#1
mandragora zei:dat de persoon die de portefeuille gestolen heeft em ook kwijt is geraakt... of zou dit verhaaltje niet werken? ze kunnen toch niets bewijzen
Ja, maar dat is een eventuele mogelijkheid... Feit is dat ze zijn portemonnee hebben met drugs, dat is een feit. Weinig kans denk ik.
Zou ik hiervoor wel op de bon gesleept kunnen worden of iets in die richting?
Het is nml niet zo dat ze mij op heterdaad betrapt hebben.
Dat inderdaad niet. Ik denk eerder dat het op een boete zal uitlopen, ik bedoel, hoeveel mensen in Nederland hebben dit aantal op zak en zijn geen dealers? ik denk heel veel. En zoals je zegt, het blijft indirect bewijs. Niks wijst op dealerschap. Ja het zou kunnen, maar Nederland is één van de grootste XTC producenten op de Aarde. Pillen worden soms per miljoenen verscheept, en het ligt er ook maar net aan wie je treft.