#1
Dat heb ik met wiet altijd. Heerlijk rustig.
En vaak denk ik dan. Jemig wat ben ik altijd onrustig als ik nuchter ben. Zonder het dan ook door te hebben 🤣
En vaak denk ik dan. Jemig wat ben ik altijd onrustig als ik nuchter ben. Zonder het dan ook door te hebben 🤣