Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Info: Wanneer: juli 2023 Wie: (man, 29 jaar) Waar: Alleen thuis + avondwandeling Wat: LSD +/- 100 mg blotter Stemming vooraf: nieuwsgierig, beetje zenuwachtig, twijfel, spanning Vooraf Stiekem was ik altijd een beetje bang voor LSD... Ik had ook echt 100 vragen Ik was vooral bang voor oneindige gedachtenloops. Stel nou je blijft hier uren lang in hangen?? Veel onzekerheid dus.. De dosering vond ik hierbij misschien nog wel het meest ingewikkeld. Uiteindelijk gekozen voor 100mg. Waarom? Omdat ik redelijk veel ervaring heb met mushrooms... Dus 50 of 75mg leek mij echt wel te zwak.... Heel eerlijk? 100mg leek me eerste instantie echt veel te weinig. Achteraf was dit echt perfect voor de eerste keer. Conclsuie Ik begin toch maar gelijk met de conclusie voor de mensen die geen zin hebben om alles te lezen. Zoals hierboven beschreven dacht ik dat 100mg eigenlijk een beetje slapjes zou zijn... sterker nog.. Ik kan eigenlijk nog steeds niet geloven hoe intens deze trip was en ik twijfel zelfs een beetje of ik wel de juiste zegels heb gekregen. Aan de ene kant viel de tijdsduur op een of andere manier heel erg mee en vloog alles voorbij? Toch had ik totaal niet verwacht dat de intensiteit van de piek zo consistent zou blijven. Eigenlijk pas na een uur of zes á zeven begonnen de kleuren en patronen merkbaar minder fel te worden. Ben eigenlijk best wel overdonderd door de intensiteit van LSD en met name de 'after-glow' voelde wel echt als een heel bijzonder cadeautje... Het was echt een super ervaring en zeker voor herhaling vatbaar. Maar er zijn zeker momenten geweest waarbij de hallucinaties misschien wel net een tikkeltje extremer hadden gemogen... Tegelijkertijd besef ik mij ook heel goed dat dit ook betekent dat de ‘donkere’ momenten dan wellicht veel extremer zouden zijn geweest en tja? Wil je dat met je eerste trip? Wil je dat überhaupt? Verder heb ik prachtige momenten beleefd en hier ben ik ook super dankbaar voor en ben er echt 100% van overtuigd dat iedereen een keer LSD moet hebben gebruikt in zijn leven. Ik zet het tripreport vooral online omdat het voor mijzelf redelijk onduidelijk was hoe een LSD trip nou eigenlijk verloopt. Hopelijk helpen de tijden + ‘hoofdstukjes’ om hier voor anderen duidelijkheid in te scheppen. Hou er wel rekening mee dat het tijdsbesef tijdens een LSD trip echt totaal niet klopt met de werkelijkheid. Eerste prikkels + opstarten 00:06 Eindelijk was mijn huisgenoot naar bed. Ergens voelde het stom om zo laat pas te starten met de trip. Maarja? Echt een beter moment zou er voorlopig ook niet komen. Ik had mij dan ook min of meer voorbereid op een trip van 6 á 7 uur... en dan zou ik wel weer helder zijn dacht ik. 00:45 Langzaam voel ik mijn hartslag omhoog gaan en krijg ik het steeds een beetje warmer, eigenlijk op een hele prettige manier. Ik bedenk me snel dat het slim is om een groot kussen op de grond te leggen + een kotsbakje. Just in case? Vervolgens krijg ik het een beetje benauwd maar wanneer ik eens diep in en uit adem voelt het alsof alle lucht rondom me naar binnen gezogen word. Super gevoel! 01:00 Het plan dat ik van tevoren had bedacht was om buiten een rondje te gaan lopen in de buurt van mijn huis zodat de trip dan langzaam op gang zou kunnen komen. Ik had ook al zorgvuldig een veilige plek uitgekozen zonder veel mensen of verkeer. Toch twijfelde ik wel of dit verstandig was nu 1uur na inname. Want wil je nu juist met de piek buiten zijn? Vlak erna? Of vlak ervoor? Ik had eigenlijk geen flauw idee wat verstandig zou zijn. Lekker naar buiten 01:05 Voor de zekerheid nog even naar de WC en ja hoor. BAM Op de WC begin ik toch behoorlijk te trippen. De mozaïek tegeltjes beginnen om me heen te dansen in een pulserende beweging en de grof gestuukte wanden bestaan opeens uit duizend mini wezentjes die krioelen over de wand.... Dus ik dacht mooi! Dit word leuk. Wanneer ik mijn jas pak en aantrek merk ik opeens hoe super strak de nylon gewatteerde jas glimt en het materiaal voelt totaal