Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2C-B wel of niet bij vendor ?

2C-B wel of niet bij vendor ?

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
J
JJM_boyedLid
01-01-2024, 00:00
Misschien een domme vraag.... maar ik heb nu inmiddels vier vendors/dealers gehad die geen 2C-B willen of kunnen leveren.
Heb ik nou gewoon van die slechte contacten XD ? Of is het nou gewoon niet populair...

Ik snap best wel dat ze geen LSD leveren omdat dat vrijwel hetzelfde is bij de RC shops...
Maar zover ik weet is 2-CB toch gewoon illegaal en lijkt het totaal niet op 2-cb-fly)?
G
GeneesmiddelLid
JJM_boyed zei:
Misschien een domme vraag.... maar ik heb nu inmiddels vier vendors/dealers gehad die geen 2C-B willen of kunnen leveren.
Klik om te vergroten...
De meeste dealers (illegale circuit dus) die ik heb leveren ook 2C-B. Misschien heb je net domme pech. Niet iedere dealer heeft het inderdaad.

JJM_boyed zei:
Maar zover ik weet is 2-CB toch gewoon illegaal en lijkt het totaal niet op 2-cb-fly)?
Klik om te vergroten...
Helemaal juist
J
JJM_boyedLid
Ah! nouja het was inderdaad precies wat ik bedoelde... snap dat het verwarrend kan zijn zie ik nu.
G
GeneesmiddelLid
Als we hier over 'vendors' praten gaat het trouwens vaak om RC vendors, legale websites dus 😃. Wat jij zegt is eigenlijk ook juist, maar ik zeg het even om verwarring te voorkomen
P
PlexLid
JJM_boyed zei:
Heb ik nou gewoon van die slechte contacten XD ? Of is het nou gewoon niet populair...

Ik snap best wel dat ze geen LSD leveren omdat dat vrijwel hetzelfde is bij de RC shops...
Klik om te vergroten...
Ik kan ook gewoon nog aan 2-CB komen, niet al te makkelijk maar krijg het meestal wel voor elkaar.

JJM_boyed zei:
Klik om te vergroten...
Hangt naar mij iedee erg van de dosis af (voor mij temminste). Maar ik verwacht inderdaad niet dat andere 2-XX 2-CB zullen vervangen als legale variant. Naar mij idee was het grootste verchil de werkingsduur (met 2-CB fly), die was bij mij ongelooflijk lang. Kan natuurlijk ook door eten, gezondheid etc. Beïnvloed worden, maar zo erg?

Begon op zaterdag avond om 20.00 25mg oraal genomen. Was de hele nacht wakker en de dag erna tot laat in de avond nog getript, was zo moe dat ik alsnog redelijk snel in slaap viel op zondagavond/nacht. Dus totaal omgeveer 26uur getript.

Met gewone 2-CB trip ik maar iets van 6/7 uur, soms max 11. Dus komt neer op dubbel zo lang. Met lagere dosis is de werkingsduur het enige verschil dat ik kan merken...

Moet wel zeggen dat mijn lichaam tripmiddelen altijd erg traag verwerkt. Naja ben een beetje afgedwaald...
J
JJM_boyedLid
plex zei:
werkingsduur (met 2-CB fly), die was bij mij ongelooflijk lang.
Klik om te vergroten...
Precies! Dat is ook mijn probleem met de RC variant. Dan kies ik persoonlijk ook liever voor LSD bij zo'n lange werkingsduur.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."