Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Na een tijdje mezelf in ketamine verdiept te hebben, ervaarde ik een enorme afname van geur en smaak. Na een avondje goed doorhalen smaakt alles en vooral blowen minder lekker en de afwezigheid van smaak houd zon week aan...ik kan er verder weinig over vinden.. zijn er meer mensen die hier "last" van hebben? Als cannabist zijnde vind ik dit wel balen voorlopig vermijd ik de neus, en overweeg ik andere wegen die mij kunnen leiden iemand tips?"
"Re: afname geur en smaak Het stukje uit het handboek heb ik natuurlijk gelezen..... Waar ik op doelde was de langere termijn, door wekelijks gebruik kan er zo een maand voorbij gaan en elk eten smaakt minder "vol", en vooral roken is een stuk minder lekker, ik vraag me af of dit te voorkomen is door het oraal te nemen. Ik merk het vooral bij het roken, er is wel smaak maar ik schat tot zon 75% van de echte smaak, vind het een supervet middel verder maar een tijd lang je smaak opofferen voor zon ervaring vind ik zelf niet zo opwegen."
"Hoop ook binnekort eens te botsen op ketamine"
"Ja zekers!, Precies zoals in de handleiding, en er liep geen druppel water meer uit, paperclips ect.. De kit kwam van euphoria(den haag) Ik heb ze al gemaild maar krijg tot nu toe geen bericht terug... is 19 dagen echt te lang??"
"hallo iedereen, Na wat onderzoek op internet is het mij nog steeds niet duidelijk hoelang het kan duren voor de eerste flush opkomt,... ik lees overal dat het tussen de 10 en 12 dagen kan duren, en ook bij veel verslagen zie ik dat ... Ik heb hier een setje staan,het is nu 19 dagen geleden dat ik hem gesoakt heb en ik zie nog helemaal niks behalve wat samengesmolten mycelium, de bodem verder is compleet nog bruin/zwart,...is dit normaal? Hij stond niet in direct licht , temperatuur:24,25 graden en stond in de filterzak...gewoon geduld hebben of toch maar eens terug gaan? THANKS!"
"Ik kan me toch echt herinerren dat iemand na een blow gerookt te hebben in het achterhuis, en flauw was gevallen, ze later in het ziekenhuis hadden vastgesteld dat er synthetische heroine in zijn bloed zat(en nee hij gebruikte geen heroine). Hierdoor waren er veel mensen die ik kende over gestapt naar een andere shop. Ik vind de vraag van de topic starter echt helemaal niet zo vreemd. Echt ik ben zeer sceptisch en wil niet meedoen aan een broodje aap verhaal, maar ik wilde het toch ff laten weten om maar te zwijgen over glaswol en alle mogelijke varianten"
"ff een updatedeze info heb ik uit de smartshop) Volgens onderzoek van de politie heeft de jongen een cocktail genomen van medicatie, harddrugs, alcohol en paddo's en had deze jongen al veel psychische problemen. Ook zeiden ze dat hij 2 x gesprongen was, nadat de eerste poging mislukt was, en dat alles erop uit wees dat hij alles met vrij bewuste gedachte heeft gedaan. En ja touristen, ik heb in een touristenwinkel gewerkt waar ze paddo's verkochten en alles wat ik kan zeggen is niet verbieden maar reguleren. Wiet haal je toch ook niet bij de bart smit? Als je ziet hoe on-proffesioneel paddo's verkocht worden in de kiosken in a'dam, zonder uitleg, hoe meer, hoe beter, want dan maken ze meer winst.... Het is echt ongelofelijk....daar ligt echt het hele probleem. en het hele verhaal op netwerk is ongelovelijk verdraaid, aub mensen neem dit absoluut niet serieus, ze manipuleren de hele boel om het verboden te krijgen."