anders als normaal.. als een soort gek rubber? Ook het Northface logo is een totaal andere kleur lijkt het. Wanneer ik de jas over mijn T-shirt aantrek voel ik hoe super lief en zacht de jas mij omhelst. Uit voorzorg had ik alvast mijn earbuds en smartphone in mijn zak gestopt voor als ik me onderweg zou willen afsluiten van ‘storende’ omgevingsgeluiden. Besluiteloosheid en UFO's 01:25 Ik loop richting een opgebroken kruispunt en tunnel . Hier komt geen verkeer dus is het lekker rustig en veilig. Wel staan alle straatlantaarns en stoplichten aan die schitteren in de nacht en lijken te reflecteren in het asfalt. In de verte zie ik langzaam auto’s als lichtballetjes voorbij sjoefen en dit word ook steeds intenser. Het valt me op hoe super glad asfalt eigenlijk eruit ziet in de nacht? Als een oneindig glimmende zwarte ijsbaan. Het voelt super verleidelijk om gewoon lekker midden op de weg plat op mijn buik te gaan liggen. En lekker likken? Hoe zou asfalt eigenlijk smaken? Waarom niet? lekker gewoon even wegdromen en genieten van de het prachtige asfalt onder het genot van al die prachtige verkeerslichten die erbij horen. Wat ga ik doen? Ga ik liggen? Ga ik zitten? Ga ik lopen? Ik twijfel erg... loop ik richting de ‘veilige’ plek waarvan ik zeker weet dat ik geen mensen of verkeer tegen zal komen. OF kies ik juist voor het winkelgebied waarvan ik weet dat daar snachts alle etalages verlicht zullen zijn? Dit moet er natuurlijk fantastisch uit zien dacht ik .... Ik kies voor de etalages en loop richting het winkelgebied. Maar dan opeens fietst er een klein mannetje op mij af met een felgekleurd oranje pakje en mutsje. Er is overduidelijk iets geks mee aan de hand maar ik kan niet achterhalen wat dan precies? Snel bedenk ik mij dat dit waarschijnlijk gewoon een wegwerker of verkeersleider moet zijn die richting huis fietst. Maar ik realiseer me nu wel opeens dat ik wellicht helemaal geen zin heb in menselijke interactie? Dus ik draai mezelf per direct om. Wel rijd er af en toe een auto voorbij maar dit voelt juist wel erg Nice en vertrouwd. Vooral het ‘sjoef’ geluid in combinatie met licht sporen achter de auto’s geven een super lekker gevoel en ik zou er uren naar kunnen kijken. Op dat moment flitst er een auto voorbij en het lijkt even alsof iemand op de pauze knop drukt... als een stilleven blijft de auto eventjes een paar seconden stil staan.... Als een soort screencapture. Ik zie het fel groene licht van het dashboard weerkaatsen in de gezichten van 2 jongens.. het licht schijnt zo fel dat dat het net lijkt alsof het autootje ieder moment uit elkaar kan spatten. Een UFO? En dan Pppoef schiet het wagentje weer weg... achteraf echt een super gaaf moment. 02:00 Natuurlijk voelde dit super raar maar ook wel als een soort wake-up call. Ik moet wel oppassen! Want voor je het weet lig je zelf onder die UFO... het voelt dan ook raar om zo ‘onveilig’ buiten te blijven... tegelijkertijd wil ik gewoon even lekker rustig zitten en alle schoonheid rond mij helemaal tot mij nemen... echt alles ziet er prachtig uit tot in de kleinste details. Ik besluit om eens lekker op een bankje te gaan zitten en van al het moois te genieten. Versmelten met de nacht 02:30 Nadat ik neer plof voel ik na enkele minuten mijn lichaam compleet versmelten met het beton van het bankje.... mijn billen voelen opeens super koud.. en alles voelt nat??? Mijn broek begint te zuigen aan mijn benen. Alsof de hele omgeving opgezogen word in mijn broekspijpen.... en op dat moment realiseer ik me opeens dat dit ook helemaal niet zo vreemd is... ik zit gewoon doodsimpel in een plasje water. Op dat moment kan ik er gelukkig extreem om lachen! Aan de ene kant voelt het super fijn, dom maar ook machtig dat ik het verschil kan aanvoelen tussen de werkelijkheid en de hallucinaties. Achteraf gezien vraag ik me ook wel weer af hoe het was geweest als ik volledig was opgegaan in deze illusie... 