Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerslaaft aan seroxsat en de rest ik wil eraf hoe?

Verslaaft aan seroxsat en de rest ik wil eraf hoe?

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
s
sebatianLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wees gewoon je eigen dokter! jij kent toch je lichaam het beste en hoe reageerd?
Gewoon wat werkt werkt en wat niet gooi weg vrij simpel!
J
Jet555Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Doe maar rustig aan. En blijf hoop houden! Al weet ik zo geen oplossing voor je. Je ziet je problemen in elk geval wel in. Dat is al heel wat. Blijf hulp zoeken en hou de wil vast om te veranderen. Sterkte
J
John v `t SLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb in 3 jaar tijd mee weed gebruik van 25 euro per dag naar 5 euro per dag
Speed van 3 gr per dag naar 2 gr per week
Lorezepam van 8 mg per dag naar 2 mg
Ben sinds een jaar overgestapt van 6 mg risperdal naar een depo 4 mg om de 2 weken.
Seroxsat van 60 mg naar 40 mg
van 6 x ibuprufen a 600 mg per dag naar 0
van 10 paracetemol per dag naar 0
Al 3 jaar geen trips, exstasy, pado`s, coca of andere onduidelijke rotzooi

Dankzij GGZ PTZV Psychiatrise Thuis Zorg Verslaafden.
En GGZ FACT Assen.

Dankzij intensiefe persoonlijke begeleiding en een hoop vallen en weer opstaan nu aardig stabiel.

Dankzij hun ook goed contact met me ouders, ex. en kinderen.

Ben op me 18 verslaaft geweest aan de doop hooghule en eindelijk na 3 jaar is het in het vkz
Verslavings Kliniek Zwolle gelukt er mee te stopen. Super Kliniek de einig die ik ken waar het kan lukken.

Ben nu 42 jaar veel echte rotigheid mee gemaakt en ik heb last van agersiefe schreeuw buien bij socialdienst, hulpverlenders, artsen, tandartsen en politie.

Volgens mij licht het aan de seroxsat ik heb soms echt moord neigingen.
Ik neem ze altijd smorgens om 8 uur als ik ze vergeet en dat gebeurt nog wel eens zit ik om 11 uur te shaken als een alcholist maar ik heb dat niet door als dat langduurt ga ik om 17;00 tegen de vlakte niet altijd soms heb ik het niet door. Zeg maar 2 a 3 dagen dan loopt alles op rolletjes ben super actief heel helder ik voel weer gevoelens ik ben in exstesie zo iets. Geen buikpijn niet misselijken lekker eten en drinken veel kusjes en knufels en dan gaat het licht je uit en word ik ergens waker en realiseer me meteen wat er aan de hand is gelukig de mensen om me hen weten er van. Het duurt dan ongeveer 3 dagen tot me bloedspiegel weer op peil is ik ga die dagen door een hel. Ik slik het al 14 jaar na een zwaar auto ongeluk met zeer vervelende afloop mijn fout gelukig niet onder invloed en vrijgesproken wegens een formfout. Ik heb altijd buikpijn kan de bovenste knop van me broek niet dicht doen al jaren aan de diare al mee tanden zijn kapot door het tanden knarsen. Ik heb een tik met me linkerhand vrijf ik met me duin rondjes op me wijs vinger.
Ik heb al meerdere keren geprobeerd te stopen maar het doet overal pijn ik raak in paniek en geef het weer op ik schreeuw het uit. Ik heb bij een opname wel eens geweigerd ze te slikken ik kreeg meteen een ibs van 11 dagen in isoler ik heb verschillende artsen gevraagt wat er gebeurt als ik er mee stop of mijn lichaam uberhaupt ooit zonder kan en of ik het overleef als ik er gewoon cold turky mee stop desnoods onder narcosse niemand weet het of zecht het tegen mij.

Allemaal een beetje veel maar ze willen niet dat ik er mee stop dus ze helpen me ook niet.
Ik heb het gevoel dat ik de eenige ben mensen zijn vaak boos en kunnen niet tegen mij directe en aanvallende manier.Raak altijd in conflict en mensen vinden mij een klootzak. Ik heb er altijd spijt van maar kan het niet op een gewone manier ik moet altijd schreeuwen maar het is een hulp schreeuw van hooghulle ik moet schreuwen vloeken dreigen om wat gedaan te krijgen ik mag geen foute maken want dan word ik gestraft en het ggz en gemeente politie iedereen maakt fouten en dat beginen we heel normaal te vinden maar ik kan er niet tegen er word nooit een spygi gestraft omdat hij wat fout doet is toch heel normaal iedereen maakt fouten maar artsen niet en je zal nooit een arts vinden die zecht dat heeft die arts fout gedaan want ze dekken alkaar allemaal.

Zie daar ga ik weer graag reacties.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
sebatian zei:
Wees gewoon je eigen dokter! jij kent toch je lichaam het beste en hoe reageerd?
Gewoon wat werkt werkt en wat niet gooi weg vrij simpel!
Klik om te vergroten...

Inderdaad lijkt me ook het slimst als ik je zo hoor. Al die dokters dekken elkaar logisch maar hoort niet. Zou gewoon rustig op eigen tempo stoppen en wat je niet meer neemt leg je paar apart voor zekerheid en de rest weg. Ben bij de huisarts kwa meds me eigen dok. Leer haar nog steeds nieuwe dingen soms, mja zijn er ook zoveel :hearteyes:
Keep up the good work! En nooit te snel willen afbouwen maar dat wist je allang lees ik zo.
Succes!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."