Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi 👋, ik ga volgende week voor het eerst edibles proberen. Heb een reepje chocola met 7,5 mg THC per blokje. Is 1 blokje genoeg om mee te beginnen? Ik heb ervaring met MDMA en truffels, ik rook niet en ben ook nog nooit echt stoned geweest. Iemand die zijn ervaring wil delen? Thnx!"
"Ei-Salade zei: 1 blokje is wel voldoende denk ik. Vooral zonder tolerantie. Houd er wel rekening mee dat inwerken erg lang duurt met edibles, dus bij pakken is niet heel handig. Pas na 2u kun je bij pakken. Klik om te vergroten... Dankjewel voor je advies, dan pak ik 1 blokje. Ben benieuwd."
"Blaatschaap zei: Zoals ei-salade al opmerkt, de inwerking kan erg lang duren, dit kan ook per persoon verschillen. Het heeft ook even tijd nodig om tot zijn piek te komen, en doordat het zo lang kan duren zijn mensen snel geneigd om teveel te nemen, wat erg onplezant kan uitpakken. Dus, begin klein, geef het tijd en ervaar het. Mocht je het dan toch te mild vinden, dan kan je er altijd nog een blokje (of een halve) bijnemen. Veel plezier! Klik om te vergroten... Dankje! Ik begin met 1 blokje en zal zeker 2 uur wachten voordat ik iets bijneem (wat waarschijnlijk niet nodig zal zijn)."
"Ik heb het nog niet geprobeerd, mentaal gaat het niet zo lekker op het moment dus ik wacht een beter moment af."
"Wat een mooie, leerzame reactie. Dankjewel! Wat ik uit mijn trip heb gehaald is dat ik nu nog meer dan eerst besef dat alleen ikzelf verantwoordelijk ben voor m’n eigen geluk. Ik heb inmiddels wat stapjes gezet waar ik blij van wordt."
"Hoi, ik heb een vraagje. Vorige week voor de eerste keer truffels gebruikt, 10 gram. Goede setting, ik had er zin in. Vriend na een kwartier al aan het trippen, vrolijk en zag de mooiste kleuren. Ik werd moe, had het heel koud en voelde me somber. Na een uur lag ik te huilen dat m’n leven zinloos was. Zag een beetje visuele effecten maar niks speciaals. Heb ik teveel/te weinig genomen? Na 4 uur zakte het sombere gevoel weg maar vond het ontzettend jammer dat dit gebeurde. Waar kan dit aan liggen?"
"Dankjewel voor je bericht. Ja, ik ben niet zo blij met m’n huidige werk, begint me op te breken, en zoek iets anders. Wellicht dat dat ook meegespeeld heeft."
"Dankjewel voor je reactie. Inmiddels een paar weekjes verder en binnenkort toch maar weer eens proberen. En ik denk inderdaad dat je gelijk hebt, afleiding zoeken zal waarschijnlijk goed helpen."