2:50 Als ik opsta en verder wil lopen zie ik in de verte een zwart figuurtje aankomen. Ik begin inmiddels wel te twijfelen of dit nu realiteit is of niet? Sterker nog... ik begin ook te twijfelen aan dat mannetje op de fiets die ik eerder tegenkwam... was dat fietsende mannetje er überhaupt wel? Ik zie het zwarte figuurtje steeds sneller dichtbij komen en besluit dat ik hier dus ABSOLUUT geen zin in heb. En ik probeer zo snel mogelijk in rap tempo naar huis te marcheren. Zoeklicht en teddybeer 03:00 Kort erna loop ik weer terug naar mijn rustige straat in richting van mijn huis. Het voelt super fijn om mijn huisje weer te zien. Maar dan... hoor ik het geluid van dichtslaande autodeuren. Op het moment dat ik richting de deur loop schijnen er opeens twee felle koplampen op mijn als super glintserende jas... Ergens schrik ik ervan? BETRAPT....? Als een zoeklicht scene uit een gevangenisfilm ren ik zo snel mogelijk richting de voordeur zodat ik weer veilig thuis ben. Zeker nog 12keer gecontroleerd of alle sloten op de deur zaten en ik 100% zeker wist dat ik weer veilig thuis was... Vervolgens vlug naar mijn slaapkamer gegaan zodat ik mezelf lekker warm binnen kon opsluiten de komende uren. Achteraf super fijn dat ik mijn XL kussen al klaar had liggen op de grond waar ik gretig gebruik van heb gemaakt. Heerlijk op de grond.... met mijn armen en benen wijd lekker languit in het hoogpolig tapijt. Wat wil je nog meer? Dan realiseer ik me opeens dat ik mijn jas en schoenen helemaal niet heb uitgetrokken? Maar WOW dit voelt echt als het beste besluit in mijn leven. Vooral de donsjas voelt zooo super zacht alsof mijn lichaam is verandert in een opgeblazen teddybeer. Maar dan begint het toch allemaal wel raar te voelen... EN echt super tof...mijn gezicht begint te veranderen. Alles begint strak te trekken en het voelt alsof mijn gezicht verandert in dat van een porseleinen pop of mannequin. Het voelt alsof de huid op ieder moment kan barsten en uit elkaar kan spatten... gek genoeg voelt dit eigenlijk echt heel erg cool en wil ik helemaal niet dat het stopt. Begrafenis voorkomen? 03:30 Mijn ogen rollen af en toe terug in me kop en nu ik me dat realiseer voel ik ze langzaam wegzakken in de oneindige zwarte diepte. Ook voel ik hoe mijn porseleinen China Doll wangetjes inzakken alsof het leven eruit word gezogen.... en ik zelf langzaam wegzak in het hoogpolige tapijt... en beelden van zwarte tulpen en stervende bloemen schieten voorbij. Gek genoeg voelde dit niet eng en best wel prettig. Maar ik dacht wel OK oppassen eventjes aan iets anders denken want we hebben geen zin in een begrafenis. DUS ik doe weer 1 oordopje in met muziek voor afleiding en dit werkt eigenlijk top.... alles voelt weer vrolijk en kleurrijk overladen met zon en een strakke blauwe lucht. Hier heb ik zo denk ik een uurtje heerlijk liggen spacen badend in het prachtige blauwe magische licht van mijn bluetooth USB. Deinend op de muziek van mijn oortje komen in rap tempo de meest fantastische hallucinaties voorbij. Waarin ik zelf maar ook vrienden en familie continue te zien waren op de meest gekke manieren. Van zonnehoofdjes tot dansende paardenbloemen met gezichtjes. Politie op de hielen? 03:45 Op dat moment besef ik me opeens weer hoe lekker warm mijn jas eigenlijk is? En het voelt echt als een serieus goed plan om mijzelf nog veel warmer aan te kleden... waarom geen muts en handschoenen?? Wanneer ik van plan ben om de handschoenen te zoeken en opsta hoor ik opeens geluiden buiten... dus ik gooi mijn oordopjes uit om zeker te zijn van mijn zaak. Ik hoor duidelijk een auto en mannen stemmen? Wanneer ik mijn rolgordijn omhoog hijs zie ik echter niks? Dus rol ik het weer naar beneden. En ja hoor? ik hoor het weer! Nouja dit voelde wel echt super realistisch en ik begon echt wel hardop aan mezelf te twijfelen...... Het kan het natuurlijk gewoon dat er een auto staat? niks geks. Wanneer ik nog 1keer stiekem het rolgordijn een kiertje omhoog hijs schrik ik van wat ik zie. Nu zie ik toch echt een een auto voorbij rijden met gestreepte kleuren en overduidelijk het woord POLITIE. Nu dacht ik wel even OK? Dit zou ook echt kunnen zijn? Misschien hebben