#1
@malpu123 Waarom wil je in je eentje smoken? Je word veel stoneder met vrienden geloof mij maar.
er is altijd wel een 18 jarige op school of in je semi-directe vriendengroep anders is een beetje rondvragen naar een dealer vast niet moeilijk.Hoi Ik ben 16 jaar en dus nog niet oud genoeg om te smoken, ik doe het altijd met vrienden, maar ik wil heel graag ook in mijn eentje smoken. Hoe kom ik het beste aan wiet? Ik heb geen fake ID en ik durf niet aan mensen te vragen voor liften
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."