"TrippyShit zei: ExceptionalInsight zei: TrippyShit zei: Wat wil je daarmee zeggen dan? Klik om te vergroten... Daarmee wil ik zeggen dat je inconsequent bent in je argumenten. Zullen we erover ophouden? Ik heb gelijk en iedereen weet het. Klik om te vergroten... Als jij dat wil houden we er lekker over op Lekker in je gelijk blijven geloven Klik om te vergroten... Trippyshit, ik vind het zielig voor je dat jouw realiteit bestaat uit mensen op werk die vreemde teletubbies geluidjes maken en dat je daarop je gehele mening over het frequent gebruiken van lsd baseerd. Je hele houding en je manier van denken zegt mij al genoeg, en ik adviseer iedereen om het vooral niet serieus te nemen. Bij het lezen van het soort onzin wat je uitkraamt draag je alleen maar bij aan de war on drugs propaganda en het behouden van de status quo... Het is saai om in herhaling te vallen maar het gaat erom hoe je het gebruikt, zoals met elke psychedelica. Er leven nog steeds volkeren die elke week tripmidellen gebruiken. Daarnaast zijn psychedelica in de westerse wereld juist verboden, omdat de overheid weet dat het een gevaar is voor hun systeem. Je trip integreren betekent niet, alles vergeten en als een robot verder leven, maar juist onafhankelijk zijn van het systeeem , en je eigen besturingsprogramma ala linux creeren. Iedereen krijgt door middel van cultuur een besturings systeem ingeprent, en jij vind mensen met orginele denkwijzen/besturingssystemen rare figuren? Dat is net zoiets als merkgeil zijn...je laat je tillen dat zegt meer over de weg die jij nog te gaan hebt dan over de mensen die verlicht zijn door frequent lsd gebruik @ExceptionalInsight thanks,... respect, helemaal met je eens"
"Ikzelf kan je niet precies vertellen welke volkeren dat zijn, maar vooral in het amazone gebied zijn er volkeren voor wie ayahuasca bijvoorbeeld een " wekelijks ritueel" is, en ongewijfeld zal dat met meer meer entheogenen gebeuren. en neem dichterbij huis, wat dacht je van de sainto daime kerk in amsterdam en den haag? Dat zijn als ik me niet vergis ook wekelijkse rituelen(elke week trippen=in noobie taal) Dennis mckenna had het er nog over in de laatste podcast van gnostic media, mocht je er meer over willen horen"
"Nogmaals het gaat er om hoe je er mee omgaat, waarom zou de lol eraf gaan als je het helemaal niet voor de lol neemt. Het frequent gebruik van tripmidellen heeft alles te maken met de archaïsche staat van die mensen, ze hebben tradities die al duizenden jaren oud zijn. Ze geloven vaak in een geestenwereld, alles is voor hun verbonden, en de tripmiddelen staan vaak centraal in hun leven als een brug tussen die wereld en de wereld die wij kunnen zien/ realiteit noemen. In hun ogen als je een " doorgerdaaide" freak bent, ben je een speciaal iemand en word je onder de hoede genomen door de sjamanen.(opgeleid) In onze maatschappij ben je ineens een doorgedraaide freak of schizofreen, beide termen puur uit angst voor handelen met het onbekende.... Als je een beetje verdiept in de geschiedenis (niet hetgene wat je op school leert) dan kom je er al snel achter dat middelen van bedwelming en tripmiddelen de basis vormden in de geschiedenis van de mensheid.(Kijk vooral naar de oude "kunst" vol verwijzingen naar tripmiddelen) Wij de westerse wereld hebben ongeveer 90% van die volkeren vermoord toen wij met ons bootje de wereld gingen verkennen, vanaf dat punt is het o.a. allemaal mis gegaan(kennis verloren) en hebben we de relatie met tripmiddelen/natuur verloren. Het is juist voor het eerst in de geschiedenis dat we gestopt zijn met het gebruik van tripmidellen,en kijk hoe facked up de wereld is"