Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1e xtc pil lekker, 2e pil slaat niet aan

1e xtc pil lekker, 2e pil slaat niet aan

3 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
J
JamessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Waarschijnlijk licht dit gewoon aan je lichaam, ik heb dezelfde ervaringen gehad, weet ook niet hoe het komt, de laatste keer dit ik pilletje had gedropt was 3 maand daarvoor. En toen had ik dezelfde waar ik wel hard op ging ( Groene mercedesjes )
m
maxjevrindLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik heb nu 2 keer gehad, bij DefQon.1 en bij Q base, dat de eerste pil die ik nam lekker was, daarmee bedoel ik het lekkere gevoel wat erbij hoort. lekkere lichte beentjes flink stampen etc. maar als dat gevoel afzwakte (wat bij Q base heel snel was) en dat ik er weer een halve pil ingooide dat ik niet meer zo lekker leip was. ik was alleen leip dat ik wat trillende ogen had, en wat zat te kauwen.

Terwijl ik bij een drugsfeestje bij iemand thuis wel dat heerlijke gevoel de hele tijd had. dat waren dezelfde pillen als die ik met DefQon had, 140mg blauwe ruitjes ofzo waren dat.

en met Q base had ik blauwe Mcdonalds pillen 180 mg dacht ik.

weet 1 van jullie wat dan het probleem kan zijn? slaap tekort ofzo?

verder altijd braaf flink veel water aan het drinken en geen andere zooi als drank of drugs erbij.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het kan zijn dat je de eerste keer op het thuisfeestje bij het innemen nog wat serotonine in je hersenene beschikbaar had end at bijnemen daardoor werkte. Als je te kort daarop weer gebruik is die voorraad nog niet aangevult en dan kan het zijn dat alleen de eerste echt werkt. De volgende zal alleen het speedyeffect nog versterken en dus is het niet gek dat je ogen gaan draaien en je kaken strakker gaan staan.

Neem 1 a 2 mg per kg lichaamsgewicht op een hele avond en dat niet vaker dan 1x in de 6 a 8 weken. Dat je geen drank of andere drugs erbij neemt is verstandig. Veel water is dan weer niet nodig. Drink wel voldoende (vooral als je danst en/of zweet), maar teveel kan ook schadelijk zijn.

Ga je met je eerste dosis al ovcer deze richtlijn heen (en dat kan vrij makkelijk met dergelijke goed gedoseerde pillen) dan vind ik het niet gek dat de volgende minder goed meer werkt. XTC is geen drug die je kunt blijven bijnemen.
m
manoloLid
01-01-2024, 00:00
#4
probeer eens een Q-dance pil , die knalt er meteen in geloof me daar ben je wel even zoet mee hoor ,

ik spreek uit ervaring :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."