#1
Hallo allen,
Om de 4 tal weken gebruik ik in het weekend nog wel eens cocaine (vroeger wel vaker). Nu is het zo dat ik de laatste 2 à 3 keer de dag na het gebruik ongeveer rond de middag opmerkte dat ik ter hoogte van mijn ‘slapen’ dikke gezwollen aders / een gezwollen ‘bol’ had en een rode vlek van zo’n 2 cm2. Tegen de avond is het terug verdwenen. Ook de dagen erna beetje last net onder het oor bij het ver openen van de mond. Voor de rest wel wat hoofdpijn en beetje vaag de dag na gebruik maar dat lijkt me nu niet echt abnormaal. Aangezien ik dit vroeger eigenlijk nooit heb opgemerkt vraag ik me af of nog iemand dit ooit gehad heeft of iemand weet waar dit door komt? Is het iets om je serieus zorgen om te gaan maken?
En ja ik weet dat cocaine gebruiken niet gezond is en ja ik weet dat ik dit ook aan een dokter kan vragen, maar een forum is toch nog net iets anoniemer terwijl het misschien een simpele verklaring heeft :-/.
Grt
Om de 4 tal weken gebruik ik in het weekend nog wel eens cocaine (vroeger wel vaker). Nu is het zo dat ik de laatste 2 à 3 keer de dag na het gebruik ongeveer rond de middag opmerkte dat ik ter hoogte van mijn ‘slapen’ dikke gezwollen aders / een gezwollen ‘bol’ had en een rode vlek van zo’n 2 cm2. Tegen de avond is het terug verdwenen. Ook de dagen erna beetje last net onder het oor bij het ver openen van de mond. Voor de rest wel wat hoofdpijn en beetje vaag de dag na gebruik maar dat lijkt me nu niet echt abnormaal. Aangezien ik dit vroeger eigenlijk nooit heb opgemerkt vraag ik me af of nog iemand dit ooit gehad heeft of iemand weet waar dit door komt? Is het iets om je serieus zorgen om te gaan maken?
En ja ik weet dat cocaine gebruiken niet gezond is en ja ik weet dat ik dit ook aan een dokter kan vragen, maar een forum is toch nog net iets anoniemer terwijl het misschien een simpele verklaring heeft :-/.
Grt