Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Tekzor668 zei: JackHerrer zei: Je weet dat je teveel blowt als je bij je lokale shop binnen loopt en de helft kent. Klik om te vergroten... - Of je de shop binnenkomt en geen nieuw soortje kan kiezen omdat je alle soorten gehad hebt. - je in de morgen vroeg wakker komt met een brakke kop, nog half stoned van de avond ervoor. - je thuis iets vergeet, terug keert en intussen wat drinkt en naar het toilet gaat, je terug vertrekt en dat wat je vergeten was niet mee hebt. - je "wake & bake & "402" teveel zegt - je niet makkelijk slaapt zonder je avondjointje - ... Klik om te vergroten... Hehe, zie hem nu pas. Ik blow teveel xD"
"Bee zei: Je beerpong speelt maar in plaats van te drinken een flinke hijs moet nemen. Waar er bij beerpong al een duidelijk verband is tussen je spelkwaliteit en de hoeveelheid bekers die nog voor je neus staat, is dat bij beerpong met wiet (weedpong? ) nog duidelijker aanwezig. Daarnaast heb je ook ongeveer 3 minuten nodig tussen ieder balletje omdat je een lachkick hebt vanwege je beroerde pingpongbalwerpkwaliteiten. Klik om te vergroten... Hahaha, nice! Binnenkort is een keertje doen!"
"Voorgedraaide ice-o-lator van the grass company"
"Heerlijk"
"Ik heb er ook nog nooit van gehoord. Kan je iets meer uitleg geven hoe dat in zijn werking gaat?"
"Jixx zei: Lol...Bij die 2de knife hit zie je aardige kringen onder zijn ogen komen. :P Dit ziet er wel heavy uit he jack herrer? Ik zat mezelf inderdaad nog af te vragen of er iets van een mondstuk bij kwam kijken. Bedankt voor de update kokosmakroon! p.s. werkt dit ook heftiger dan de emmer methode? Klik om te vergroten... Hahaha inderdaad. Zeker een keertje proberen En bedankt voor het delen kokosmakroon900!"
"AMG haze"
"Inderdaad, heerlijke wietsoort"
"Psychedelibee zei: ooscaar zei: Pure G13 vlak na kerst, daar ben je snel high van Klik om te vergroten... Waar heb je dat gehaald dan? Pure G13 bestaat helaas al jaren niet meer, wel G13xHaze en varianten daarop. OT Hasj olie van Jack Herrer. Mijn wiet was op en ik was te lui om naar de coffeeshop te gaan het weekend, wat een straf :P. Klik om te vergroten... Ga je nou zomaar mijn hasj olie stelen ? OT Ik blow een stuk minder tegenwoordig. Gister weer is een heerlijke Amnesia Haze gerookt. Ik merk dat mijn tolerantie omlaag is en jezus wat was het weer lekker."
"Je weet dat je teveel blowt als je bij je lokale shop binnen loopt en de helft kent."