Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Joe joe STEL.. je snuift elk weekend 2-3 gram keta weg.. Een flinke tolerantie kun je natuurlijk verwachten..! MAAR STEL.. dat ik dan ineens wat ket in een vloeitje gooi.. zo'n 300mg ... (gemiddelde hole dosering) Is het dan net als bij wiet dat je daar totaal geen tolerantie voor hebt en dus straight de K-Hole in gaat? Of is het maar gewoon wat vaag voor maar een korte tijd? De vraag is dus eigenlijk: "Heeft de tolerantie van het snuiven, spuiten, slikken, rectaal, of whatever... effect op elkaar?" Ben een dagelijkse blower geweest.. werd duur ook door die tolerantie :") Toen ik een edible at, zeker 4 uur van de wereld!"
"Dag mede lezers Het is weer effe een tijdje geleden dat ik wat heb gepost hier maar deze ervaring wilde ik toch even kwijt. Het is geen trip report maar eerder een raar verhaal. Had met een paar maten een paar gram keta gehaald. We hebben de keta niet laten testen maar na een punt genomen te hebben wisten we genoeg. Het was hele sterke keta en we hebben onszelf de hele avond vermaakt met die zooi. Nu, de volgende dag had ik nog wat over, zo’n 0.8 gram denk ik. Ik heb zeker de helft hiervan opgesnoven maar echt bijna niets gevoeld? Zeker 8-9 lijnen van die helft gemaakt en dan om de 10 minuten weggesnoven maar uiteindelijk leek het alleen alsof ik een beetje stoned was. Toen had ik nog 0.4 gram over ongeveer. Dit heb ik helemaal in een vloeitje gegooid en dichtgedraaid.. Ohja en doorgeslikt..!! Ik lag op m’n bed en voelde de eerste effecten duidelijk opkomen. Maar vanaf dat moment dat ik die eerste effecten voelde opkomen kan ik eigenlijk helemaal niets meer herinneren! Ik herinner me alleen dat ik een uur later “wakker werd” in mijn bed en helemaal nergens iets van begreep. Ik lag nog half te trippen, ik dacht dat ik mezelf tussen hemel en aarde bevond. Ook kwam opeens het besef dat dit door de ketamine kwam die ik net had genomen! Was dit nou de inwerkingsfase of de uitwerkingsfase? Dat wist ik geen eens! Tot ik op de klok keek en er een uur voorbij was. Dit moet dus betekenen dat ik of geforceerd in slaap ben gedrukt door dat spul, of heb ik gewoon een hele diepe K-hole gehad? Toen ik zo trippend wakker werd liep ik als een robot naar de spiegel en toen wist ik natuurlijk genoeg. Maar het feit dat ik gewoon nadda noppes nog geen miniscuul ding meer weet can mijn trip vind ik echt bizar! Mijn vraag is dus aan vooral de ervaren gebruikers op dit forum: Ben ik nou in slaap gekeild, of was dit gewoon een ontzettend diepe K-hole waarvan het logisch is dat je helemaal niks meer weet? Misschien wel allebei joh weet ik veel. Weet wel dat dit mijn heftigste ervaring met Ketamine ooit is. Iemand iets soortgelijks meegemaakt? - JoopDoop"
"Spyro zei: Als ik uit een k-hole kom weet ik ook niet altijd alles nog te vertellen... Lijkt me sterk dat je in slaap bent gevallen. Klinkt imo gewoon als een hole. 😆 Klik om te vergroten... Ja klopt dat is zeker zo. Maar kan de K-hole ingaan ook gewoon niet herinneren??? Wat een spul"
"Nou lekker 3 uur geslapen van half 10tot half 1 vandaag. Ik vind het gek. Als ik me goed inlees over pep lees ik dat de werking 8 tot 10 uur lang is. Maar ik moest de pech weer treffen om 26 uur na me laatste lijn pas te kunnen slapen."
