Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Eey jongens, Ik ben nieuw op dit forum, en heb proberen te zoeken na het zelfde probleem maar nog niet gevonden. Mocht dat wel zo zijn dat spijt mij deze topic. Ik heb sinds 3 weken een paddo kweek. Aangezien in de handleiding stond dat na 1 week de paddos zouden gaan groeien had ik de hoop op paddos al opgegeven aangezien pas na de 2e week de paddos begonnen te groeien. Dit waren er niet veel 2 of 3. Nu na de 3e week zijn het er wat meer maar nog steeds zeer matig. Probleem wat ik nu begin te krijgen is dat de grootste paddo een groene vlaag over zijn kop heeft, en de onderkant van het kopje een groene rand heeft. Wat kan dit betekenen? of is dit normaal? ook hebben 2 andere paddo's beschadigingen groene streep erop en een beetje ingekrompen paddo. Is dit mis of groeien deze wel en zijn ze ook te eten. Ik heb ze niet aangeraakt dus dat kunnen geen beschadegingen hebben veroorzaakt hier wat fotos beetje wazig omdat ik het met met mijn cam heb moeten doen (camera kapot) FOTO's : onderkant kop = groen en groene vlaag over kop. beetje uitgedroogt ziet die er uit (ingekrompen+beschadegingen) streep over de paddo beetje weinig paddo's"
"maar de beschadegingen zijn niet vreemd? En de groene rand net op de schijding van het witte en bruine deel bij de kop? (Eerste foto)"
"ok bedant voor de tips, zal er dan ook zekker even mee wachten. Maar mijn intresse blijft bestaan naar informatie over deze drugs. Ik bedoel voor mij part voor later en gewoon voor intresse. Maar waar zu je het kunnen halen."
"Bengt zei: groen? Ik zie echt nergens een groene rand. Leg eens uit. Klik om te vergroten... tis inderdaad niet zo goed te zien. Maar net tussen het witte en de bruine kop zit een groene rand van ongeveer 1 mm voor der rest heeft de paddo ook een lichtgroene gloed over de kop (wel bruine kop maar groene gloed) Ook de rest van de paddos schijne kleine beschadegingen te hebben(donkere of groene plekken in stam). Ik heb gelezen dat die beschadegingen kan krijgen van aanrakingen en dat die dan groen worden maar ik heb ze niet aangeraakt. Zie bijv. de 2e foto, die ziet er voor mij gevoel beetje verrot uit. En in de 1e foto kan je lichte kleurverschillen zien op de kop. Maar daar is geen probleem mee? Gewoon eten?:P"
"haha nee tot nu toe heb ik nog een aantal paddo's die staan te smachten om opgegeten te worden en komen er nog een aantal uit mijn kweekje. Daarnaast wil ik voorheen eerst nog wat andere dingen proberen. Maar zag toevalig bij tripreport deze drugs staan en ik vondt de ervaring die er bij stond erg rlx klinken. Ook nadat meer er over heb gelezen lijkt het me een zeer mooie drugs. Maar ik beloof plechtig dat ik ervan af blijf als jullie mij zegge dat ik eerst wat minder sterke shit moet proberen (waar kan ik tekenen). Ben ondertusse al wat jaartjes meerderjarig dus handtekening ouders is niet nodig he?"
"eey ik heb even een vraag over de potentie van kleinere paddo's. hoeveel sterken zijn dezen, als ik bijv. 7 gram kleine paddo's eet (+/- 2 cm de stuk) . Zul je deze kleine dosering kunnen merken? Of zal je geen verandering opmerken. Want ik heb er een paar en dacht mischien ff uitproberen hoe het is om paddo's op te hebben. ( de grotere ben ik momenteel aan het drogen en wil ik volgende week eten)."
"ja ik heb jou paddo's gezien daarom dacht ik dat de mijne al niet zo goed gingen. Vindt ze bij lange na niet zo goed er uit zien als die van jou. Ik had de leverancier gemailt toen ik geen paddos kreeg, maar die begon toen gelijk mij de schuld te geven dat ik te onzuiver was geweest.... Denk dat hij dat nu ook wel gaat proberen te zeggen. beetje waardeloze gozer dus, volgende keer maar ergens anders bestellen."
"alleen tot die tijd wil ik mijn nieuwschierigheid wel een beetje calmeren door er meer over te weten te komen. Dus meer ervaringen, leesgerij die ik kan doornemen. Hoe kan je het maken, hoe kan je aan ingredienten komen. En dat soort dingen. Tot nu toe eigelijk alleen puur intresse erin."
"ow dat heb ik idd beetje krom opgeschreven, maar ik bedoel dat ik genoeg erover heb gelezen maar dat ik het nu wil proberen(eerste keer is altijd uitproberen he:P) Ik heb heel het internet al afgelezen(ervaringen de verschillende stages die er zijn wat er allemaal kan gebeuren) Dus zelf denk ik dat ik meer voorbereid er op ben dan de gemiddelde paddo starter. En na al dit lezen ben ik zeer benieuwt na mijn eigen ervaringen. Maar ik bedoel dat ik wil kijken of zon klein beetje ook effect heeft. maar ontopic hier ook. Ik ga ze morgenmiddag rond 12 uur wel eten(mocht ik me goed voelen) en kijken wat er gebeurt. Weet ik gelijk of mijn kweekje gelukt is aangezien ik er nog maar bar weing vertrouwen in heb dat ze goed te eten zijn."
"eey, Ik heb eigelijk wat vragen omtrent ayahuasca. Ik heb geprobeert op google te zoeken waar ik het kan kopen. Maar weinig kunnen vinden. het blijkt dat je het zelf moet maken van 2 planten, maar mijn vraag was als iemand mij zou willen zeggen hoe ik aan de ingredienten kan komen. En hoe je het zou kunnen maken. Al vast bedank, sorry ik ken nog weinig van deze drugs, maar ik ben er zeer door gefasineerd. Hoop dat jullie mij hiermee kunnen informeren."