Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als jullie met losse MD een feestje beginnen met hoeveel dipjes beginnen jullie dan?"
"ik vroeg me eens af hoe jullie het noemen als jullie een pil gaan pakken bij ons noemen ze het : stellen , sjtellen , stallen"
"Is het zweten eigenlijk gezond / normaal? Wat doen jullie in je mond als jullie gebruiken?"
"dus op tijd pauze pakken ? Maar dan is het probleem toch dat je niet veel zin hebt om even buiten te stappen omdat je dan de muziek mist?"
"Dank je voor de raad"
"Hey , ik ben 17 en juist gestopt met cannabis-gebruik ik heb paar dingen dat niet echt normaal zijn : 1. Ik heb een minimale eetlust voor al week 2. een brandende keelpijn die niet ophoud wat kan ik hiertegen doen? grtz"
"joint met tabak"