Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goedenavond allemaal, Is er iemand die tips heeft tegen de welbekende k-cramps? Ik heb al een aantal dagen niks gebruikt, maar de pijn blijft aanhouden, De dokter schrijft maagbeschermers voor, maar dat helpt niet."
"Spyro zei: Wat klote dat je hebt kennisgemaakt met de welbekende k-krampen... Mag ik vragen hoeveel je gebruikt en hoe lang al? Stap 1 is natuurlijk van de Ketamine afblijven. Op het moment dat je krampen krijgt en je snuift Ketamine dan gaan de krampen weg. Dit helpt dus tijdelijk, maar als de Ketamine eenmaal is uitgewerkt krijg je de krampen 3 keer zo hard terug. Niet meer snuiven dus, dat is een kwestie van vreselijke pijn uitstellen. Bij mij begonnen de krampen rondom de buik, bovenin. Ik ben toen eigenwijs geweest en heb doorgesnoven. De krampen waren er en gingen weer weg. Door het feit dat ik ben gaan door snuiven heb ik uiteindelijk ondraaglijke krampen gekregen bij mijn nieren. Ik heb een dikke werkdag liggen janken op de grond en uiteindelijk ben ik gaan kruipen naar de douche en heb ik daar gelegen met warm water op de aangedane plaatsen. Dit helpt enorm! Dus mocht je een bad hebben, ga vooral in een warm bad liggen. Een warme douche of kruik kan ook heel fijn zijn. Ik ben vanaf dit punt direct gestopt met Ketamine. Probeer zoveel mogelijk vocht binnen te krijgen. De krampen zijn namelijk een schreeuw van je lichaam dat ze de bergen Ketamine niet meer kunnen verwerken. Dus doorspoelen je lijf! Groene thee werkt ook goed. Helaas heb ik 2 weken na mijn nier aanvallen de bekende blaas problemen gekregen, hou jezelf even goed in de gaten dus. Mocht je klachten beginnen te krijgen, urineweg gerelateerd, bel meteen je huisarts. Ik zit nu bijna een jaar in herstel, heb enorm lang bij het ziekenhuis gelopen hiervoor. Alsjeblieft, gooi die Ketamine weg. Het is het niet waard. Eindig alsjeblieft niet met een katheter aan je been. Kies voor jezelf en een gezond lijf, nu het nog kan. Ik zou nu niet teveel gaan rommelen met medicatie en dat soort dingen. Water is even je beste vriend. Je lichaam heeft het al even zwaar genoeg. Voor je blaas kun je D-Mannose, cranberry pillen, pompoenpitolie pillen nemen en NAC schijnt ook Ketamine gerelateerde schade te kunnen herstellen. Hoe lang je krampen gaan duren kan niemand je vertellen. Maar rust goed uit, neem genoeg vocht, eet goed en probeer wat te slapen. Klik om te vergroten... Bedankt voor je tips. Super lief! Ik gebruik inderdaad al ruim 2 jaar elke dag ketamine. Geen dag zonder... Ben nu voor het eerst 1 dag clean, vandaag is mijn 2e dag. Nu doorzetten. De pijn is nog echt ondragelijk, vooral in mn maag en mn rug. Gelukkig geen pijn met plassen. Ik probeer op zijn tijd wat gestoomde groentes te eten, drink regelmatig een glas lauw water en 3x per dag wat groene thee. Ben met de maagbeschermers gestopt. Slik verder ook niks anders meer. De drang naar de ketamine is echt bizar hoog, maar als ik aan de pijn terugdenk dan weerhoud het mij om nieuwe te bestellen. Aankomende dagen wordt doorzetten tegen de pijn, maar het gaat me lukken. Ik hou jullie op de hoogte. Groetjes Jari"
"Cruelti. zei: hoeveel gr per dag in die 2 jaar? sws even langs de huisarts gaan man, zij stuurt je door naar een uroloog in het ziekenhuis, en dat is niet de eerste keer dat ze een verhaal aanhoren van opgefokte blazen door ketamine. Klik om te vergroten... Iedere dag 2-3 gram. De hulp van de huisarts is waardeloos. Heb open kaart gespeeld dat ik een ketamineverslaving heb, maar ik krijg maar geen verwijzing. Ik kijk het aankomende dagen even aan met de pijn, anders bel ik ze op dat het zo niet langer kan."
