Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"moet wel zeggen, een lijntje van 2-3 cm en je bent al aardig van de kaart"
"oke bedankt ... toch maar eens opzoek gaan naar een andere dealer dan :P"
"Beste mensen, Ik had hier al een account maar ben m'n wachtwoord en emailadress vergeten waar ik het op gerigstreerd had, dus heb ik maar effe een nieuw gemaakt. Nu mijn vraag was ik snuif wel eens graag en ik base ook wel eens om de zoveel weken.. Maar nu had ik dit weekend een raar voorval , ik deed een grammetje in de lepel , zuiverde deze met ammoniak, daarna met wat water en nagenoeg hield ik superveel over , er van uit gaande dat dit echt 'onmogelijk' is dat ik bijna alles over hield wat ik erin had gedaan, vroeg ik me nu af welke versnijdingsmiddelen er totaal niet oplossen in ammo en water , en hoe je deze kan herkennen, Ik heb zo al liggen zoeken maar word er niet erg wijzer uit, alvast bedankt!"
"Bedankt voor je reactie joopie, kvind het gewoon superraar dat er van 0.7 in een lepel met ammo erbij er bijna alles van blijft liggen, je zou zou bijna zeggen alles.. je ziet het wel samenkomen als het bijna aan het koken is , maar als je dan voorzichtig het vocht eruit gehaald hebt en nog eens met water kookt en dan laat drogen houd ik bijna alles over, is toch zogoed als onmogelijk toch ? zou het graag willen weten maar helaas hebben we hier in BE geen testcentra zijn er nog versnijdingsmiddelen buiten fenacitine die je niet kan uitkoken ? zoals Supermix ?"
"hele goeie betwijfel ik, voor et snuiven heeft hij maar een apart smaakje , de blok glinstert beetje maar is niet vettig ofzo en als je hem vast hebt gehad en je wrijft je vingers over elkaar blijft het gewoon allemaal aan je vingers hangen, ik heb gehoord dat er eigenlijk niets aan je vingers mag blijven hangen dan ... weet het allemaal niet meer hoor"
"het is me dan toch gelukt .. moest er wel voor naar nederland maar ... goed spul"
"Jongens, ik ben dit weekend bij een nieuwe dealer geweest voor flakes en had er meteen tien genomen, nu de brok die ik heb, je ziet de lagen enzo maar ik heb nog nooit flakes met een paarse schijn gezien, mijn contact zegt dat het dan dicht tege de puurste vorm zit, iemand enige ervaring? oooh ja en een lijntje van 2cm en je staat gelijk op je kop dus..."
"ja het nadeel is dat ik van belgie ben"
"ik ervaar er niet echt een kater van"