Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumskleinere paddo's potenter

kleinere paddo's potenter

16 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
J
JUNK86Lid
01-01-2024, 00:00
#1
eey ik heb even een vraag over de potentie van kleinere paddo's.

hoeveel sterken zijn dezen, als ik bijv. 7 gram kleine paddo's eet (+/- 2 cm de stuk) . Zul je deze kleine dosering kunnen merken? Of zal je geen verandering opmerken.

Want ik heb er een paar en dacht mischien ff uitproberen hoe het is om paddo's op te hebben. ( de grotere ben ik momenteel aan het drogen en wil ik volgende week eten).
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#2
JUNK86 zei:
dacht mischien ff uitproberen hoe het is om paddo's op te hebben
Klik om te vergroten...

right, als ik jou was zou ik eerst er wat over lezen, want dat is geen goede mentaliteit voor paddo's!

on topic, ik zou het eigenlijk niet weten, ik weet dat kleinere paddo's potenter zijn, maar ik denk niet dat je zeker kan weten hoé potent
J
JUNK86Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ow dat heb ik idd beetje krom opgeschreven, maar ik bedoel dat ik genoeg erover heb gelezen maar dat ik het nu wil proberen(eerste keer is altijd uitproberen he:P)

Ik heb heel het internet al afgelezen(ervaringen de verschillende stages die er zijn wat er allemaal kan gebeuren) Dus zelf denk ik dat ik meer voorbereid er op ben dan de gemiddelde paddo starter.
En na al dit lezen ben ik zeer benieuwt na mijn eigen ervaringen.


Maar ik bedoel dat ik wil kijken of zon klein beetje ook effect heeft.

maar ontopic hier ook.

Ik ga ze morgenmiddag rond 12 uur wel eten(mocht ik me goed voelen) en kijken wat er gebeurt. Weet ik gelijk of mijn kweekje gelukt is aangezien ik er nog maar bar weing vertrouwen in heb dat ze goed te eten zijn.
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
als ik het goed heb klopt het dat kleinere paddo's potenter zijn, alleen zelfgekweekte paddo's zijn meestal potenter dan die uit de smarshop.
laat je shrooms lekker groot groeien, heb je veel meer aan, zelfs dan vind ik ze nog sterker dan die uit de smartshop.
J
JUNK86Lid
01-01-2024, 00:00
#5
ja maar ik moest zoiezo al verversen aangezien mijn kweek volgroeit was en ik wou eigelijk al opnieuw starten met de bak aangezien hij niet helemaal goed liep(zie andere topic).

Dus dacht ff de eerste lading eruit halen en ook de kleintjes (maar 72 gram). En dan gewoon nieuw water er in en opnieuw beginnen(zodrekt ff aftappen). Hopelijk gaat de volgende lading wat meer volgens de boekjes. En worden het er een stuk meer.



maar de vraag was vooral bedoelt HOEVEEL sterker.
Heb je er nu bijv voor een medium dosis maar 10 gram nodig ipv 15. Of scheelt het niet zo veel en heb ik dus weinig aan 10g kleintjes.
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
het scheelt niet zoveel bijna niks, en een dose is 30 gram met de cunbensis, 15 gr een halve, of beginners dose
J
JUNK86Lid
01-01-2024, 00:00
#7
ja voor mij wil ik ff een beginners dossis doen, aangezien het me eerste keer is en ik niet heel de dag weg wil zijn :P Dus pak er wel gewoon nog eentje erbij.

maar volgende week ga ik wel als het goed bevalt een grotere dosis nemen .
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#8
ouch, horen dat je ouders thuiskomen in het midden van een trip moet echt kut zijn, gelukkig nog nooit meegemaakt
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
JUNK86 zei:
ja voor mij wil ik ff een beginners dossis doen, aangezien het me eerste keer is en ik niet heel de dag weg wil zijn :P Dus pak er wel gewoon nog eentje erbij.

maar volgende week ga ik wel als het goed bevalt een grotere dosis nemen .
Klik om te vergroten...

eerste keer paddo's neem ik aan?
mocht dt zo zijn wens je jee een fantastische reis toe :mrgreen:
J
JUNK86Lid
01-01-2024, 00:00
#10
dank je wel :) hoop dat het rlx word heb der echt zin in.
J
JUNK86Lid
01-01-2024, 00:00
#11
ben ze nu aan het eten

kijken of er wat gaat gebeuren:P
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#12
enjoy :grin:
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#13
have fun :grin:
J
JUNK86Lid
01-01-2024, 00:00
#14
zo had maar 10 gram nodig om helemaal los te gaan. Ben 3 uur weg geweest.....

echt meesterlijke 1e keer helaas werd ik halverwege wat paniekerig waardoor die een beetje bad ging. Aangezien ik opeens te horen kreeg dat me moeder eerder thuis kwam.

Werd helemaal gek omdat niks meer leek te kloppen en ik niet meer wist hoe alles nu zat. Klink allemaal dubbel onlogisch maar zo voelde ik me ook. Volgende keer moet ik 100% zekker zijn dat ik rust om me heen heb.

Paddo's werken iig meesterlijk goed. Veel gezien..
J
JUNK86Lid
01-01-2024, 00:00
#15
twas idd niet het beste je weet niet hoe je moet reageren omdat je niet weet wat normaal is. Alles is anders en je weet dat het niet klopt, maar je kan de puzzelstukjes ook neit bij elkaar vinden om het kloppent te makken. Dus heb heel de tijd zitten panieken hoe ik het zou moeten uitleggen.

erg vreemd iig:P
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#16
het is opzich ook niet verkeer om de "duistere" kant van paddo's te leren kennen, daarvan heb ik het trip sturen geleerd.
iig mooi dat je eerst heerlijk zien, heb je kunnen genieten, en kunnen leren, hopelijk althans :mrgreen:
J
JUNK86Lid
01-01-2024, 00:00
#17
zekker ik vondt het een hele mooie ervaring, ga het zoiezo vakker doen. Wil dan alleen geen andere dingen aan mij hooft hebben waar ik zorgen over kan gaan maken:P. Want dat gaat ziezo fout dan aangezien je dan daar op wil focusen, maar de realiteit bestaat niet meer dus je kan niks plaatsen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."