Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Inderdaad, Coke is na heroïne de meest verslavende drugs die er is. Ik denk dat er pas echt een probleem is als je coke in je dagelijks leven betrekt en zo in de dagen erna eigenlijk altijd onbewust eraan herinnerd word. Ook is een prbleem als je geestelijk afhankelijk gaat worden van coke en eigenlijk gaat denken "als ik niet gesnoven heb ga ik geen lol hebben". Als je zo al denkt begin je volgens mij. En als je na 6 maand gebruik pas last hebt van een bloedneus, heb je geen aanleg om een bloedneus te krijgen en is het misschien een hint van je lichaam om het misschien toch even rustiger aan te doen. P.S. Het smaakt ook eens zo goed na 2 weken stoppen quote="Rabbithole"] suzanne1 zei: ik heb wel het idee dat ik er nu aan verslaafd begin te raken al beweren mensen dat dat neit kan.. Klik om te vergroten... Ehm, leef jij in een andere wereld ofzo? Welke idioot beweert dat je niet verslaafd kan raken aan cocaïne?? Het wordt algemeen beschouwd als één van de meest verslavende drugs, en in mijn ervaring is dat ook zeker zo. Dat jijzelf het idee hebt dat je niet meer zonder kan geeft toch al aan dat je te ver bent gegaan? Als je het niet meer recreatief kan gebruiken maar het gebruikt omdat je zo'n craving hebt, is een heel duidelijk teken dat je zeker moet gaan minderen! En een bloedneus is nog zo'n teken! Succes![/quote]"
"In principe weet je al vanaf de eerste lijn wat soort spul je in je neus steekt. Als je bevoorbeel je coke verkapt op een cd doosje en je ziet dat het een mat witte schijn in je doosje zit mag je er al van uit gaan dat er in de rit van Zuid-Amerika naar hier speed of andere chemische troep (ben zelf ook gebruiker van speed) bij gedaan is. (Verbeter indien fout aub niemand is naar de drugsschool geweest ik spreek alleen uit mijn eigen ondervindingen en wat mij verteld is.) Op zich eigenlijk geen groot probleem want speed zelf is ook al verdund dus het is niet dat je van sos dat verkapt is met speed een hele nacht niet kan slapen. Als ik sos wil proeven leg ik eerst een lijn van +- 10cm en snuif ik 50/50 in elk neusgat (dit is om dat gek gevoel te vermijden waardoor je als verslaafde een hele tijd aan je neus gaat zitten) en dan wrijf je met een natte vingertop de resterende coke op je tandvlees en als het goed is zou je binne de tien min een koudachtig gevoel in je mond moeten hebben en dan moeilijk slikken (strottenhoofd verdoofd). BTW : Ik wou even kwijt dat ik als gebruiker met voorbedachte rade dit een heel goed forum vind en spijtig dat ik het in mijn "testperiode" niet had gezien, het had mij veel leed kunnen besparen. Voor mensen die hun instap willen wagen in de drugs let op want uiteindelijk heb je de tijd van je leven als je het doet, maar de moment dat je een link legt naar je dagelijks leven ben je gevaarlijk bezig. Even duidelijk maken aan de hand van een voorbeeld als je nu eens een lekker grammetje coke gaat halen met je vriendien en je hangt heel de nacht het beest uit, dat is natuurlijk sex om U tegen te zeggen maar je mag niet je appreciatie verliezen voor "gewone" sex. Of als je bevoorbeeld speed probeert op een feestje, merk je de rusteloosheid, gevoel van macht, zelfvertrouwen en natuurlijk de energie, allemaal heel leuk maar er moet ook gewerkt worden en nu wil het toeval dat speed niet alleen een feestje veel leuker maakt maar ook een werkdag sneller vooruit doet gaan en uiteindelijk als je bv. 12h per dag kunt doen op 1 of 0.5 gram speed is dat geen slechte investering. Ik heb al deze dingen erin gezet om mijn bevindingen mee te delen, je goed recht om niet akkoord te gaan. Toch had ik graag nog geweten van andere cokegebruikers wanneer zij eigenlijk vonden dat ze verslaafd waren of dat ze doorhaden dat het een moeilijke terugweg ging zijn?"