Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben het eens met de reacties die ik lees, je wordt er fysiek gezien niet brak van mits je genoeg slaap pakt. Ik weet nog wel dat ik, vooral na de eerste keer, onder de indruk was van de effecten en hier heb ik de dag erna nog over na zitten denken. Ik weet niet wat voor werkzaamheden je te doen hebt, maar houd er rekening mee dat je concentratie misschien niet optimaal zal zijn. Voor mij was het de dag erna niet zo heftig als dat je bijvoorbeeld LSD hebt gebruikt, en het zal waarschijnlijk reuze meevallen, maar ik wou het toch even benoemd hebben. Veel plezier vrijdag!"
"Thanks, dit verklaart weer een hoop! Ook sommige symptomen van ADHD/ADD komen inderdaad overeen met symptomen van dopaminetekort. Thanx voor de info mensen!"
"Leuk trip report! Ik kan me er wel in vinden, ik ga meestal ook naar hardstyle/hardcore feesten maar ik wil ook zeker nog een keer naar een technofeest, en hier wil ik dan misschien ook wel 2CB gebruiken. Maar ik heb nog maar 1 keer 2CB gedaan, maar daar voelde en zag ik weinig van (blauwe hartjes, ongeveer 15 mg, 1ste voelde ik niks van en na een uur de 2e erin. Na 2 uur nog niks, dus toen ben ik maar aan de keta gegaan :P ). Maar ik vraag mij dus af, merkte je dat je een andere trip van 2CB had op het feest dan thuis? Ik wil het sowieso nog een keer thuis proberen, maar dan weet ik of het te vergelijken is, en wat er te vergelijken is."
"Een aardige mega-mix inderdaad, ik wist niet dat mensen dit chill zouden vinden. Als ik bijvoorbeeld truffels heb gedaan wil ik het altijd nog even laten bezinken en nagenieten, en dan denk ik er niet eens aan om erna nog sos te halen en naar n feestje te gaan Wel grappig om te horen dat je dit gewoon kan flikken zonder dat je helemaal gek van jezelf wordt (wat ik verwacht als ik dit na zou doen). Fool zei: Je beseft dat die combinatie toch wel je laatste had kunnen zijn, hé? Klik om te vergroten... Het is wel gevaarlijk inderdaad, maar mensen kunnen vaak meer hebben dan je denkt. In de meeste gevallen gaat het juist altijd goed, en bij enkelen gaat het mis. Dit risico is er altijd, maar het wordt wel flink versterkt op deze manier, ja. Ook de kans dat een psychose wordt getriggerd wordt vergroot, en het is natuurlijk ontzettend slecht voor de hersenen. Maar dat weet hij waarschijnlijk zelf ook wel, het gevaar zit een beetje in dat onervaren gebruikers dit lezen en denken: 'Oh, dat lijkt mij ook wel eens lache', en dan onverantwoord omgaan met drugs. Bij dat soort mensen gaat het meestal mis."
