Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mirtazapine en seroquel zijn geen benzo maar anti psychotica. Ze worden tegenwoordig voorgeschreven als slaap kalmering maar dit is het niet, blijf er vanaf je kan beter de echte benzo s nemen."
"dat je rustig word van speed als je adhd hebt is algemeen bekend, de hersenen van een adhder werken anders. Als je het niet hebt dan word je juist actief van speed en ritalin etc"
"Keta is een verdovend middel, maar net zoals met alle āmedicatieā gaat je lichaam eraan wennen zodat je steeds meer nodig hebt. Met jou hoeveelheid hoop ik niet dat je binnenkort onder narcose moet want dat word veel werk voor de anesthesist."
"Cardboard zei: Mee eens dat seroquel en mirtazapine evengoed rotzooi zijn. Uit ervaring helaas. Werkt ook op dopamine als ik me niet vergis, en tolerantie komt er ook bij. Benzo's doen wel wat ze moeten doen bij angsten (bijvoorbeeld) al is voorzichtigheid en nemen met mate wel geboden met deze. Klik om te vergroten... Ja dat klopt, en daar zijn ze ook voor bedoeld. Als je nog geen tolerantie hebt opgebouwd dan zeker voorzichtig ermee zijn kan gevaarlijk zijn anders. Sommige benzos zijn voor overdag en zijn ook lichter gedoseerd. Voor te slapen vind ik zelf de zopiclon (imovane) het fijnste."
"Meestal alleen inderdaad dan is het gebruik ook minder of het komt omdat anderen het niet opmaken haha"
"xtc werkt niet als je antidepressiva neemt. de uitwerking na een aantal uur helaas wel. Dus heeft niet veel zin"