Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraagje wiet

Vraagje wiet

27 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat heb ik met wiet altijd. Heerlijk rustig.

En vaak denk ik dan. Jemig wat ben ik altijd onrustig als ik nuchter ben. Zonder het dan ook door te hebben 🤣
h
heidiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb precies hetzelfde gehad, de eerste drie keer dat ik ging blowen had ik urenlang last van een extreem hoge hartslag. Ik vond het eng en riskant dus ben ik er toen een hele tijd mee gestopt, twee jaar later wilde ik het weer een keer proberen en heb het toen heel rustig aangedaan ookal merkte ik wel dat mijn hartslag een klein beetje omhoog ging. Het was op dat moment te doen.

Mijn advies voor jou is eerlijkgezegd om te stoppen met blowen als je hier last van krijgt, je wilt geen gezeik op je hart en dat is ook precies de reden dat ik na mijn laatste keer blowen ben gestopt.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hallo zoals de meeste van jullie wel hebben gelezen. Heb ik van n tijd terug hartkloppingen gehad door gebruik wat echt 7 tot 8 uur duurde. In totaal 3 keer Maar dat kwam doordat ik had ge ruikt en goed ook. Snachts niet geslapen volgende dag wel en die morgen erna had ik me ingespant.en kreeg il er last van. En een keer door medicatie dat duurde ook uurenlang n dag omgeveer. Maar ik heb altijd geblowd en toen ik stopte met medicatie en ging blowen kreeg ik ook n een keer n dag lang hartkloppingen. mischien dat dat kwam doordat ik net was gestopt met medicatie en begon met blowen? en mijn vraag was of er sommige zijn die ook zoiets hebben gehad. En gewoon weer blowde naar die tijd. Zou dat kunnen of niet.? Want heb ook hyperventilatie gehad 3 keer maar geen last meer van gehad gelukkig. want heb zin in een blowtje maar wat is verstandigheid?
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#4
heidi zei:
Ik heb precies hetzelfde gehad, de eerste drie keer dat ik ging blowen had ik urenlang last van een extreem hoge hartslag. Ik vond het eng en riskant dus ben ik er toen een hele tijd mee gestopt, twee jaar later wilde ik het weer een keer proberen en heb het toen heel rustig aangedaan ookal merkte ik wel dat mijn hartslag een klein beetje omhoog ging. Het was op dat moment te doen.

Mijn advies voor jou is eerlijkgezegd om te stoppen met blowen als je hier last van krijgt, je wilt geen gezeik op je hart en dat is ook precies de reden dat ik na mijn laatste keer blowen ben gestopt.
Klik om te vergroten...
Jaa dat is ook zo weetje die angst. Dat is kut omdat ik steeds denk van dat hartkloppingen kwaad kunnen. Drm durf k t niet meer egt foktop dat
P
PaddoKwekerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mijn ervaring is doordat je angstig begint te worden dit juist hartkloppingen stimuleert!
Door rustig te blijven en je er bewust van te zijn dat er nog nooit iemand is overleden aan blowen nemen de kloppingen meestal snel af en kan je weer genieten van je high of stoned zijn.
www.drugsinfoteam.nl

snelle hartslag wiet | drugsinfoteam.nl

www.drugsinfoteam.nl
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jaa dat snap ik maar k heb hyperventilatie enz gehad. En smoken. Lokt het juist uit en k heb egt uuurenlange hartkloppingen gehad een keer door oververmoeidheid/en harddrugsgebruik en nog 1keer door medicatie en later nog 1 keer doordat ik met alles was gestopt een joint probeerde . wat ik hier ook al op heb gezet tussen min topics . En in mijn ogen is dat echt gevaarlijk dus denk dat ik t niet meer doe.
P
PaddoKwekerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jbruinsma zei:
En in mijn ogen is dat echt gevaarlijk dus denk dat ik t niet meer doe.
Klik om te vergroten...
lijkt me de meest wijze beslissing!!~!
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#8
PaddoKweker zei:
lijkt me de meest wijze beslissing!!~!
Klik om te vergroten...
Jatoch precies want langdurige hartkloppingen kun je bloedstolsels van krijgen daar zit ik niet op te wachten
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#9
In mijn idee word je door wiet je meer bewust van je lichaam. Je voelt je organen meer. Ik kan me hart ook voelen kloppen op wiet, mijn longen voelen bewegen in mn borst en de sensatie van lucht die door mn longen stroom is ook versterkt.

Mijn sensatie van temperatuur veranderd en mijn zintuigen voelen intenser. En op hele hoge dosis worden mn gedachten zo intens dat de tijd wel langzaam lijk te gaan.

Ik heb er nooit iets negatiefs van gemaakt en ervaar het dus als iets fijns.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Martinus zei:
In mijn idee word je door wiet je meer bewust van je lichaam. Je voelt je organen meer. Ik kan me hart ook voelen kloppen op wiet, mijn longen voelen bewegen in mn borst en de sensatie van lucht die door mn longen stroom is ook versterkt.

Mijn sensatie van temperatuur veranderd en mijn zintuigen voelen intenser. En op hele hoge dosis worden mn gedachten zo intens dat de tijd wel langzaam lijk te gaan.

Ik heb er nooit iets negatiefs van gemaakt en ervaar het dus als iets fijns.
Klik om te vergroten...
Jaa dat had k 10.jaar lang nix aan de hand totdat ik door ander spul en oververmoeidheid hartkloppingen kreeg. En medicatie kreeg. Sindsdien k da mee ben gestopt kan ik nergents meer tegen
3
3MCCNLLid
01-01-2024, 00:00
#11
Had je het bij de coffeeshop gehaald ?
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Oef. Lekkere medicatie is dat dan xD
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#13
3MCCNL zei:
Had je het bij de coffeeshop gehaald ?
Klik om te vergroten...
Jaa datwel was gwn goeie wiet wat k altijd rookte naar ja pakte niet goed uit
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Martinus zei:
Oef. Lekkere medicatie is dat dan xD
Klik om te vergroten...
Jaa lorazepam
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hmmf. De psychiater zn favorite wapen tegen emotionele mensen.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Martinus zei:
Hmmf. De psychiater zn favorite wapen tegen emotionele mensen.
Klik om te vergroten...
Jaa snapje de artsenook hoor
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Word je er gelukkig van dan? Dat vraag ik me wel eens af.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Van wat? Het smoken bedoel je?
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik moest ze nemen maar k had t liefst niks genomen. Ben er verslaafd aan geraakt geen pretje maar je wkrd er wel heel rustig van je voelt je dan wel heel lekker enzv datwel
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nee, ik beduul de benzo. Ik moet er zelf eens een proberen. Ben nieuwschierig na hoe het voel omdat zo veel mensen er blijkbaar aan zitten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."