Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumscannabis tribunaal

cannabis tribunaal

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
J
JoesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Aan alle cannabis liefhebbers,

lees dit "even": http://www.cannabistribunaal.nl/

wees allen doordrongen van het feit dat wij hier in grote getalen aanwezig moeten zijn!
laat je horen (of zien) op 1 en 2 december.

de haagse groeten..
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik wil daar graag bij zijn, maar ik kan echt op geen mogelijk. Baal ik wel van. :(

Ik hoop dat er wordt gefilmd en verslag wordt geschreven over de debatten. :wink:
J
JoesLid
01-01-2024, 00:00
#3
ja ik hoop dat je in de toekomst nog op de zelfde manier aan dat jointje van min of meer vaste kwaliteit kan komen, namelijk via de coffeeshop.

Ik wil niet zeggen dat dit 'cannabis tribunaal' bepalend is voor beleid rondom cannabis in de toekomst, maar ik denk wel dat het belangrijk is om nu eens in grote getalen te laten weten wat we vinden op dit gebied... ook de mensen die maar af en toe van deze vrijheid, om een joint te roken, genieten.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mwah, voor mij wegen de moeite, de kosten en de gemiste werk/studiedagen niet op tegen het genot wat ik eens per twee weken ofzo uit een jointje haal. Als dit een online petitie was had ik hem meteen ondertekend.

Bovendien ben ik altijd behoorlijk sceptisch over de efficiëntie van dit soort bijeenkomsten. Als het CDA de shops wil sluiten dan zal dat ze heus wel lukken, gewoon omdat het leeuwendeel van de Nederlandse bevolking wiet ziet als drug (wat het ook is) en drugs zijn slecht dus het moet verboden worden.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind dat we de gezamelijke kennis, cijfers en organizatie van DF moeten aanwenden in deze strijd :).
J
JoesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jammer dat je de voordelen er niet van ziet, want 'de efficiënie van dit soort bijeenkomsten' is inderdaad laag als iedereen steeds maar blijft zeggen: het heeft toch geen zin om te gaan..

ik vrees gewoon heel erg voor het huidige gedoogbeleid, gezien het gemak waarmee een aantal verboden/ wetten die de laatste tijd zijn ingevoerd.

Zijn er hier mensen die deze zorgen delen en dus wel komen naar het cannabis tribunaal?
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mwah, mag graag een jointje roken zo op z'n tijd maar om daarvoor nou helemaal daar naartoe te reizen en een dag kwijt te zijn vind ik iets te ver gaan...
J
JoesLid
01-01-2024, 00:00
#8
kan dit topic worden verplaats naar de coffeeshop? of kan iemand mij vertelle hoe je dat doet?
Ik geloof dat het topic hier bij drugs niet het gewenste resultaat gaat hebben...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."