Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"davie zei: Maar is het ook lekker om te roken met een vaporizer? Klik om te vergroten... Het is anders, je voelt niet de rook die je normaal bij een sigaret voelt, je kan ook heel diep inhaleren zonder dat dit gaat irriteren. Het is lekker relaxed, zo'n 15 a 20 minuten op je gemak aan het pijpje zuigen, en je dan heerlijk high voelen worden."
"Freaky high zei: smaak je dan eigenlijk de wiet of hasj smaak dan eigenlijk nog? Klik om te vergroten... Het is wat milder als dat je een joint draai, vooral als je ook shag erbij gebruikt. Je proeft de wiet wel heel goed."
"davie zei: En welke vaporizer adviseer je? Klik om te vergroten... Ik ben heel lang aan het zoeken en vergelijken geweest, en ik kwam uit op deze "Vapir One", deze voldoet steeds beter. Hij kost wel 150,- Euro maar dit haal je er op termijn wel uit, je hebt namelijk veel minder wiet nodig per keer om high te worden. De temperatuur wordt ook digitaal geregeld, zodat dit heel goed in te stellen is. Je kan de temperatuur afstellen van 60 to 204 graden celcius. (per graad)"
"Intoxicated zei: je kan toch ook gewoon een crackpijp gebruiken? Zolang de wiet maar niet verbrand en wel goed warm word... Klik om te vergroten... Ja dat kan, maar je kan de temperatuur dan niet zo goed regelen, dat gaat met de vapir one juist zo goed, de temperatuur wordt digitaal geregeld. Maar je moet er wel het geld voor over hebben. Als je de vapir one eenmaal geprobeert hebt, hoef je geen joint meer, zo goed werkt hij. (bij mij dan)"
"Vapir One Na wat ge-experimenteer heb ik de Vapir One voor mij zeer goed werkend. Ik gebruik White Widow wiet, een half cupje. (ongeveer 0,1 gram) Je moet de wiet wel fijn maken met een grainder, die heb je al voor een Euro of 5. De wiet in het cupje met een paar druppels water vochtig maken. Temperatuur 182 Graden op de L stand laten opwarmen. Als hij op temperatuur is het cupje plaatsen in de tray en nog 30 seconden op de L stand laten staan. Nu op de M stand zetten, je ziet nu een witte damp uit de slang komen. Lekker leurken en high worden. Je kan ongeveer 20 minuten de damp inhaleren, hierna is er nauwelijks nog damp over. Je kan ook balonnen gebruiken, die kan je vullen en met een speciaal dopje afsluiten. Je kan 3 a 4 balonnen vullen met een half cupje. Nu kan je op je gemak de balonnen leeg zuigen en high worden. De damp hecht niet aan de balonnen, zodat je de balonnen met damp gewoon even kan laten liggen, om later leeg te zuigen Ik betaalde voor een doos balonnen 35 Euro, en ze zijn hergebruikbaar. Er zitten 10 balonnen, 10 afsluitdopjes, 10 mondstukjes, en 5 slangen van 40 cm in het baloon kit."
"Vaporizer Ik zou graag eens ervaringen van andere gebruikers willen lezen, die wel eens een vaporizers gebruiken. B.V. of zij ook veel minder wiet nodig hebben om high te worden als bij roken, ik heb echt genoeg aan 0,1 gram per keer. Op deze manier heb je de inverstering van een vaporizer er zo uit."
"Giftige alcohol Het was pas nog op TV, mensen gestorven na drinken van giftige alcohol. Als je met google zoekt naar "methanol" dan kom je er achter dat je dit niet moet drinken."
"Dit soort beschrijvingen is precies wat ik bedoelde Ketanest! Ik hoop dat er meer gebruikers hun ervaringen willen delen. Bedankt. Zou je ketamine aanraden aan iemand?"
"Ik kom op dit forum maar weinig ervaringen tegen, waarin beschreven wordt hoe zo'n trip er ongeveer uit ziet. Zijn er mensen die er al ervaring mee hebben, en die dit ook kunnen beschrijven? Wat wordt hier gezien als in een K-hole zijn? Is dat helemaal weg zijn? of beschrijft dit een trip? Het is allemaal zo onduidelijk. Als er gebruikers zijn die iets kunnen beschrijven, laten die dit dan in dit topic doen, is ook wat overzichtelijker als alle topics doorwerken. Ook graag vermelden op wat voor manier de ketamine is gebruikt. snuiven, drinken, spuiten, poeder, vloeibaar, enz. En of de ervaring positief is geweest, en bij vaker gebruik, of dit altijd positief is. Het liefst ook de ervaring met alleen ketamine, zonder dat er ook andere drugs gelijktijdig gebruikt zijn, want dit beinvloed volgens mij de werking, en kan je niet zeggen waardoor het effect is ontstaan. Ik ben zeer geintereseerd in deze vorm van drugs, maar wil er graag meer over te weten komen, vooral van de gebruiker zelf."
"caatje zei: Als je hier klikt en dan ketamine invult rollen er zo een paar tripreports uit! Klik om te vergroten... Je moet dan nog honderden berichten doorbladeren, en daar staan maar weinig gedetaileerde trips beschreven. Ik hoop dat er hier een begin mee gemaakt kan worden, als er tenminste gebruikers zijn die iets kunnen beschrijven wat van waarde is."