Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"lol nee"
"Onlangs een weekje geleden Heb ik eens iets nieuws geprobeert (voor mij toch) Salvia 35x had niet zo'n leuke trip, hoewel het normaal ongeveer 15 minuten duurt , duurde hij bij mij 4u had niets van andere drug erbij genomen. Ik kan enkel denken aan(voor redenen): -Mijn pijnlijke zenuw in mijn tand -Medicatie die ik moest pakken deze maand (ibuprofen) -Mijn pa had die dag zitten verven op mijn kamer en heb daar gezeten (primer) Trip: Het begint met een zachte stijging (zoals bij een vlieger) dan begin ik gepiep gaan te horen en dat wordt steeds erger en erger ineens voelde ik mij zoals een robot, ik voelde me zoals een robot wandelen, ik at een kebab en voelde die milimeter per milimeter zakken en toen krijg ik een stikkend gevoel ben ik maar naar buiten gelopen heb daar gezeten toen kreeg ik een geluidje van ERROR ERROR ERROR soms harder soms zachter en toen kreeg ik rood beeld met cijfers in. Ik was compleet bewust dat de mensen rond me zaten dat voelde ik nog goed aan. Ik evenaarde mij met de natuur (enigste pluspunt ) Als ik mijn keel aanraakte verbrandde ik die precies alsof mijn hand 100 °C had. Achteraf nog keelpijn van gehad (zal gewoon een gedacht geweest zijn) als ik mijn hand op mijn voorhoofd legde kon ik door mijn hoofd... Maar nu is het probleem dat ik als ik gewoon een jointje rook het gevoel van die verbrande keel terug krijg.. (ik denk dat het puur in mijn hoofd zit) Of heeft iemand een andere verklaring hiervoor?"
"KoxBox zei: Je bent geen Belg? Klik om te vergroten... Jawel hoor"
"4u effectief ja ik vond het ook nogal raar ik ben echt alles aan het uitzoeken wat ik die dag heb gedaan..."
"KoxBox zei: Normaal gezien duurt het bij het roken max. 30-40min en oraal max. 2u. Ik veronderstel dat je het gerookt hebt, ik kan niet direct een oorzaak vinden waarom het bij jou zo lang aanhield. Klik om te vergroten... Ja weet ik weet ook niet bepaald een oorzaak, ik zou denken door die primer verf die ik ingeademt hebt.."
"KoxBox zei: Lijkt me sterk dat het door het inademen van verf zou komen, misschien ben je er gewoon hypergevoelig aan ofzo. Heb je nog nooit bij andere drugs gemerkt dat je bij geringe hoeveelheden al zeer sterke effecten kan waarnemen? Of toch veel sterker dan je vrienden ofzo? Klik om te vergroten... Betwijfel ik sterk want ik ben net degene die amper iets voelt.. Bijvoorbeeld bij paddo's ben ik diegene die het niet zo hard voel en mijn vriend dan wel (zelfde dosis)"
"taurus zei: mss was je pitta gewoon te warm als je die al trippen aan het vreten waard Klik om te vergroten... Dat is mogelijk( had ik nog niet over nagedacht lol) maar hoe verklaar je dan dat ik het terug heb gehad? mss gewoon omdat ik eraan dacht? edit: heb ook zo zitten denken, kan het ook niet gewoon zijn omdat ik ziek ben geweest?"
"PepTalk zei: Je zoekt het wat te ver. Nee zonder gekkigheid, je nam voor je eerste keer x35 ( een van de sterkste, misschien wel het sterkste) extract. Dan kan het vrij heftig zijn.. Klik om te vergroten... ja sorry was vergeten te vermelden dat ik x10 en x15 ook al had gedaan maar geen effect toen.. En dat van tussen je oren, ik denk dat je er gelijk mee hebt hoor is nu volledig over.. En bedankt voor dat flashback gedeelte Ik moest gewoon bevestiging hebben , want wist het niet meer zeker ik ben terug volledig in orde, kan terug helder nadenken.. en vooral gewoon leven"
"Is denk ik min of meer toch blijven hangen want als ik eraan denk dan voel ik dat precies terug best raar maarja ik kan er met leven"
"lolnoob zei: Dit is echt vaag, laat maar weer zien dat er niet zoveel bekend is over Salvia. Misschien was je wel knockout op het hoogtepunt van de trip (dat kan met zo'n sterk extract) en had je 4 uur lang een comedown maar dacht je dat dit de trip was omdat je de echte trip helemaal vergeten was. Bij de Salvia plateau's is de A amnesia. Klik om te vergroten... Geen idee kan me eigenlijk alles nog perfect herinneren .. en ja sorry SjaakT maar ik wou het even nog kwijt"