Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"beste crea bea's, ik heb al enkele jaren wiet planten in mijn tuin staan (in de volle grond dus). Dit jaar ook weer 10 grote planten van tussen de 1 m en 1.50 meter ze zijn begin juli geplant. Het probleem is al meerdere jaren dat ze pas laat gaan bloeien... zo ook dit jaar weer. Er is pas 1 plant die aan het bloeien is, de rest is nog a-sexueel, er is dus nog niet te zien of ze mannetje of vrouwtje zijn. Ik zie op dit forum meerdere mede kwekers die last hebben van laatbloeiers maar geen echte oplossingen.. mijn vraag: is er een mogelijkheid om de bloei te laten starten. Ik weet dat het stoppen van voeding geven een begin is... maar verder nog tips en trucs? bij voorbaad dank"
"Re: wietplanten laten bloeien? ik ontkiem ze eerst (kweek met zaadjes dus) dan laat ik ze eerst achter de vensterbank ongeveer 3 weken groeien tot ze een beetje weerstand kunnen bieden en dan in de volle grond buiten en het dan zijn of haar gang laten gaan heb je nog tips voor de bloei? :P"
"Re: Niemand? okee bedankt voor de info, hier heb ik zeker wat aan! Dit jaar niet meer maar de komende jaren zeker gegroet"
"Aan alle cannabis liefhebbers, lees dit "even": http://www.cannabistribunaal.nl/ wees allen doordrongen van het feit dat wij hier in grote getalen aanwezig moeten zijn! laat je horen (of zien) op 1 en 2 december. de haagse groeten.."
"ja ik hoop dat je in de toekomst nog op de zelfde manier aan dat jointje van min of meer vaste kwaliteit kan komen, namelijk via de coffeeshop. Ik wil niet zeggen dat dit 'cannabis tribunaal' bepalend is voor beleid rondom cannabis in de toekomst, maar ik denk wel dat het belangrijk is om nu eens in grote getalen te laten weten wat we vinden op dit gebied... ook de mensen die maar af en toe van deze vrijheid, om een joint te roken, genieten."
"Jammer dat je de voordelen er niet van ziet, want 'de efficiënie van dit soort bijeenkomsten' is inderdaad laag als iedereen steeds maar blijft zeggen: het heeft toch geen zin om te gaan.. ik vrees gewoon heel erg voor het huidige gedoogbeleid, gezien het gemak waarmee een aantal verboden/ wetten die de laatste tijd zijn ingevoerd. Zijn er hier mensen die deze zorgen delen en dus wel komen naar het cannabis tribunaal?"
"damn lekker reportje.. keep the (paddo)soul alive"
"eentje vers van de pers (gister avond) met een paar vrienden in den haag aan de keta en wat biertjes er bij. Op een gegeven moment toch maar besloten nog uit te gaan. Dus wij zwaar lijp en moeilijk lopend het paard (discotheek) in waar de uitsmijter nog tegen ons zegt: jongens hou het rustig he toen we binnen nog een klein sleutel puntje keta hadden genomen werd het een van de vrienden te veel. dus hij stond alleen nog maar bewegings loos om zich heen te kijken.. Wij hem drinken gegeven en hem onder het dansen wel goed in de gaten gehouden. Hij zei het naar ze zin te hebben alleen kon ie zich amper bewegen... so far so good dacht ik, totdat er ineens een uitsmijter bij hem stond waar hij blijkbaar niet of verkeerd op reageerde. we moesten hem toen op aandringen van de uitsmijter naar buiten gedragen, de aardige uitsmijter hielp nog mee ook en toen begon het, hij kon echt niet meer lopen dus hebben hem met twee man ondersteund bij het lopen. Na 5 minuten zo gelopen te hebben (en hij ook weer beetje bij positieven kwam) kwam ie er achter dat hij zijn benen niet meer hoefde te bewegen om voor uit te komen.. wat doet die wause trekt ze benen in, zoals een klein kind dat ook doet als die tussen twee volwassen in loopt en denkt naar huis gedragen te worden op die manier.... haha hebben ons kapot gelachen. al met al een mooi avondje"
"ahoy, ziet er allemaal goed uit hier, wat nou paddo verbod ik heb ook net voor het eerst geoogst.(foto's zijn te groot, zal van het weekend even fixen) ga ze nu te drogen leggen. Ik heb al eens gelezen over het zelf maken van een kweekset door sporen van een bestaande set te gebruiken.. Waar halen jullie je info vandaan, ben wel geintereseerd. En kan je zo inprincipe eeuwig door blijven kweken met die sporen? (heb nog niet verder gekeken dan me neus lang is, maar denk vraag het even) grow on!"
"kan dit topic worden verplaats naar de coffeeshop? of kan iemand mij vertelle hoe je dat doet? Ik geloof dat het topic hier bij drugs niet het gewenste resultaat gaat hebben..."