"Oke, klinkt goed! Ik denk dat ik het ook eens op een feestje ga proberen, ik hou van trippen maar van LSD kreeg ik wel een beetje een zwaar lichaam, dus ik weet niet of ik dat moet doen op een feestje. Maar ik heb al vaker gehoord dat je van 2CB wel energie krijgt, dus dan komt het vast goed! Bedankt voor je reactie"
"Beetje laat, maar ik wou toch nog even duidelijkheid scheppen. Ik heb zelf nog nooit een ballonnetje met CO2 genomen, maar ik heb er wel over gelezen en dit schijnt best heftig te zijn, en daarbij hadden veel mensen ademhalingsproblemen tijdens het inademen ervan. Ze hadden dan het gevoel alsof ze meer zuurstof nodig hadden of dat ze stikte. Trip report carbogen: https://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=86293 En ik was ook benieuwd naar wat jij voor gas jij ingeademd hebt. Je zei dat het hetzelfde soort gas was als wat er in een gastoeter zit, en dit schijnt Fluorkoolstof te zijn. Op Wikipedia staat: "Additionally, air horns (especially those that contain fluorocarbons) have the potential to be used as recreational drugs since many such refrigerants can be inhaled for a quick and dangerous intoxication'. Maar hier staat 'especially those...', wat betekend dat het blijkbaar niet altijd hetzelfde gas is in zo'n gasbus. Het verschil tussen fluorcarbon en gewone carbon heb ik niet goed kunnen vinden, maar ik gok dat het niet héél erg veel verschilt. Maar jij hebt dus geen lachgas (N2O) gehad, maar iets in de vorm van koolstof. Bij het inademen hiervan krijg je minder zuurstof in de hersenen omdat de koolstof hiervoor in de plaats komt. Door het zuurstoftekort kun je wel gedesoriënteerd raken, en je waarschijnlijk erg vaag voelen zoals jij dat beschreef. Als je lachgas wilt, kun je dit gewoon halen bij de Makro/Sligro, en ook bij de blokker als je vraagt naar slagroompatronen voor de slagroomspuit, anders willen ze nog wel eens lastig doen. Kijk in het vervolg goed op de verpakking, je moet dus N20 hebben i.p.v. CO2."
"Hallo allemaal, Ik heb enige ervaring met lachgasballonnen (N2O). Nu hoorde ik dat sommigen per ongeluk de verkeerde patronen kopen, en dat daar CO2 in zit. Toen heb ik trip reports gezocht over CO2, oftewel carbon, dit leverde wel resultaat op maar dat waren vooral reports uit Amerika, waar ze van die grote tanks met CO2 hebben. Net als de lachgas bij de tandarts daar. Hiervoor gebruiken zij een masker om de CO2 in te ademen. Ik had onder andere dit trip report gelezen: https://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=86293 Nu vroeg ik mij af of iemand ervaring heeft met het inademen van CO2 patronen. En dan bedoel ik alleen CO2, en geen mix van CO2/N2O, en met hetzelfde gebruik als lachgas. Dus door in- en uit te ademen via een ballon i.p.v. met een masker, want ik ben benieuwd of dit hetzelfde effect geeft. Iemand die zijn/haar ervaring wilt delen? Ik hoor het graag!"
"Bedankt voor je reactie. Ik dacht dat eerst ook, dat je dan alleen zuurstoftekort krijgt en niet gaat trippen maar gewoon stikt, maar omdat het gebruikt is in therapie en ik verschillende verhalen heb gelezen dat ze dus wel gingen trippen was ik benieuwd. Daarom vroeg ik mensen die hier ervaring mee hebben, bijvoorbeeld per ongeluk CO2 gekocht i.p.v. N2O. Maar je hebt gelijk, door de zuurstoftekort in je hersenen zal het erg slecht voor je zijn, nog slechter dan lachgas. Maar ik ben nog steeds wel nieuwschierig over het effect en wat er dan gebeurd, ook al ga ik het zelf niet proberen. Zijn er mensen die dus de verkeerde patronen hebben gekocht en een ervaring willen delen? Ook al is het van: ik had het gevoel dat ik stikte of flauwviel, dan heb ik iig een bevestiging uit een ervaring. Want ik vind het dan nog steeds raar dat het bij therapie werd gebruikt, ook al heb ik hier geen specifieke bron van."
"Ja dat is waar, je kan ook nooit weten wat wat je moet geloven op het inernet. En dat het kan komen doordat er DMT vrijkomt, verklaart opzich een hoop omdat de meeste ervaringen wel een soort van near-death experience was. Bedankt voor je reacties!"
"Mooi verwoord allemaal, ook de reacties, goede topic! Ik sluit me dan ook bij de rest aan, drugs is op een heel ander level dan het normale leven. Wat ik ook een mooie uitspraak vond, volgens mij van Filemon bij Spuiten en Slikken: "een trip (met eigenlijk welke soort drugs dan ook) is als een vakantie voor je hoofd". Je maakt je dan even geen zorgen over dingen in het dagelijks leven, en dat is het fijne eraan. Maar tegelijk voor sommigen ook de valkuil."