ze mij buiten zien rondlopen en dachten ze wat loopt die mafkees nou raar te doen die moeten we even checken??? Maar als snel bedenk ik me dat mijn zoektocht naar mijn handschoenen toch echt veel belangrijker is dan de wel of niet bestaande politie en een mogelijk nachtelijk bezoekje van 2 agenten. De verloren handschoen 04:00 Inmiddels ben ik driftig opzoek naar mijn handschoenen die ik natuurlijk onmogelijk kan vinden in het donker.... En ik begin te merken dat ik me aan deze ‘zoekdrang’ begin te irriteren Ik merk dat ik aan het graven ben in mijn gedachten hoe ik nu deze situatie kan oplossen? EN dan komt het..... Handschoenen zijn natuurlijk gewoon een echt SUPER dom idee! WANT???? Als ik handschoenen aan heb dan voel ik helemaal niet meer hoe fantastisch zacht en lief mijn jas voelt die ik nu aan heb? Laat staan het tapijt! Dan ben ik alles kwijt en gaat alles verloren... Dus nee... handschoenen belachelijk idee! 04:30 Gek genoeg had ik wel het gevoel dat ik het niet te laat moest maken. Geen idee waarom. Maar ik had voor mezelf het limiet bedacht dat ik echt wel voor 05:00 in bed zou moeten liggen. Daarnaast.... Wat dacht je van spacen in je bed? Dat moet toch eigenlijk nog veel beter zijn dan op de vloer? Venus Sex-change in bed 4:55 Wanneer ik in bed lig voelt alles super zacht en lief aan. De dekens voelen als satijn, super zacht en licht als een veertje. Alsof er een prinsessenjurk over mij heen is gedwarreld vanuit de zevende hemel. En langzaam maar zeker ontstaat er een compleet fluor roze prinsessenwereldje rondom mijn bed . Alles is super fluffy en lief en er komen fluffy visuals voorbij, van koninklijke gedrapeerde gordijnen, kanten oma kleedjes en pipowagens met zigeuner dekens met franjes.... alles volkomen doordrenkt van regenboog-licht en sterretjes. Af en toe schiet er een My Little Pony voorbij. Waarom? Geen flauw idee maar het voelt super fijn, lief en vrouwelijk. Vrouwelijk voelt toch wel heel vreemd. Ik begin mij dan ook wel aftevragen waarom dit moois zich allemaal openbaart? WANT dit is toch voor vrouwen??? Sterker nog... voor meisjes.... Ik had echt even het gevoel alsof onze LSD god mij de verkeerde trip had bezorgt. OF TOCH NIET?? Zou dit beteken dat ik eigenlijk stiekem een verlangen heb naar vrouwelijkheid???? En dan... even in een flits schiet het door mijn hoofd? Wat nou als ik eigenlijk een vrouw ben... en ik moet er echt keihard om lachen.... Op dat moment begin ik te voelen aan mijn lijf en alles voelt koud en statig? Ik herken duidelijk de curves van de marmeren sculptuur van de naakte venus van Milo, alsof mijn lichaam is gevormd door zachte ronde vormen. Maar nee... ik voel eens over mijn tepels en ik herken ze duidelijk niet... Dit zijn gewoon niet mijn tepels? Dat kan niet... dit zijn de tepels van Venus! Ik zie mezelf vanboven naakt liggen tussen de kussens, gehuld in een wit lichtgevend en doorschijnend gewaad dat schittert in het maanlicht. Paleis van Versailles en Geile Lama? 6:00 Het voelt eigenlijk wel Nice? Omringd door glitters en softness van de kussens... op dat moment haal ik mijn hand langs mijn haar en besef ik me dat mijn haar eigenlijk precies zo voelt als gras...OF lig ik niet gewoon in het gras? Dat moet haast wel toch? Ik lig gewoon in een tuin... Ik voel me vanaf dat moment volledig omringd door een oneindige hoeveelheid neonkleurig felgroen gras en hier en daar komen er vlagen voorbij van pastel kleurige bloemenvelden. Beelden komen voorbij van Barok paleizen met prachtige geometrische tuinen, dansende prinsessen in felgekleurde baljurken, prinsen op paarden en een enorme hoeveelheid aan felgekleurde planten, bladgoud ornamenten, zonnestralen, rozen, palmbomen, bloempotten en fonteinen.... Alles schittert van het licht en wisselt af met prachtige geometrische klassieke patronen. Het voelt echt alsof ik midden in een of ander kostuumdrama ben beland... super kitsch... en ik ga er echt zo heerlijk op. 7:00 Na af en toe weg te dromen en weer terug te komen merk ik dat het ongeveer zeven uur moet zijn. Dit