Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gebruik nu met tussenpozen, al zon 8 jaar. Half jaar geleden ben ik er 3 maanden mee gestopt en dat ging op zich wel aardig. Alleen zonder duren de dagen altijd zo lang en ik werk al een tijdje voor mezelf met het maken van websites en met GHB op worden me sites gewoon 10 x zo mooi Ik weet niet wat het is maar met ghb op heb ik gewoon veel meer ideeen en ben ik veel creatiever. Ben ook ook vaak gewoon 3 x zo snel klaar met een site. Daarom ben ik er maar weer mee begonnen, niet zo zeer omdat ik 't miste maar omdat er gewoon veel meer voordelen als nadelen zie. Lichamelijk merk ik ook niet dat ik er achteruit van ga of zo, ben ook benieuwd of andere mensen lichamelijke klachten hebben."
"Als ik zo de hoeveelheden zie die mensen gebruiken, ben ik dan zo extreem of zo? Ik gebruik gemiddeld 75 ml per dag. Zijn er hier ook mensen die dit of zelfs meer gebruiken? Ben wel is benieuwd of die er zijn en of die nadelige gevolgen merken van het gebruik."
"Duidelijk Daarom ben ik ook benieuwd of ik de enige ben of dat er ook nog anderen zijn die deze aantallen nuttigen."
"Kan ook zijn omdat t misschien van die synthetische zooi uit china is. Is de kleur ook wat aan de donkere kant?"