Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"rond de ons per maand"
"link werkt niet, die moet je plaatsen tussen url's"
"nee je hebt het goed! naast THC heb je Cannabinol als werkzame stof, de anderen zijn te verwaarlozen, maar zeker niet onmisbaar... in de jaren '70 hebben ze THC in een pil gestopt geheet Marinol, probleem opgelost dacht men, lekker stoned door een pil, niet dus, doordat cannabis meerdere werkzame stoffen kent valt het niet in een pil te stoppen de werking gaat grotendeels verloren, shame Ze hebben zeker effect, maar nauwelijks merkbaar, processen in de hersenen blijft een raadsel, werkzaam zijn ze wel in vergelijking met een sigaret en een joint, is 4 a 5 keer de hoeveelheid van een sigaret is een joint, teer, nicotine, benzeen ect verder bevat cannabis meerdere zware metalen dan shag/sigaret"
"jazeker is dat zo, combinatie cannabis en alcohol is de manier van out gaan, wel degelijk link, eerst zuipen dan blowen thuuuuuuuuu eerst blowen dan zuipen, neuh, tijdens het blowen zuipen, mss de een heeft een rustgevend effect, de ander een oppeppend effect, ga maar na wat er gebeurd met je hersenen, laat staan met je lichaam, ik houd het bij een joint"
"ligt eraan waarom je de cannabis gebruikt! ik zit er boven maarja heb een reden"
"ja het wordt vergoed door sommige ziekenfondsverzekeraars, volledig je kunt niet ff naar de huisarts gaan voor een medische verklaring reuma wordt niet vergoed, ms, chemotherapie, aids wasting syndroom, glaucoom, migraine, chronische pijn, wel voor meer info ff klicken op mijn www"
"de hoogste THC gehalte in medicinale wiet is 18%, de laagste is 8% en dan zit er nog eentje tussen er is een reden waarom er eerst alleen maar de lagere gehaltes waren, mensen met een ernstige aandoening kunnen een hoog THC gehalte lichamelijk niet aan, later is er de Hogere soort gekomen, omdat bleek dat bv MS patienten die de lagere cultivar gebruikte geen effect had op hun klachtten..."
"haha leuke topic combineren doe ik niet, niets eten dus om daarna een vreetkick te forceren"
"Japio zei: word je minder stoned als je meer tabak in je joint doet ? Klik om te vergroten... ja, maar ligt aan het soort tabak, draai je met zware vanNelle dan werkt de shag in op cannabinol en heft de werking iets op, draai je met een light sigaret dan is het te verwaarlozen heeft geen werking op THC!"
"someone_nl zei: Heej, ik weet dat bij blowen de thc lang in urine en bloed aanwezig is, maar hoe lang is het bij spacecake zichtbaar? Klik om te vergroten... nee, anders, ligt aan de hoeveelheid die je neemt, eenmalig gebruik daarvan kan 3 a 4 weken zichtbaar blijven of korter, overmatig gebruik blijft indd zichtbaar tot 6 weken"