weet ik eigenlijk alleen maar omdat ik mijn huisgenoot zich klaar hoor maken om te vertrekken voor zijn werk. Dit voelt eigenlijk wel Nice dan kan ik eindelijk naar de WC.. en wow wat een straal komt er uit... waterval, na waterval, na waterval. Weer snel terug naar bed en wanneer ik mezelf omdraai schrik ik me rot.. Ik besef me opeens dat ik niet alleen lig in bed??? Er beweegt gewoon duidelijk iets.. en wanneer ik de deken naar me toe trek zie ik opeens een prachtig super lief beestje. Het is de knuffel-lama van een ex-vriendin. Het oog van de lama vervormt continue naar een super lief schattig oogje dat naar me knipoogt en zijn vachtje wappert heen en weer alsof er een zacht roze briesje staat. Wanneer ik de lama naar me toe trek voel ik af en toe dat hij zijn kop naar me toe draait en me wil zoenen. Het gekke hieraan is dat ik me inmiddels wel bewust ben dat ik dit natuurlijk zelf doe met mijn hand, maar tegelijkertijd voelt het zo cute en schattig dat ik deze vriendelijke lama eigenlijk gewoon continue bij me wil hebben. Ook wanneer hij dichtbij komt geeft hij zachtjes kopjes en kusjes en het voelt gewoon zo goed en veilig om samen met hem te zijn. Afterglow met eieren als vulkanen 12:00 Af en toe val ik weg en rond een uur of twaalf word ik weer wakker... ik twijfel? Zou ik nou nog steeds iets merken van de LSD? ik focus mezelf op de lambrisering van de wand naast mijn bed en het lijkt nog steeds alsof het hout continue ademt en het licht dat door het rolgordijn schijnt heeft nog steeds een afwijkende fluorescerende lichte neon gloed. Wel natuurlijk veel minder heftig dan voorheen maar nog steeds duidelijk merkbaar. Ik besluit ik om toch uit bed te gegaan... Ik dacht dat douchen wel zou helpen om een beetje terug te komen op aarde.... En dat deed het zeker! Dacht ik? Alles glijd heerlijk van me af... maar dan als ik eens goed focus op de waterdruppels op de kraan en het water dat over me heen glijd merk ik toch dat het niet is zoals normaal. Het water glinstert veel sterker en het lijkt net of het water vastgeplakt zit aan mijn huid.... echt prachtig om naar te kijken. Ik begin me toch aftevragen of dit allemaal niet te lang duurt? Het was immers maar 100mg dacht ik. Ik begin er vooral honger van te krijgen en besluit een paar eieren te bakken. 14:45 Op zich voel ik me wel weer een stuk helderder... maar wanneer ik eens goed in de pan kijk zie ik de eieren golven in de pan in allerlei kosmische patronen. Alsof het een grote ronde planeet is vol met vulkanen die heftig pulseren met de zoutkorrels als huisjes er bovenop? zo super mooi dat ik er een foto van moet maken. Maar ook als ik mijn glas cola inschenk en ik zie hoe het bruisend en kolkend tekeer gaat in het glas... besef ik me dat ik toch echt nog wel licht aan het hallucineren ben. Wel op een totaal andere manier als tijdens de piek van de trip. Het voelt allemaal veel poëtischer, filosofischer en creatiever. En ik begrijp opeens ook echt volledig waarom mensen zeggen dat ze extreem creatief worden door LSD. 15:20 Later zijn er meer van dit soort vluchtige momenten... af en toe verschijnen de mooiste patronen in mijn zwart gelakte piano... een portaaltje naar een andere wereld? Maar ook wanneer ik muziek draai komt alles op een totaal andere manier binnen en heb ik opeens enorm de behoefte om te dansen... dat lijkt normaal maar ik haat dansen. De wolken in de lucht lijken te reageren op mijn gevoel en de muziek en het is af en toe echt onmogelijk om de muziek als ‘gewoon muziek’ te beluisteren... En misschien nog wel het vreemdste gevoel was dat ik het af en toe even kort buiten zag regenen... Pas als ik opstond en mijn hoofd uit het raam stak dan had ik 100% bevestiging dat dit dus absoluut niet het geval was... 17:00 Pas aan het eind van de middag kan ik weer ‘normaal’ naar de wereld kijken. Echt lang kijken naar bijvoorbeeld geometrische patronen op het behang of kleding voelt nog steeds een beetje onwennig. Maar zo rond een uur of zeven is dit ook volledig weggetrokken. Echt een fantastische beleving!"