"Natozlato zei: Beperk het misschien tot 1 keer in de week journaal kijken? Je mist dan niet veel hoor, ja vooral ellende! En als er echt iets belangrijks was, hoor je het wel van je omgeving! Dit doet jou duidelijk geen goed! Heb je ook vrienden met wie je samen keta gebruikt? Veel sporten is sowieso goed! Het maakt je hoofd leeg en je hebt achteraf een goed gevoel over jezelf. Blijf vooral hier praten met ons! Ook als je een terugval hebt gehad. Hoort erbij! Klik om te vergroten... Zo super dat jullie mij helpen en ik m’n verhaal kwijt kan. Heb een vriend ingelicht die in de buurt woont en die houdt een oogje in het zeil. Heb vannacht wel onrustig geslapen, maar dat hoort er bij denk ik. Ik ga het nieuws beperken tot 1x per week, en me omringen met mensen die geen drugs gebruiken. Bedankt allemaal nogmaals en ik houdt jullie op de hoogte!"
"Ik Natozlato zei: Heel goed! Kijk op YouTube filmpjes over hoe verslaving werkt in je hersenen. Als je meer inzicht hebt in hoe verslaving werkt, sta je sterker. Bedenk alvast wat je valkuilen zijn. Bijvoorbeeld je bent gestrest over corona en maakt je zorgen. Normaalgesproken nam je dan keta. Wat ga je dan doen? Wat werkt voor jou het beste? Klik om te vergroten... Ik ga vanavond even wat filmpjes bekijken. Ben net begonnen aan m’n middag werk (tot 19:00). Daarna krijg ik vaak drang om te gebruiken. Nog nooit voor of tijdens werk. Moet dus lekker bezig blijven. Heb me zojuist ook weer ingeschreven voor een groepsles vanavond."
"Heb het lastig.. lukt me wel om er vanaf te blijven maar ben me een partijtje onrustig, niet normaal. Denk er de hele dag aan. Ook amper geslapen vannacht. Alleen maar aan het denken..."
"Zeelanddude zei: Afleiding is de key, zoek afleiding om die gedachtes even uit je hoofd te halen. Iets simpels als een rondje lopen doet wonderen hoor. Als je cravings hebt probeer er dan niet tegen te gaan vechten, maar accepteer dat je cravings hebt en vervolgens een activiteit te vinden om je er vanaf te leiden. Cravings zijn gedachtes, en gedachtes zijn oke om te hebben, maar je hoeft er niet naar te handelen. Klik om te vergroten... Je hebt gelijk. Als afleiding ga ik inderdaad een stukje lopen. Of wat potjes Fifa doen. Voel me vandaag echt stukken beter. Ook goed geslapen vannacht."
"geflipt zei: Hoe gaat het ondertussen met je? Klik om te vergroten... Echt goed. Kan m’n gedachten prima verzetten. Slapen is wel kut maar gaat steeds beter. Probeer me zelf continue bezig te houden"
"spongecola zei: Hoe is het deze week gegaan? Klik om te vergroten... Gaat top, kan er nogsteeds vanaf blijven!! Voel me elke dag wat beter en dat motiveert me enorm"
"Aagje zei: En we zijn weer 2 weken verder....... gaat het nog steeds goed met je? Of heb je weer een buddyboost nodig van dit forum? Want dan zijn we er voor je hoor!🍀💪🏻 Klik om te vergroten... Heb het vorig weekend een keer gebruik op vrijdag avond, spijt maar mezelf herpakt... sindsdien weer nuchter en voel me nogsteeds goed!"