Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nee"
"m’n dealer heeft nieuwe 3mmc heb maar 2 lijntjes op om 22:00 en sta nog steeds flink strak en kan niet slapen wat moet ik doen? Gelukkig hoef ik maar van 11 tot 3 te werken!😅"
"Ulixes zei: Nee meer om het openen van een topic en vragen “wat je moet doen”. Blijkbaar geen drugs gebruiken als je de downsides niet kent van stimulanten. Klik om te vergroten... Ik gebruik al 2 jaar ongeveer, ken alle gevaren en gevolgen alleen ik zat gewoon even in te gortige space haha. Ik ben niet minderjarig gelukkig."
"Ik gebruik nu 1,5 jaar bijna elk weekend 3mmc en snuif het best veel. Het is me de laatste tijd opgevallen dat ik maar door 1 neusgat nu kan ademen. Ik vroeg me af wat dat was en ben dus gaan googlen. Het blijk dus dat mijn neustussenschot scheef is gaan staan en dit zorgt voor problemen met adem halen. Ik heb een vraag aan mede gebruikers of die hier ook last van hebben. Ben een beetje bang dat in de enigste ben die dit probleem heeft"