"Ik ben van plan om toch eens een LSD trip te ervaren, de bedoeling is om dit zoveel mogelijk buiten in het bos rond mijn huis te doen. Nu doe ik dit zo nu en dan met paddo’s op en daar kan ik erg van genieten. Het voordeel is dat ik met paddo’s enigzins helder blijf.... Vind het toch wel belangrijk dat ik natuurlijk de weg terug kan vinden naar huis XD Daarom dacht ik ook om een wat lagere dosis LSD te nemen van 100microgram. Nu vind ik paddo’s heel erg nice.... en ik slaap er ook heerlijk op. Maar met paddo's merk ik dus meestal toch echt wel een herkenbaar verloop van het proces: 1e uur: inwerking 2e uur: warmgevoel, mellow, dizzy 3e uur: hallucinaties, trippy efecten, vervormingen 'piek effect' 4e uur: vermoeid, ogen dicht en kleurtjes zien 5e uur: slapen, dromen Ik merk dus bij Paddo’s altijd wel echt duidelijk het verschil tussen het piek effect, de opbouw en nasleep. Nu vind ik dit eigenlijk altijd juist fijn.... het wijkt natuurlijk iedere keer wel af maar het geeft mij toch een beetje rust dat ik ongeveer weet waar ik zit in de trip. Maar kun je nu bij LSD ook echt van een piekmoment spreken? Een LSD trip duurt natuurlijk echt wel minimaal 6 á 8 uur. Zoals mensen het beschrijven lijkt het soms zelfs alsof ze 6uur lang zwaar aan het hallucineren zijn.... dit kan ik mij toch lastig voorstellen dat het continue dezelfde intensiteit heeft. De vraag is eigenlijk of je nu kunt spreken van een vergelijkbaar verloop zoals hierboven beschreven maar dan simpelweg langer? Of is het echt wel meer een golvend proces waarbij ‘zware’ hallucinaties continue weer op kunnen komen. Zeker omdat ik het buiten wil ervaren wil ik mij hier wel enigszins mentaal op voorbereiden als dat het geval is."
"Klassieke muziek en LSD is echt magisch..... Dit zal natuurlijk complete bullshit zijn maar ik had dus een mind blowing openbaring rondom Richard Wagner.... Ik vond zijn muziek dus gewoon ronduit saai en lang duren. MAAR op LSD? Echt wow.... ? EN toen ging ik eens nadenken, wie zijn de bekendste fans van Wagner zijn werk? Juist...! Adolf Hitler, Vladimir Lenin en Sigmund Freud. Alle drie bad-ass junkies. Tannhäuser is mijn favoriet.. Super Romantisch. Het is een sprookje over een Ridder die moet kiezen tussen 2 prinsessen. Linkje hieronder (15minuten) vat eigenlijk de hele opera van 4 uur samen. Ook met LSD op duurt 4uur toch wel beetje lang... OF natuurlijk nog veel beter! De Bugs Bunny versie. What's Opera, Doc? Staat in 3 delen op youtube."
"Kan mij niet voorstellen dat citroen/gember effect heeft op de duur van de trip of dat het daardoor sneller start, het toevoegen van veel suiker kan de werking wel afremmen heb ik altijd begrepen. Zelf heb ik slechte ervaringen met thee... heb het nu stuk of 5x gedaan en tot nu toe valt het altijd tegen. Ik zou denk ik ook niet voor 12gram verse truffels gaan, ik denk dat je daar weinig van merkt. Maar goed misschien ben ik er inmiddels gewoon niet zo gevoelig meer voor. Als het je echt om de smaak gaat dan zou ik je een groente/fruit smoothie aanraden op een lege maag. Dan gooi je gewoon het bakje in de blender en voeg je wat fruit toe (of je koopt een AH shake) en die gooi je erin. Natuurlijk zit hier ook suiker in maar dan heb je ieder geval wel alles 100% binnen gekregen. Wanneer je thee trekt blijft er gewoon altijd een deel van de werkende stof in de truffel zitten en die gooi je eruit dus krijg je ook niet binnen. Vandaar dat je ook nooit misselijk word van truffel thee. Als je toch voor thee wil gaan kun je het best zoals je zelf al voorstelt de truffels eerst zo klein mogelijk snijden en laten trekken in een thee-ei in heet water (niet kokend maar wel heet genoeg) en vervolgens een theezakje erin hangen."
