moet wel zeggen, een lijntje van 2-3 cm en je bent al aardig van de kaart
#2
Jongens,
ik ben dit weekend bij een nieuwe dealer geweest voor flakes en had er meteen tien genomen, nu de brok die ik heb, je ziet de lagen enzo maar ik heb nog nooit flakes met een paarse schijn gezien, mijn contact zegt dat het dan dicht tege de puurste vorm zit, iemand enige ervaring? oooh ja en een lijntje van 2cm en je staat gelijk op je kop dus...
#3
Een geelachtige ietswat glinsterende gloed ken ik wel bij flakes, prima kwaliteit. Maar paars lijkt mij geen teken van pure flakes... Laat anders ff testen en laat het ons weten?
#4
Een paarse schijnt klinkt eerder als dealerpraat en een paarse vervuiling dan wat anders. :P
Je krijgt duidelijkheid als je t even langs een testcentrum brengt.
#5
Klinkt inderdaad meer als kleurstof dan als een kwaliteitskenmerk. Kleur, geur en smaak zeggen niets over kwaliteit. Inleveren bij TC dus www.drugs-test.nl
#6
ja het nadeel is dat ik van belgie ben
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.