"Megadude zei:
Ik ben eens gaan kijken voor een alternatief voor 3-MMC, aangezien ik altijd wel wat anders wil proberen.
Nu heb ik via een vendor een aanbieding gekregen voor 3 verschillende om eens uit te proberen Nl. 3CMC, en 2 samples gratis erbij 5MMPA en 3-MEC. Nu willen ze natuurlijk mij ergens weer hooked aan krijgen. En hopen ze dat ik ze helemaal leeg koop met die nieuwe dingetjes, maar ben altijd juist altijd nieuwsgierig naar iets nieuws. Vind dat spannend, ben altijd weer benieuwd wat het nu weer gaat brengen. Psychonautje in de dop dus.
3CMC ben ik eerst maar eens gaan proberen. Juist omdat het qua naam nog het meeste op 3-MMC leek. Nog nooit eerder gehad. Vond het belachelijk vies smaken al bij de allergietest (neem een klein likje en wacht ff uurtje af als ik nieuws probeer - better be safe than sorry) dus maar bommetje geprobeerd.
Stond >150 mg voor 75 kg, ben zelf 110 dus ben op 200 mg gaan zitten. Bij 3-MMC zit ik meestal toch de helft lager.
Hmm, meer een schok van energie, geen " vaagheid" zoals bij 3-MMC en wel wat euforie. Voelde me goed en energiek. Eindoordeel lichte stim, en lichte euforie - zwakke 3-MMC - wel ook veel minder bijwerkingen. eigenlijk bijna geen, nu vond ik 3-MMC al niet echt zware bijwerkingen geven. Koude handen en voeten, ach elektrische kacheltje, dikke sokken aan, warme choca, no worries there.
3-CMC neigt meer naar 2-FMA bijna. In ieder geval geen koude handen en voeten, dus dat is fijn. Kan me voorstellen dat mensen hier 6-APB of XTC bijnemen en dit als opwarmertje pakken. Aangezien euforie (waarschijnlijk werkt 3-CMC minder op de serotonine) licht aanwezig was. Ik ben altijd erg gevoelig voor bijwerkingen, dus ik merk meestal gelijk of iets heel erg slecht voor je is. Bijvoorbeeld BK-EBDP (etylone of zo was dat) was geweldig euforisch, maar ontzettend zwaar in de dagen daarna. Dat was het gewoon niet meer waard. Een hele week ziek (3 x zo erg XTC zeg maar)
Nu had ik gelezen dat je bij 3-CMC beter kon pluggen, nou had ik dat nog nooit gedaan bij 3-MMC dus echt vergelijking kan ik hier helaas niet maken.
Zelfde en toen was de euforie wel wat hoger, ook de drang naar seks was hoger. Leek al meer op 3-MMC alleen zonder de vaagheid, bleef helder.
Hmm, helaas geen verlijking met 3MMC omdat ik dat nooit geplugd heb. Waarschijnlijk werkt pluggen beter. IV hier nooit bij geprobeerd, maar uit ervaring weet ik dat IV op alles echt 10 x beter werkt (doe dosering dus ook minstens 10 x lager). Pluggen had ik die ervaring eigenlijk niet zo, tot 3-CMC.
Dus TL;DR 3-CMC meer een stim oraal, en wel wat meer 3-MMC achtig anaal. Snuiven doe ik niet, vind ik helemaal niks met dit soort spullen. Houd niet van die brandende pijn. En heb ook geen zin om allerlei voorbereidingen te treffen met vaseline in je neus e.d. Is allemaal z'on gedoe en blijft een smerig gevoel.
De andere 2 moet ik nog proberen. Als je ervaringen met deze 2 hebt, graag delen. Of als mensen afraden omdat het gewoon allebei bocht is, mag ook. Wil wel wat proberen, alleen als veel mensen zeggen dat het niks is, dan heb ik er al geen zin meer an. Ga eerst de 5MMPA proberen (blijkbaar staat het ook bekend als mephedrene?), verwacht dat ik hier meer XTC/euforie gevoelens van zal krijgen, maar dat is puur op basis van de letters MDMA en 5-MMPA. Wat natuurlijk eigenlijk nergens op slaat. Een stuk kaas en een vaas zijn ook 2 verschillende dingen. ..
Klik om te vergroten...
Zou dan toch op de heroïne of Flaka overstappen. Breekt zo lekker de week hahah"
In: Alternatieven voor 3-MMC aan het zoeken
1-1-2024