"Dit is ook precies waarom ik mij afvroeg of dit überhaupt als tripstopper gebruikt kon worden. Ik gebruik het zelf af en toe als ik een jetlag heb en daar werkt het super voor maar......... Toen ik er net mee begon begon dacht ik dat mijn matras was vervangen door een erotisch massage bed! En ik heb dus ook echt met mijn telefoon in mijn handen gestaan om vrienden en familie op te bellen want ik was 100% overtuigd dat iemand mijn eigen matras stiekem had vervangen. Ik voelde en zag het matras dus ook echt op en neer bewegen XD! Nouja na een halfuur legde ik dus ook zelf de link met Zolpidem...."
"Vrijdag 7 Juli 2023 Truffel Trip High Hawain Wilde altijd al eens truffels of LSD gebruiken. Heb dit eigenlijk nooit gedurfd omdat ik vaker psychotisch ben geweest in het verleden. Vandaar altijd de rol als 'tripsitter' gehad... EN ook zeker mensen echt fout zien gaan op magic mushroom.... maarja?? Je blijft toch nieuwsgierig. Vandaar toch voor de grap eens een pakje gekocht en geprobeerd. 25gram verse truffels high hawains uit de koelkast van de smartshop Conclusie: Heb het uitgebreid beschreven hieronder voor als je wil weten hoe de trip verliep. Kort samengevat. Het was zeker niet verkeerd en ook zeker voor herhaling vatbaar! MAAR het was absoluut niet wat ik er van verwacht had... Zoals net beschreven ben ik redelijk gevoelig voor hallucinaties en krijg dan ook bij XTC / 3MMC / MDMA lichte visuele effecten, wazig zicht af en toe, lichtflitsen, kleurtjes en enorme versterking van kleur / geluid / licht / aanraking enz.... Dit was dus nu eigenlijk precies hetzelfde met deze mushroom trip die ik nu had. Wel natuurlijk zonder het opgepepte en energieke gevoel. Opzich super!! lekker tripje gehad zonder de kater of dinsdagdip.... OK dus wat viel er tegen? Ik had echt wel een beetje gehoopt op roze olifanten die door de kamer dansen en blije hippie lavalampen met Indian tantra printjes die dan voorbij komen rollen op mini rollerschaatsjes.. dat was dus absoluut niet het geval. Heb eigenlijk alleen lichte hallucinaties en visuele vervormingen ervaren. Denk zelf dat dit eraan ligt dat ik 3uur ervoor uit eten ben geweest (geen alcohol gedronken!) maar dus wel volle maag had. EN de inname van de shrooms ging ook niet helemaal lekker... op advies heb ik thee gezet van 15gram verse high hawains. Opzich leek dit ideaal... Theetje zetten klinkt top? Maar duurde echt super lang voordat ik überhaupt iets begon te voelen. En heb dan ook na 2 uur uit ‘wanhoop’ 15gram truffels zo direct opgegeten.... Dus de grote vraag is wel.... Heeft de thee überhaupt effect gehad? Of is deze ‘lichte’ trip nu volledig gebaseerd op 10gram truffels? Zoja XD Top spul! Eigenlijk was het super lekker en prettig.. en misschien ook eigenlijk wel heftig genoeg. Maar ik wil dit echt zeker nog eens ‘goed’ overdoen.... 25 Mushroom trip verloop 23:00 thuis gekomen van een etentje. Op advies kies ik ervoor om thee te zetten. 2:00 pas twee uur later begin ik heel licht een stoned en warm gevoel te krijgen... 2:30 uit frustratie heb ik 15gram verse truffels los opgegeten. Tja je wil toch de trip redden? 3:15 wanneer ik opsta en begin te lopen gaat alles heel licht wel beetje spacen.. ‘slow motion effect’ 3:20 Alles voelt steeds lekkerder... merk wel heel duidelijk dat ik ook moe/sloom word. 3:30 Ergens voelt dat beetje als saai....? 3:45 DUS Ik ga naar buiten! en trek mijn oranje werkjas aan.. Voelt eigenlijk super boring... Er gebeurd weinig buiten.... Pas wanneer ik bij de autoweg oversteek zie ik hoe mooi het licht van de straat verlichting en de stoplichten dansen in het donker.. Dan hoor ik een paar auto’s in de verte aankomen.... en het licht van de koplampen schijnt op mijn werkjas. Kijk naar beneden en zie dan ineens dat heel mijn lijf aan het sprankelen is en zie dat ik helemaal gekleed ben in fel oranje.... wanneer ik met mijn voeten stamp voel ik de zwaarte van de aarde en op dat moment voel ik de wind langs de jas glijden.... voelde alsof alles één was, de weg, de straatverlichting, de