"Sammeke47 zei: Ik kan gewoon meestal slapen na de 2e nacht circa 40 uren wakker of langer. Moet er dan wel bijzeggen dat ik er zo geen hoeveelheden doorjaag maar toch wel snel al de helft van dat. Langste wakker was nog langer als jij aangaf, was rond de 80 uren met Crystal meth... Maar raad ik niemand aan dat spul geeft je nog enorme euforie rush met een mini lijn van niets, zelfs na 2-3 nachten wakker geweest te zijn met als vervolg dat je nadien minstens 2x zolang als je gebruikte periode je je voelt als een wandelend lijk op zen zachtst uitgedrukt Klik om te vergroten... Begon je als je zo’n 50 uur wakker was dan niet te trippen can het slaap te kort? Gewoonweg de muren op je af zien komen of beestjes zien kruipeen die er niet zijn. Of gesprekken voeren die je gelijk vergeet, of wie praat er tegen mij? Speed is vaag als je wakker blijft. Meth vooral denk ik"
"blue eyes zei: schaduwen die onder de deuren vandaan komen die doen lijken alsof iemand luistervinkt, radio's die je hoort spelen bij de buren die er niet zijn, toen ik eens bijna 100 uur wakker was kon ik zelfs enkel maar in vreemde geluidjes meer praten.. enz enz idd zeer vaag Klik om te vergroten... Is onbeschrijflijk vaag gewoon. Als je ma al die uurtjes wakker blijven dan ook nog eens een puntje keta gaat nemen is het helemaal hel van de dam haha."
"blue eyes zei: hoogstwaarschijnlijk wel maar val je dan niet gewoon om? ik hoor van veel mensen dat ze keta gebruiken om te slapen na tal van middelen . Klik om te vergroten... Als je 60 uur wakker bent maar nog niet kan slapen van de troep die in je lichaam zit en je neemt wat keta, slaap je niet ik ieder geval dan maar dan heb je wel het top punt van vaag zijn bereikt. Dikke pure knuppel roken helpt bij mij beter haha."
"Revolutionair zei: Feesten, afterparty, gamen, film kijken, sex hebben, internetten, etc genoeg te doen.. Klik om te vergroten... Precies En met zo’n lijn speed in je neus vermaak je jezelf echt wel"
"Sammeke47 zei: Het ding is dat je bij meth gewoon kan doorgaan, waarbij je op speed lichamelijk begint te voelen dat je lichaam stop zegt, je bent ook nog gewoon vrij helder na die periode wakker blijven maar qua trippen door slaaptekort ondervond ik eigenlijk geen verschil tussen speed en meth. Ik was gewoon zo verrot als iets en super depressief voor lange tijd na meth, terwijl ik dit bij speed amper ervaar buiten nergens zin in en moe zijn. Dd craving was er uiteraard ook nog veel intenser als bij gewone speed. Dat trippen vind ik trouwens meestal vermakelijk ik weet gewoon dat dat het gevolg is van meerdaags stimulanten gebruik en neem daar vrede mee. Klik om te vergroten... Hoe gebruikte je dit? Was het Methamfetamine in kristal vorm? Zelf best benieuwd naar dit goedje maar blijkt enorm verslavend en kapotmakend te zijn. Verder schijnt de ‘high’ meest intens van alle drugs te zijn kan je hier meer over vertellen?"
"Beste mensen, keer een zegeltje LSD genomen en hierbij de hele trip lang ballonnen gedaan voor de hallucinaties die je er van krijgt. Nu zijn dit nogal vrij intense hallucinaties die je ervan krijgt maar that’s what i like! Alleen op die avond ook een keer te veel uit een ballon gezogen en toen heb ik volgens m’n vrienden enorm gek gedaan. Ik was zo’n 10 seconden helemaal weg en deze 10 seconden zijn voor mij ook een blackout! Dus ik de rest van de avond maar rustiger aan gedaan met de ballonnetjes bij de LSD. Alleen nu komt het grote probleem. Tot nu toe altijd na deze ervaring als ik een ballon pak zonder LSD erbij te hebben genomen, trip ik ‘m kei hard alsof ik er LSD bij op heb en dit dan een minuut lang! Ook wordt ik sinds dien gewoon een minuut lang psychotisch van zo’n ballon! Hier een keer mee door gegaan en toen zo’n 10 ballonnen op, en vervolgens met mijn kleren aan alles vergetende wakker geworden in m’n bed. Enfin, voor dit ventje geen lachgas meer. Alleen zijn er hier mensen die weten hoe dit komt? Of die dit ook hebben meegemaakt? Of die weten wat je er tegen doet? Het is allemaal dus echt sinds de lsd en n2o combi en voorheen had ik dit dus nooit met de n2o! Alvast bedankt voor jullie reacties, Jooo"