Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik vroeg me eens af hoe jullie het noemen als jullie een pil gaan pakken bij ons noemen ze het : stellen , sjtellen , stallen"
"Is het zweten eigenlijk gezond / normaal? Wat doen jullie in je mond als jullie gebruiken?"
"Als jullie met losse MD een feestje beginnen met hoeveel dipjes beginnen jullie dan?"
"Hey , ik ben 17 en juist gestopt met cannabis-gebruik ik heb paar dingen dat niet echt normaal zijn : 1. Ik heb een minimale eetlust voor al week 2. een brandende keelpijn die niet ophoud wat kan ik hiertegen doen? grtz"
"joint met tabak"
"dus op tijd pauze pakken ? Maar dan is het probleem toch dat je niet veel zin hebt om even buiten te stappen omdat je dan de muziek mist?"
"Dank je voor de raad"