik alsnog verplicht om tot 7 dagen te wachten of is dit relatief? Een groot verschil bij shrooms van de shop vroeger, die waren praktisch nat. Dank."
"Yup ik heb er zilverpapier/ductape rond gedaan. Die grote groeien enorm snel nu en de hoedjes komen al lichtjes open. http://img41.imageshack.us/img41/1817/shroomsday11.jpg http://img25.imageshack.us/img25/9631/shroomsday112.jpg Ik heb zo een gevoel dat ik de grootste eerst zal moeten plukken maar daar rond zit het vol met kleintjes, dat zal al prutswerk worden waarschijnlijk."
"Hm, 1 is al bijna volledig open.. kan ik dan nog eff wachten mpet plukken? Nog zoveel kleintjes : s"
"Ondertussen waren er 4 volledig, die geplukt, netjes in een doos, hopelijk steriel genoeg gewerkt dat er niks aan de andere komt. Heb er ook opgelet dat er aan de zijkant toch veel minishrooms groeien, volgende flush 2 lagen zilverpapier. Ik neem aan dat je de geplukte beter koud bewaard, zoals ik hier ergens gelezen heb. Merci voor de raad Koxbox."