Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGestopt

Gestopt

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Inderdaad, merk dat sporten erg goed werkt wanneer je je eetlust niet opwekt door te blowen.

Keelpijn kan ik ook niet verklaren, maar heb het al wel vaker gehoord van mensen die stopten met roken (tabak) en toen erge keelpijn kregen voor een week of 3/4.
J
JoviLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey ,
ik ben 17 en juist gestopt met cannabis-gebruik ik heb paar dingen dat niet echt normaal zijn :
1. Ik heb een minimale eetlust voor al week
2. een brandende keelpijn die niet ophoud

wat kan ik hiertegen doen?

grtz
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een jointje roken....nee geintje :wink:

Een verminderde eetlust is normaal hoor als je kapt met wiet dat komt vanzelf wel weer terug.
Die brandende keel is mij een onbekend verschijnsel bij het stoppen met wiet....

Ga sporten of ga dingen doen die veel beweging vereisen, dan krijg je vanzelf wel terug wat meer honger.

grts!
S
SteenSLid
01-01-2024, 00:00
#4
Toen ik een tijd heb gestopt (5 maanden ongeveer) na dat ik voor 4 maanden lang elk weekend 2/3 keer cannabis gebruikte, had ik ook een beetje last van mijn keel. Wat is jou manier; waterpijp, puurpijp, verdamper of joint met tabak of zonder?

Ik had trouwens meer last van psychische 'afkick' symptonen' dan lichamelijk pijn, (al had ik wel een irritant gevoel in mijn borstkas omdat ik normaal nooit rook). Mijn manier van inname was waterpijp.
J
JoviLid
01-01-2024, 00:00
#5
joint met tabak
S
SteenSLid
01-01-2024, 00:00
#6
Een joint is natuurlijk sowiezo slechter voor je, maar of het speciaal slechter is voor de keel weet ik niet

Maar heb je al eens goede drop of honing geprobeerd, dat kan soms keelpijn verminderen :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."