Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dessie zei: Hoelang had je last van die angst en heb je er nu geen last meer van? Had je ook paniekaanvallen zonder dat je geblowd had? Klik om te vergroten... N beste tijd maar ik maakte me veel te druk, en dat helpt niet echt erbij.en ja later nog omdatje lichaam in paniekstand staat dat moet je weten te overheersen ik kreeg paniekaanvallen op de kutste plekken. Omdat ik er veel aan dacht als.je er zo min mogelijk aan denkt en leuke dingen probeerd te doen gaat het wel sneller want je vergeet alles👍🏻"
"Hallo zoals de meeste van jullie wel hebben gelezen. Heb ik van n tijd terug hartkloppingen gehad door gebruik wat echt 7 tot 8 uur duurde. In totaal 3 keer Maar dat kwam doordat ik had ge ruikt en goed ook. Snachts niet geslapen volgende dag wel en die morgen erna had ik me ingespant.en kreeg il er last van. En een keer door medicatie dat duurde ook uurenlang n dag omgeveer. Maar ik heb altijd geblowd en toen ik stopte met medicatie en ging blowen kreeg ik ook n een keer n dag lang hartkloppingen. mischien dat dat kwam doordat ik net was gestopt met medicatie en begon met blowen? en mijn vraag was of er sommige zijn die ook zoiets hebben gehad. En gewoon weer blowde naar die tijd. Zou dat kunnen of niet.? Want heb ook hyperventilatie gehad 3 keer maar geen last meer van gehad gelukkig. want heb zin in een blowtje maar wat is verstandigheid?"
"heidi zei: Ik heb precies hetzelfde gehad, de eerste drie keer dat ik ging blowen had ik urenlang last van een extreem hoge hartslag. Ik vond het eng en riskant dus ben ik er toen een hele tijd mee gestopt, twee jaar later wilde ik het weer een keer proberen en heb het toen heel rustig aangedaan ookal merkte ik wel dat mijn hartslag een klein beetje omhoog ging. Het was op dat moment te doen. Mijn advies voor jou is eerlijkgezegd om te stoppen met blowen als je hier last van krijgt, je wilt geen gezeik op je hart en dat is ook precies de reden dat ik na mijn laatste keer blowen ben gestopt. Klik om te vergroten... Jaa dat is ook zo weetje die angst. Dat is kut omdat ik steeds denk van dat hartkloppingen kwaad kunnen. Drm durf k t niet meer egt foktop dat"
"Jaa dat snap ik maar k heb hyperventilatie enz gehad. En smoken. Lokt het juist uit en k heb egt uuurenlange hartkloppingen gehad een keer door oververmoeidheid/en harddrugsgebruik en nog 1keer door medicatie en later nog 1 keer doordat ik met alles was gestopt een joint probeerde . wat ik hier ook al op heb gezet tussen min topics . En in mijn ogen is dat echt gevaarlijk dus denk dat ik t niet meer doe."
"PaddoKweker zei: lijkt me de meest wijze beslissing!!~! Klik om te vergroten... Jatoch precies want langdurige hartkloppingen kun je bloedstolsels van krijgen daar zit ik niet op te wachten"
"Martinus zei: In mijn idee word je door wiet je meer bewust van je lichaam. Je voelt je organen meer. Ik kan me hart ook voelen kloppen op wiet, mijn longen voelen bewegen in mn borst en de sensatie van lucht die door mn longen stroom is ook versterkt. Mijn sensatie van temperatuur veranderd en mijn zintuigen voelen intenser. En op hele hoge dosis worden mn gedachten zo intens dat de tijd wel langzaam lijk te gaan. Ik heb er nooit iets negatiefs van gemaakt en ervaar het dus als iets fijns. Klik om te vergroten... Jaa dat had k 10.jaar lang nix aan de hand totdat ik door ander spul en oververmoeidheid hartkloppingen kreeg. En medicatie kreeg. Sindsdien k da mee ben gestopt kan ik nergents meer tegen"
"3MCCNL zei: Had je het bij de coffeeshop gehaald ? Klik om te vergroten... Jaa datwel was gwn goeie wiet wat k altijd rookte naar ja pakte niet goed uit"
"Martinus zei: Oef. Lekkere medicatie is dat dan xD Klik om te vergroten... Jaa lorazepam"
"Martinus zei: Hmmf. De psychiater zn favorite wapen tegen emotionele mensen. Klik om te vergroten... Jaa snapje de artsenook hoor"
"Hey ik herken het heel goed man ik heb het 2 keer gehad door wiet en goed ook. Heb heledag met hartkloppingen gelopen enzv. En ja dan word je angstiger omdat je denkt ja er gebeurd dit of dat. Maar wat ik deed best dom eigelijk. Ik heb eerste tijd niet geblowd en steeds 1 of 2 trekjes genomen. En later kon ik weer smoken. Want ik heb dat wat jij had heel erg ik had al angst ergents door en toen met die wiet sloeg het allemaal weer op hol. Maar maat als je wil smoken en je doet het toch draai beter n sticky eerst en bouw dan op want geloof mij paniekaanvallen zijn tering eng. Maar als je vragen hebt vraag ze maar natuurkijk jowjoww"