Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Muziek&Wiet"
"Lekker boeient, lekker laten gaan."
"Re: Eerste keer paddos (En iets anders dan wiet), nooit meer >.> Zo zie je maar, ze komen hard aan! Wat je moet doen als er van die raren dingen gebeuren, is denke dat het nep is en er gewoon om laggen."