wind, tempartuur en werkkleding en de auto’s... voelt echt als een openbaring. Dit is precies het gevoel wat ik wil ervaren!!! tegelijkertijd ziet het licht van de stoplichten en straatverlichting er super mooi uit alsof ik over een kermis of attractie park loop.... Inmiddels begint het gevoel zich wel heel licht een beetje om te slaan... Beetje licht paranoïde. wanneer ik langs een steegje loop heb ik telkens een soort schrik effect dat er iemand zou kunnen staan of iemand iets naar me zou kunnen schreeuwen..... Vlak daarna zie ik in de verte van een winkelruit een oranje blur die steeds groter word en dichterbij komt.... dit voelt echt wel even eng/onwennig maar redelijk snel erna realiseer ik me opeens dat ik dat natuurlijk zelf ben... en daarmee valt er ook gelijk een super warm gevoel over me heen... gevoel van volledige acceptatie en controle... paranoïde gevoel is daarmee ook gelijk verdwenen. 4:45 ben weer thuis en heb het gevoel dat ik echt lekker buiten ben geweest en het gevoel van de wind en de visuele effecten van al de verlichtingen die ‘buzzen’ nog lekker na.. ben op de grond gaan liggen en vooral het zachte materiaal van de werkjas voelt alsof ik continue lekker geknuffeld word..... had echt uren zo willen liggen... 5:00 daarna gaan slapen.... Echt super lekker gedroomd.... kreeg eigenlijk pas in mijn dromen de psychedelic swirls / kleurtjes / new age beelden die vrijwel iedereen associeert met het gebruik van mushroom...... Dus lekker tripj! Wel zonder roze olifant(jes)..."
"Nouja ik zelf heb het nu van 10mg 4-HO-MET. Maar ik bedoelde het meer in het algemeen."
"Hm.. ja visuals waren wel leuk opzich hoor... Misschien is dit altijd zo maar ik moest wel echt op 2D beelden/objecten lang concentreren voordat het pas leuk begon te worden. Bij LSD (+-150ug) heb ik toch altijd wel dat alles waar ik naar kijk gelijk continue verandert. Ik kan me ook wel voorstellen dat mensen dit juist het nadeel van LSD vinden. Het geeft wel een soort 'rust' bij 2CB dat niet alles om je heen continue keihard binnen komt. Verder vond ik het visuele wel nice. Kleuren helderder, golvende en pulserende bewegingen, lampen feller en een beetje vertekenend perspectief waardoor alles om je heen wat uit verhouding lijkt. Ik had dan weer geen closed eyes visuals zoals bij LSD of een sterk reliëf bij materialen. Wanneer de bodyload vooral bestaat uit misselijkheid, duizeligheid, zwaar lijf, moe, sloom, dan heb ik daar eigenlijk nooit echt een probleem mee. Dat hoort er dan gewoon bij denk ik dan altijd. Meestal is dit bij mij tot nu toe altijd voor de piek of helemaal aan het eind. Ik had nu dus eigenlijk tijdens de gehele trip dat mijn nek aan 1 kant helemaal stijf was en ook wat moeite met slikken. Dus echt genieten van de Visuals dat ging ook niet heel lekker. Af en toe wel natuurlijk. Het voelde ook precies alsof het mijn halsslagader verstijfd was, daardoor raak je dan toch een beetje in paniek ook. Het is nu 12uur verder en ik voel dat eigenlijk nog steeds wel een beetje... Hopelijk trekt het snel weg. Neem aan dat het na een dag het toch wel weg zou moeten zijn."
"Nee, achteraf niet zo handig natuurlijk... Dan had ik ieder geval zeker geweten of ik gewoon niet tegen 2CB kan of dat er inderdaad iets anders doorheen zat. Degene waar ik het van heb gekocht die had het laten testen en had ook een lijst met alle datums + zuiverheid van wat hij verkocht... maarja... Dat zag er wel heel professioneel uit maar kan natuurlijk gewoon fake zijn. Ik had inderdaad wel ook het drugalert gezien voor die roze 2CB raketjes. Deze waren blauw.. nouja snap wel dat de kleur er verder niet toe doet."
"Misschien een domme vraag.... maar ik heb nu inmiddels vier vendors/dealers gehad die geen 2C-B willen of kunnen leveren. Heb ik nou gewoon van die slechte contacten XD ? Of is het nou gewoon niet populair... Ik snap best wel dat ze geen LSD leveren omdat dat vrijwel hetzelfde is bij de RC shops... Maar zover ik weet is 2-CB toch gewoon illegaal en lijkt het totaal niet op 2-cb-fly)?"